Oprindeligt indsendt af skarven
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Frederik Tingager
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægSøg ej længere - Stemmer fra Ådalen har nyt om prisen på Tingager. :-)
http://obstemmer.dk/nye-oplysninger-...erik-tingager/
Men tak for det gode arbejde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægden TYSKE transfermarkt har opgivet 300.000 EUR
den ENGELSKE transfermarkt har opgivet 270.000 GBP
Det havde jeg ikke lige set, stærkt forvirrende.
Uanset tænker jeg at deres priser er meget vejledende, det er i hvert fald indtrykket fra tidligere.
Hvis det er avisens kilde, så er det ikke vildt troværdigt.Last edited by Entusiastens; 04-01-2018, 14:19.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægEr jeg den eneste 4 mio ikke er nok for Tinager? Hvis klausulerne træder i kraft og den ender på 8 mio er det et fint salg. Men hvis den ikke gør det, synes jeg det er et ringe salg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægEr jeg den eneste 4 mio ikke er nok for Tinager? Hvis klausulerne træder i kraft og den ender på 8 mio er det et fint salg. Men hvis den ikke gør det, synes jeg det er et ringe salg.
Jeg syntes det er en fin pris. Mon ikke at 1-2 mill alene ligger i at han når X antal kampe.. Det kan vi så håbe på
Comment
-
Der hvor handlen jo så øjensynligt kan løfte sig og blive rigtigt god er, hvis nogle af de her klausuler kan opfyldes. Det kan nu også godt ende med at blive svært. En del af de penge er sandsynligvis bundet op på, om Braunschweig rykker op i kontraktperioden, og en del sandsynligvis også afhængig af, hvor meget han kommer til at spille. Begge dele er ikke ligefrem indlysende. Nu blev den ene midterforsvarer Baffo ganske vidst skadet i nogle måneder, men derudover har man angiveligt to dygtige folk i forvejen, og på trods af 14. pladsen i rækken, er Braunschweigs defensiv ikke ringe, det er faktisk dem der har lukket næstfærrest mål ind, så Tingager skal knokle hårdt, hvis vi skal have de ekstra millioner hjem.
Comment
-
Kommer Til at savne ham. Og Izu lidt.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Agent afviser også den lave pris på 2,25 mill og siger at det har været vigtig for Frede at OB scorede en solid transfersum på ham
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-procent-klar/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg er sådan set enig; meget kommer ned til dygtighed i dagligdagen. Og her synes jeg faktisk ikke, at vi er så dårligt stillet; men når jeg siger 'ualmindeligt dygtig', så vil jeg gerne stå ved det. Vi skal til dagligt være bedre end 5-6 ud af de andre 7-8 klubber, som vi er i båd med, for at komme i top 6. Det kan man ikke forvente kan lykkes år efter år. Indtil videre er det jo ikke lykkedes endnu for det 'nye' OB.
Jeg tror bare ikke på, at en dygtigere træner/sportschef automatisk ville rykke OB ind som fast top 6-hold. Forventningen er ganske enkelt urealistisk.
Hvis man skal have en realistisk forventning om 'fast top 6'; f.eks. 3 ud af 4 år, så skal der nok flere penge i budgettet. Og bedre træningsfaciliteter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg3 mill lyder ikke af meget desværre. Havde håbet på 4-5 mill.
Men igen. Hvis man ikke vil geninvestere dem kan jeg jo være ligeglad som fan
“Vi fik et tilbud der var for godt til at afslå”. Hvad er logikken egentlig i den sætning i det omfang den kommunikeres til fans?
Jo, det er at sige: “Vi vurderer at vi sportsligt står bedre ved at tjene pengene og geninvestere dem i bedre kvalitet”.
Men som i alle andre sammenhænge i OB, så er udsagnet formentlig blot en floskel, der ikke er tillagt megen omtanke. For det er kun meningsfuldt, hvis pengene rent faktisk geninvesteres og det tror jeg ikke de bliver. Hovedparten af midlerne forsvinder i diverse huller og OB skraber videre.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet sidste er også min pointe.
“Vi fik et tilbud der var for godt til at afslå”. Hvad er logikken egentlig i den sætning i det omfang den kommunikeres til fans?
Jo, det er at sige: “Vi vurderer at vi sportsligt står bedre ved at tjene pengene og geninvestere dem i bedre kvalitet”.
Men som i alle andre sammenhænge i OB, så er udsagnet formentlig blot en floskel, der ikke er tillagt megen omtanke. For det er kun meningsfuldt, hvis pengene rent faktisk geninvesteres og det tror jeg ikke de bliver. Hovedparten af midlerne forsvinder i diverse huller og OB skraber videre.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg er sådan set ligeglad hvad prisen er. Jeg har brug for en udmelding om hvad pengene skal bruges til og hvordan det passer ind i den plan vi aldrig har fået oplyst om hvordan OB kommer tilbage i toppen af dansk fodbold.
Hvad kan vi bruge det til hvis et Grytebust salg på 10 mill fx skal finansiere en renovering af Arena Fyn hotellet eller dække et hul lavet af Liveculture.
Det er muligt at det ikke forholder sig sådan. Men vi ved det jo ikke.. Og selvom man kan tjekke et regnskab kan man ikke vide hoved og hale med den måde det er bygget op..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg er sådan set ligeglad hvad prisen er. Jeg har brug for en udmelding om hvad pengene skal bruges til og hvordan det passer ind i den plan vi aldrig har fået oplyst om hvordan OB kommer tilbage i toppen af dansk fodbold.
Men den korte forlængelse taget i betragtning er det jo ikke videre overraskende at han bliver solgt - hvilket jo nok var hele meningen med at han ikke ville skrive en længere kontrakt.
Anyways - god vind til Tingager fremover, han vil blive savnet i klubben, syntes han havde noget af de fighter egenskaber og fysisk jeg i den grad savner i OB i disse år
Comment
Comment