Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg tror også der kommer en CB ind, men det bliver nok en spiller som umiddelbart ikke vil gå direkte ind og får spilletid, men nok mere et ungt talent, hvor der er udviklingspotientale. Der satses nok mest på Lund i foråret, og truppen er i forvejen for stor og løntung til Tingager, desværre.....
    Tror også de satser på Lund i foråret. Det er jeg da også tryk nok ved. Problemet er hvis der kommer skader og karantæner. Og det gør der jo på et tidspunkt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Tror også de satser på Lund i foråret. Det er jeg da også tryk nok ved. Problemet er hvis der kommer skader og karantæner. Og det gør der jo på et tidspunkt.
      Jeg er SLET ikke tryg ved udsigten til at skulle spille fast med Marco Lund i et ekstremt vigtigt forår. Han er fin backup-spiller for en klub af vores størrelse, men han har simpelthen for store udfald til at jeg tør stole på, at han kan spille os i top 6.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Tror også de satser på Lund i foråret. Det er jeg da også tryk nok ved. Problemet er hvis der kommer skader og karantæner. Og det gør der jo på et tidspunkt.
        Synes vi har brug for fire dygtige midtvorsvarer og en backup/talent da vi spiller 3-5-2. Ikke kun i hensigt af karantæner/skader men også for at have konkurrence i truppen. Det var ja også fem midtforsvarer vi havde i efteråret og nu er KEP ude og Ludwig vel også for denne sæson.
        Så skal JH skynde sig at finde den rigtige mand. Ser ingen i vores aktuelle trup som mulig backup/femte mand. Nogen med et bud?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Synes vi har brug for fire dygtige midtvorsvarer og en backup/talent da vi spiller 3-5-2. Ikke kun i hensigt af karantæner/skader men også for at have konkurrence i truppen. Det var ja også fem midtforsvarer vi havde i efteråret og nu er KEP ude og Ludwig vel også for denne sæson.
          Så skal JH skynde sig at finde den rigtige mand. Ser ingen i vores aktuelle trup som mulig backup/femte mand. Nogen med et bud?
          Man har jo set på en amerikaner, som spiller i Fredericia - ejet af FCM - så måske er løsningen der. Vi har jo før handlet fornuftigt med FCM.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Jeg tror også der kommer en CB ind, men det bliver nok en spiller som umiddelbart ikke vil gå direkte ind og får spilletid, men nok mere et ungt talent, hvor der er udviklingspotientale. Der satses nok mest på Lund i foråret, og truppen er i forvejen for stor og løntung til Tingager, desværre.....
            Et eller andet skal ind. Tvivler på at man tør at satse på Skolnik eller AP som 1. Backup.
            Om det så bliver en udviklingsspiller ala den gang med Tingager eller en mere rutineret profil er vel stadigvæk et åbent spørgsmål.

            Men hvis man sidste dag i vinduet melder ud at man kan løse opgaven med de spillere der er i truppen begynder jeg altså at få dårlige flashbacks. Det ville simpelthen være dumt og uansvarligt.
            Men efter et par fornuftige vinduer må man vel give dem “benifit of doubt” og tro på at de løser opgaven

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Synes vi har brug for fire dygtige midtvorsvarer og en backup/talent da vi spiller 3-5-2. Ikke kun i hensigt af karantæner/skader men også for at have konkurrence i truppen. Det var ja også fem midtforsvarer vi havde i efteråret og nu er KEP ude og Ludwig vel også for denne sæson.
              Så skal JH skynde sig at finde den rigtige mand. Ser ingen i vores aktuelle trup som mulig backup/femte mand. Nogen med et bud?
              Skolnik fra U19. Men det ville være satset.

              Måske afventer man dom på Ludwigs skade inden man beslutter hvad der skal gøres. Måske er man allerede igang med noget. Vi må se

              Comment


                https://twitter.com/klausegelund/sta...17612415287297

                Comment


                  https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ej-til-brondby

                  Jeg tror AGF har smidt nogle seriøse gryn efter Tingager.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ej-til-brondby

                    Jeg tror AGF har smidt nogle seriøse gryn efter Tingager.
                    Hold da op. Hvis BIF har været på banen, og AGF har overbudt dem, så klart ja. Vildt.

                    Comment


                      Lyder til at vi har spurgt på et ca lønkrav og er løbt skrigende bort...
                      Oh well. Vi må finde noget andet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Hold da op. Hvis BIF har været på banen, og AGF har overbudt dem, så klart ja. Vildt.
                        Ikke sikkert at AGF har overbudt os Økonomisk. måske kunne de lokke ham med fast plads imodsætning til os og det var vigtigere end det økonomiske for ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
                          Ikke sikkert at AGF har overbudt os Økonomisk. måske kunne de lokke ham med fast plads imodsætning til os og det var vigtigere end det økonomiske for ham.
                          Good point. Spilletid har sikkert også betydet noget efter en sur tid på bænken i Braunschweig. Meeen, der skal også nogle kroner på bordet. Vi kan jo gætte herinde til vi bliver grønne i hovederne, men en tanke kunne f.eks. også være, at kontrakttilbud kan indeholde præstationsbaseret løn, og her bonger spilletid jo også ud på lønkontoen. Hvis man kigger på konkurrencen i midterforsvaret i AGF, så kunne det på flere måder have været mere attraktivt end BIF (og måske også os).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
                            Ikke sikkert at AGF har overbudt os Økonomisk. måske kunne de lokke ham med fast plads imodsætning til os og det var vigtigere end det økonomiske for ham.
                            Men Tingager siger jo, at han ikke er blevet lovet nogen fast plads i gymnastikforeningen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Men Tingager siger jo, at han ikke er blevet lovet nogen fast plads i gymnastikforeningen.
                              Én ting er, hvad han siger, og en anden ting er, hvad sandheden er. Han kan vel heller ikke stå og sige, at han er blevet lovet en plads på holdet, det ville nok skabe noget utilfredshed blandt dem, der har haft pladserne i det centrale forsvar indtil nu. Man kunne godt forestille sig, at han var blevet lovet spilletid, men det skal selvfølgelig se ud til, at han spiller sig på holdet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Men Tingager siger jo, at han ikke er blevet lovet nogen fast plads i gymnastikforeningen.
                                Ikke lovet.Men nok større sandsynlighed.

                                Comment

                                Working...
                                X