Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ej, undskyld. Men hvad fanden er det der foregår?!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      AGF opgraderer godt nok i forsvaret, kender dog ikke det helt vilde til Munksgaards niveau.
      Ja det må man sige. Det er pudsigt, når nu det er tydeligt for enhver det er oppe foran det kniber.
      Jeg er ærgerlig over at vi ikke får Tingager, men jeg har haft en fornemmelse af det ikke gik den vej. Uden at ane en skid tror jeg vi har andre i kikkerten. Så har vi nok haft en føler ude på Tingager, men ikke ville slås om ham for enhver pris. Jeg er bare spændt på hvad vi så henter, for noget skal jo ind på den plads og der var ingen tvivl om at Tingager virkede suverænt mest oplagt!

      Comment


        Se nu på kontraktens længde, den er kort og hvis han er ude af form så skulle vi sælge ham igen om et år så selvom det lyder mærkeligt så kunne det godt blive lidt af en lottokupon hvis han ikke præstere fra dag et

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Øv!Øv!Øv!
          Han talte tidligere om en særlig forhold til OB og håbte han ville komme tilbage. Med Bif som konkurrent kunne det naturligt være svært. Men Gymnastikklubben????? Kan ikke forestille mig at vi prøvede det ikke; så hvorfor Gymnastikklubben????

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Vi har vel KEP’s løn at gøre godt med ....
            Jaeh, mon ikke han har fået en del af de penge han skulle have haft i de sidste 6 måneder, for at smutte nu. Men derudover har vi jo allerede betalt to transfers for midterforsvarer i sommer. Ludwig på de 2 mio. angiveligt, og så kan vi jo så gætte på, hvad Leeuwin har kostet. Begge får nok en pæn løn, nu de var tiltænkt at være startere. Læg dertil Tverskov og Lund. Jeg tænker at budgettet til midterforsvarer allerede er strukket pænt ud.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
              Se nu på kontraktens længde, den er kort og hvis han er ude af form så skulle vi sælge ham igen om et år så selvom det lyder mærkeligt så kunne det godt blive lidt af en lottokupon hvis han ikke præstere fra dag et
              Tingager vil ikke have lange kontrakter.. Og han skulle vel være hentet for at forstærke os på banen. Ikke i et fremtidig vindue

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jaeh, mon ikke han har fået en del af de penge han skulle have haft i de sidste 6 måneder, for at smutte nu. Men derudover har vi jo allerede betalt to transfers for midterforsvarer i sommer. Ludwig på de 2 mio. angiveligt, og så kan vi jo så gætte på, hvad Leeuwin har kostet. Begge får nok en pæn løn, nu de var tiltænkt at være startere. Læg dertil Tverskov og Lund. Jeg tænker at budgettet til midterforsvarer allerede er strukket pænt ud.
                Har nu hørt 1 mill for Ludwig og Ramon var transferfri så vidt jeg husker

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Har nu hørt 1 mill for Ludwig og Ramon var transferfri så vidt jeg husker
                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ramon-...n-klar-for-ob/
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Jeg er jo også blevet en gammel mand efterhånden

                    Comment


                      Jeg ved snart ikke. Er Tingager virkelig så meget et klubikon, at vi skal græde snot over det her skifte?

                      1) Er han SÅ god? Det mindes jeg ikke. Jeg mindes ham som en fin forsvarsspiller, men ikke rigtigt en spiller, der var så afgørende. Tverskov var også bedre, da de begge var her; han kan bare spille flere pladser. Det bliver et større tab, når han forlader os.
                      2) Han var her i 1½ år og er en glad gut fra Roskilde. Er det nok til at blive helt utrøstelig over? Hvis vi havde solgt Eskesen til AGF for 2½ mio, SÅ var jeg parat med høtyv og fakkel; men det her kan egentlig ikke rigtigt hidse mig op.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jeg ved snart ikke. Er Tingager virkelig så meget et klubikon, at vi skal græde snot over det her skifte?

                        1) Er han SÅ god? Det mindes jeg ikke. Jeg mindes ham som en fin forsvarsspiller, men ikke rigtigt en spiller, der var så afgørende. Tverskov var også bedre, da de begge var her; han kan bare spille flere pladser. Det bliver et større tab, når han forlader os.
                        2) Han var her i 1½ år og er en glad gut fra Roskilde. Er det nok til at blive helt utrøstelig over? Hvis vi havde solgt Eskesen til AGF for 2½ mio, SÅ var jeg parat med høtyv og fakkel; men det her kan egentlig ikke rigtigt hidse mig op.
                        En Daniel Høegh til AGF havde gjort meget mere ondt ja. Men er stadigvæk ramt lidt på romantikken og med den tanke at vi virkelig mangler en forsvarsspiller eller 2. Specielt en med hans forcer som hovedspil og fysik

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tingager vil ikke have lange kontrakter.. Og han skulle vel være hentet for at forstærke os på banen. Ikke i et fremtidig vindue
                          AGF oplyser selv i pressemeddelse, at kontrakten gælder frem til 2021. Uanset om det er sommer eller vinter, så er det vel næppe en 'kort kontrakt'? Er det ikke bare en meget standard 2½-3-årig?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jaeh, mon ikke han har fået en del af de penge han skulle have haft i de sidste 6 måneder, for at smutte nu. Men derudover har vi jo allerede betalt to transfers for midterforsvarer i sommer. Ludwig på de 2 mio. angiveligt, og så kan vi jo så gætte på, hvad Leeuwin har kostet. Begge får nok en pæn løn, nu de var tiltænkt at være startere. Læg dertil Tverskov og Lund. Jeg tænker at budgettet til midterforsvarer allerede er strukket pænt ud.
                            Det tror jeg ikke .. det var ham der ikke gad side på bænken men mon ikke han har fået halvdelen og så har OB sparet den anden halvdel ... ish...

                            Men fair nok ..vi har 4 ... det skulle vel også være med et Tverskov salg i mente eller hvis Lund eller Ludwig ikke vurderes kompetente nok ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg ved snart ikke. Er Tingager virkelig så meget et klubikon, at vi skal græde snot over det her skifte?

                              1) Er han SÅ god? Det mindes jeg ikke. Jeg mindes ham som en fin forsvarsspiller, men ikke rigtigt en spiller, der var så afgørende. Tverskov var også bedre, da de begge var her; han kan bare spille flere pladser. Det bliver et større tab, når han forlader os.
                              2) Han var her i 1½ år og er en glad gut fra Roskilde. Er det nok til at blive helt utrøstelig over? Hvis vi havde solgt Eskesen til AGF for 2½ mio, SÅ var jeg parat med høtyv og fakkel; men det her kan egentlig ikke rigtigt hidse mig op.
                              Tingager er vel typen man kan kalde for en brumbasse, han kan noget som de fleste på hans størrelse ikke kan og derfor en publikums yngling, men tror aldrig han kan blive den helt store stjerne. Men må sgu indrømme at jeg drømmer om at se ham og Kenneth Zhore på samme hold

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                AGF oplyser selv i pressemeddelse, at kontrakten gælder frem til 2021. Uanset om det er sommer eller vinter, så er det vel næppe en 'kort kontrakt'? Er det ikke bare en meget standard 2½-3-årig?
                                Jeg havde læst det som en 2 årig...

                                Comment

                                Working...
                                X