Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Frederik Tingager
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægJeg stemmer for at hvis Tingager er i form så skal han have lov til at starte på fredag i mod AaB.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg stemmer for at han skal starte på banen...hvis KN synes han er stærk nok, men jeg tvivler på han er
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægFlot kamp af Tingager.
Han skal da bare have de sidste kampe, det vil være en god investering i næste sæson og tager han niveauet med fra i dag, er han ingen svækkelse på den korte bane heller.
Comment
-
Nåede lige mere eller mindre at afskrive en Tingager fremtid i OB, og jeg kan da godt stadig have lidt svært ved at se den... men må sige at Tingager svarede godt igen ved først givne mulighed, for det var en god kamp af ham i dag, rigtig lækkert at se...
Håber også at vi ser mere til ham her i foråret, og hvis ikke er det i hvert fald ikke grundet i dag...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Med al respekt for Lasse Nielsen, er der i hvert fald ikke meget ræson i at bruge ham, når han er fortid til sommer, og hvis Tingager kan spille på et hæderligt niveau som i dag. Vi har ikke kvaliteten til at cracke top 5 imo, så skal Brøndby brænde sammen, og vi har en behagelig afstand til 8. pladsen, så folk som Lasse, den Falske, Azer m.fl. kan godt mere eller mindre pakke sydfrugterne for min skyld, og give plads til lidt eksperimenter i de sidste 5 kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMed al respekt for Lasse Nielsen, er der i hvert fald ikke meget ræson i at bruge ham, når han er fortid til sommer, og hvis Tingager kan spille på et hæderligt niveau som i dag. Vi har ikke kvaliteten til at cracke top 5 imo, så skal Brøndby brænde sammen, og vi har en behagelig afstand til 8. pladsen, så folk som Lasse, den Falske, Azer m.fl. kan godt mere eller mindre pakke sydfrugterne for min skyld, og give plads til lidt eksperimenter i de sidste 5 kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMed al respekt for Lasse Nielsen, er der i hvert fald ikke meget ræson i at bruge ham, når han er fortid til sommer, og hvis Tingager kan spille på et hæderligt niveau som i dag. Vi har ikke kvaliteten til at cracke top 5 imo, så skal Brøndby brænde sammen, og vi har en behagelig afstand til 8. pladsen, så folk som Lasse, den Falske, Azer m.fl. kan godt mere eller mindre pakke sydfrugterne for min skyld, og give plads til lidt eksperimenter i de sidste 5 kampe.
Det udelukker jo ikke at satse på Tingager og vise ham tillid - den store mand kan blive god. JJT og Greve bør også kunne bruges en masse, og hvis vi i de sidste runder handler om plads 6 eller 7, så send dem bare på banen.
Comment
Comment