Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Årets mål

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Årets mål

    Så skal der sgu stemmes på efterårets mål på ob.dk

    Alle mål kan ses i en 7 min video

    http://www.ob.dk/artikel/julekalende...rets-maal.aspx


    jeg kan simpelthen ikke lige bestemme mig endnu

    #2
    Der er mange gode, men lige nu hælder jeg til Festers mål til 3-0 mod FCN

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Der er mange gode, men lige nu hælder jeg til Festers mål til 3-0 mod FCN
      Helt klart i min Top 3 sammen med AK's mod FCK og Falk's mod EfB..

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Der er mange gode, men lige nu hælder jeg til Festers mål til 3-0 mod FCN
        Også det, jeg har stemt på. Men jeg forstår 100% dem, der har stemt på Falks imod EfB - det er høj, høj klasse. Og det er et afgørende mål til sidst i en kamp, det tæller også. Hvis det bliver målet, vi skal huske Falk for, så er det en værdig afsked:-)

        Comment


          #5
          Det er svært, rigtigt svært. Men jeg giver den til Falk (29). Det var et fantastisk mål i et fantastisk tidspunkt og desværre måske helt specielt, hvis det skulle blive Falk's sidste scoring for os.
          Men hvad er det også fantastisk at se Festers energi. Helt, helt vild!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Det er svært, rigtigt svært. Men jeg giver den til Falk (29). Det var et fantastisk mål i et fantastisk tidspunkt og desværre måske helt specielt, hvis det skulle blive Falk's sidste scoring for os.
            Men hvad er det også fantastisk at se Festers energi. Helt, helt vild!
            Festersen er vel tæt på at være årets transfer i superligaen 2015

            Comment


              #7
              Det blev 29 for mig. Både på grund af, hvor flot et mål det var, men også tidspunktet det blev scoret, og historien omkring det.

              Ellers var nr. 17 runner-up for mig. Klasse holdmål.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                vælger nr. 18, fed vending han får næsten på midten, inden han "går selv" - men der er flere gode mål.
                Kunne godt have tænkt mig at man lavede en top 10 el. 5, inden det bedste mål blev kåret - svært at huske alle 28-29 fra hinanden når de kommer i en lang sekvens :-)

                Comment


                  #9
                  Tager også festersens 3-1 kasse i Farum. Det er bare ekstraordinært hvordan han ene mand skaber målet for sig selv med kløgt, teknik, fart og træfsikkerhed. Jeg er også vild med Falks basse imod EfB. Ligesom festersens hovedstød i Viborg er klasse, med det fornemme forarbejde af Falk og Ari. AK's mål imod FCK er kontraspil i verdensklasse og Emils ligegyldige scoring i Aalborg bliver nok også glemt lidt grundet, hans svage sæson og resultatet i kampen, det er et super spark.
                  Der har sgu været mange gode kasser må man sige. Dejligt at se dem samlet. Det varmer sgu i en kold tid

                  Comment


                    #10
                    Total optur at sidde og se de mål. Vi har godt nok fået scoret en del flotte kasser i denne halvsæson. Jeg gik med mål 17, men det var mest fordi det var et fedt holdmål hvor FCN spillerne så helt rundtossede ud. Hold nu op hvor bliver man glad for både Festersen og Zohore når man sidder og ser det. Dejligt med skarpe angribere i OB igen!

                    Comment


                      #11
                      føj det er svært at vælge det bedste mål, der er rigtig mange gode at vælge mellem

                      Greves samspil med JJT, og vendingen i feltet og scoring til 5-1 er supergodt

                      Skulas mål til 2-1 mod GF hvor han chipper den over Stefan R. viser at han ejer teknik

                      Festersens 3-1 mål mod FCN er et studie i vilje og talent, speed og teknik, meeen jeg vælger:

                      Nr. 11
                      AKs mål til 1-0 sejren over FCK, det er stærkt, kynisk og det går stærkt fra OL erobre bolden og AK viser hvor han vil have bolden, og får den præcis på støvlespidsen og gør det han er købt til
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Synes også at nr. 25 (Festersens mål i 1-0 sejren i Viborg) fortjener anerkendelse. I målsammendraget ser man desværre ikke Falks fantastiske vending på 2 VFF-spillere inden han sætter målet op. Fremragende af Falk, fint indlæg af Skula og fantastisk afslutning af Festersen.

                        Comment


                          #13
                          Tror jeg vælger nr. 10, Emils mål, da det for det første er rigtig godt banket ind, og så fordi jeg gerne vil se mere af den slags... og så var det også lidt overraskende at det er Emil der finder motivationen ved 0-3, og banker sådan en kasse ind...

                          ... men har ikke helt besluttet mig endnu, det er svært...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Hos mig skal det være 3, 4, 11 eller 20 ...

                            Men hold da op hvor er det enkelt når Festersen eller Zohore scorer ... time and place ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hos mig skal det være 3, 4, 11 eller 20 ...

                              Men hold da op hvor er det enkelt når Festersen eller Zohore scorer ... time and place ...
                              Og hvor har vi manglet den type.

                              Comment

                              Working...
                              X