Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Søg ej længere - Stemmer fra Ådalen har nyt om prisen på Tingager. :-)

    http://obstemmer.dk/nye-oplysninger-...erik-tingager/
    Fair nok at sige ja til sådan en handel

    Comment


      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
      Søg ej længere - Stemmer fra Ådalen har nyt om prisen på Tingager. :-)

      http://obstemmer.dk/nye-oplysninger-...erik-tingager/
      Så mangler vi bare noget konkret på Izunna
      Men tak for det gode arbejde

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Nej det er det nu ikke :).
        Transfermarkt har opgivet 270.000, hvilket er lige over 2 millioner kr.
        den TYSKE transfermarkt har opgivet 300.000 EUR
        den ENGELSKE transfermarkt har opgivet 270.000 GBP

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          den TYSKE transfermarkt har opgivet 300.000 EUR
          den ENGELSKE transfermarkt har opgivet 270.000 GBP
          Ha, der er både en tysk, en britisk og en europæisk (engelsk) version :D.
          Det havde jeg ikke lige set, stærkt forvirrende.

          Uanset tænker jeg at deres priser er meget vejledende, det er i hvert fald indtrykket fra tidligere.
          Hvis det er avisens kilde, så er det ikke vildt troværdigt.
          Last edited by Entusiastens; 04-01-2018, 14:19.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Er jeg den eneste 4 mio ikke er nok for Tinager? Hvis klausulerne træder i kraft og den ender på 8 mio er det et fint salg. Men hvis den ikke gør det, synes jeg det er et ringe salg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Er jeg den eneste 4 mio ikke er nok for Tinager? Hvis klausulerne træder i kraft og den ender på 8 mio er det et fint salg. Men hvis den ikke gør det, synes jeg det er et ringe salg.
              Det er du i din fulde ret til at synes. Jeg synes det er svært at sætte pris på hans betydning for os, især fordi vi fik ham så billigt, han har været lavt betalt hele sin karriere hos os, men stort set altid gjort det godt - derfor må jeg betegne et salg til 4-8 mio. til at være en rigtig godt salg af JH. Vi har haft ham på lånt tid, næsten ikke brugt penge på ham, og sælger ham nu her - som desuden også er godt for vores omdømme, at vi stadigvæk kan sende spillere videre til interessant klubber i EU.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Er jeg den eneste 4 mio ikke er nok for Tinager? Hvis klausulerne træder i kraft og den ender på 8 mio er det et fint salg. Men hvis den ikke gør det, synes jeg det er et ringe salg.
                Det er prislejet på vores spillere desværre. Han har jo ikke været i nærheden af noget mht landshold..
                Jeg syntes det er en fin pris. Mon ikke at 1-2 mill alene ligger i at han når X antal kampe.. Det kan vi så håbe på

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Er jeg den eneste 4 mio ikke er nok for Tinager? Hvis klausulerne træder i kraft og den ender på 8 mio er det et fint salg. Men hvis den ikke gør det, synes jeg det er et ringe salg.
                  Altså, det er jo altid en smagssag, men 4 mio. er nok sådan ca. hvad en spiller som Tingager der bliver 25 om en måneds tid koster i markedet. Han har gjort det godt i OB, men det er jo også den eneste reelle seniorerfaring han har, og det er i en relativt kort periode, så han anses nok stadig som en betragtelig chance at tage for de fleste klubber. OB er jo heller ikke ligefrem noget super udstillingsvindue i de her år.

                  Der hvor handlen jo så øjensynligt kan løfte sig og blive rigtigt god er, hvis nogle af de her klausuler kan opfyldes. Det kan nu også godt ende med at blive svært. En del af de penge er sandsynligvis bundet op på, om Braunschweig rykker op i kontraktperioden, og en del sandsynligvis også afhængig af, hvor meget han kommer til at spille. Begge dele er ikke ligefrem indlysende. Nu blev den ene midterforsvarer Baffo ganske vidst skadet i nogle måneder, men derudover har man angiveligt to dygtige folk i forvejen, og på trods af 14. pladsen i rækken, er Braunschweigs defensiv ikke ringe, det er faktisk dem der har lukket næstfærrest mål ind, så Tingager skal knokle hårdt, hvis vi skal have de ekstra millioner hjem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Er jeg den eneste 4 mio ikke er nok for Tinager? Hvis klausulerne træder i kraft og den ender på 8 mio er det et fint salg. Men hvis den ikke gør det, synes jeg det er et ringe salg.
                    Det vigtigste er klausulerne. 4 mio er det hidtil højeste bud her men 3 eller 4 så er det vigtige hvad vi får hvor længe når han videresælges, for han har stort potentiale. Måske et nul bag en dag.
                    Kommer Til at savne ham. Og Izu lidt.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Agent afviser også den lave pris på 2,25 mill og siger at det har været vigtig for Frede at OB scorede en solid transfersum på ham

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-procent-klar/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jeg er sådan set enig; meget kommer ned til dygtighed i dagligdagen. Og her synes jeg faktisk ikke, at vi er så dårligt stillet; men når jeg siger 'ualmindeligt dygtig', så vil jeg gerne stå ved det. Vi skal til dagligt være bedre end 5-6 ud af de andre 7-8 klubber, som vi er i båd med, for at komme i top 6. Det kan man ikke forvente kan lykkes år efter år. Indtil videre er det jo ikke lykkedes endnu for det 'nye' OB.
                        Jeg tror bare ikke på, at en dygtigere træner/sportschef automatisk ville rykke OB ind som fast top 6-hold. Forventningen er ganske enkelt urealistisk.
                        Hvis man skal have en realistisk forventning om 'fast top 6'; f.eks. 3 ud af 4 år, så skal der nok flere penge i budgettet. Og bedre træningsfaciliteter.
                        Min kritik er primært af Thorborg og resten af bestyrelsen/ejerkredsen. Sådan har det været i godt 5-7 år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          3 mill lyder ikke af meget desværre. Havde håbet på 4-5 mill.
                          Men igen. Hvis man ikke vil geninvestere dem kan jeg jo være ligeglad som fan
                          Det sidste er også min pointe.

                          “Vi fik et tilbud der var for godt til at afslå”. Hvad er logikken egentlig i den sætning i det omfang den kommunikeres til fans?

                          Jo, det er at sige: “Vi vurderer at vi sportsligt står bedre ved at tjene pengene og geninvestere dem i bedre kvalitet”.

                          Men som i alle andre sammenhænge i OB, så er udsagnet formentlig blot en floskel, der ikke er tillagt megen omtanke. For det er kun meningsfuldt, hvis pengene rent faktisk geninvesteres og det tror jeg ikke de bliver. Hovedparten af midlerne forsvinder i diverse huller og OB skraber videre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Er jeg den eneste 4 mio ikke er nok for Tinager? Hvis klausulerne træder i kraft og den ender på 8 mio er det et fint salg. Men hvis den ikke gør det, synes jeg det er et ringe salg.
                            Jeg er sådan set ligeglad hvad prisen er. Jeg har brug for en udmelding om hvad pengene skal bruges til og hvordan det passer ind i den plan vi aldrig har fået oplyst om hvordan OB kommer tilbage i toppen af dansk fodbold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Det sidste er også min pointe.

                              “Vi fik et tilbud der var for godt til at afslå”. Hvad er logikken egentlig i den sætning i det omfang den kommunikeres til fans?

                              Jo, det er at sige: “Vi vurderer at vi sportsligt står bedre ved at tjene pengene og geninvestere dem i bedre kvalitet”.

                              Men som i alle andre sammenhænge i OB, så er udsagnet formentlig blot en floskel, der ikke er tillagt megen omtanke. For det er kun meningsfuldt, hvis pengene rent faktisk geninvesteres og det tror jeg ikke de bliver. Hovedparten af midlerne forsvinder i diverse huller og OB skraber videre.
                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Jeg er sådan set ligeglad hvad prisen er. Jeg har brug for en udmelding om hvad pengene skal bruges til og hvordan det passer ind i den plan vi aldrig har fået oplyst om hvordan OB kommer tilbage i toppen af dansk fodbold.
                              Du får lige et par stykker af dem her

                              Hvad kan vi bruge det til hvis et Grytebust salg på 10 mill fx skal finansiere en renovering af Arena Fyn hotellet eller dække et hul lavet af Liveculture.
                              Det er muligt at det ikke forholder sig sådan. Men vi ved det jo ikke.. Og selvom man kan tjekke et regnskab kan man ikke vide hoved og hale med den måde det er bygget op..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Jeg er sådan set ligeglad hvad prisen er. Jeg har brug for en udmelding om hvad pengene skal bruges til og hvordan det passer ind i den plan vi aldrig har fået oplyst om hvordan OB kommer tilbage i toppen af dansk fodbold.
                                helt enig. Selvfølgelig kan der komme et tilbud man ikke kan afslå - men hvis ikke der er et ønske om at geninvestere i truppen - altså her finde en fuldgod erstatning for tingager - hvad kan vi så bruge det til.

                                Men den korte forlængelse taget i betragtning er det jo ikke videre overraskende at han bliver solgt - hvilket jo nok var hele meningen med at han ikke ville skrive en længere kontrakt.

                                Anyways - god vind til Tingager fremover, han vil blive savnet i klubben, syntes han havde noget af de fighter egenskaber og fysisk jeg i den grad savner i OB i disse år

                                Comment

                                Working...
                                X