Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Gætter på at han slet ikke er i truppen når han er solgt. Også selvom vinduet ikke er åbent
    Så ville jeg kende Ove ret dårligt. Han er en håndværker der er fuldstændig fokuseret på resultater, og hvis han tror, at Spelmann kan være med til at rykke nogle placeringer, så kommer han også i spil. De penge der kan hentes i tv-penge, hvis man rykker fra en 8. til en 5 plads, er betragtelige i forhold til at bruge en periferi-spiller i de sidste to kampe.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Gætter på at han slet ikke er i truppen når han er solgt. Også selvom vinduet ikke er åbent
    Gætter på OP går henhårdt efter den 7. plads og sætter det stærkest mulige hold.

    MvT

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg var ikke fan da han kom til klubben. Et dumt svin. Tilmed et Brøndby svin og en spiller der ikke kunne særlig meget. Når Spelmann nu forlader klubben ser jeg det som et farvel til vores dumme svin. En en mands hær og et fremragende eksempel på hvad alle andre spillere vi henter ind skal kunne, når talent og alt muligt andet fejler. Martin Spelmann har gået forrest i kampen for at min klub skulle komme ud på den anden side. Jeg håber han score kassen med den kontrakt og får al den succes man kan tænke sig i Tyrkiet.
    Hørt. Jeg håber virkelig ikke MS løber ind i en af de historie man nogle gange hører fra den Tyrkiske liga med manglende lønudbetalinger og den slags. For det har han ikke fortjent.

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Held og lykke til Spellman
    Betyder de at han ser bænken næste gang, eller stiller Ove med stærkeste hold incl Spellman?
    Gætter på at han slet ikke er i truppen når han er solgt. Også selvom vinduet ikke er åbent

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
    Vil også mene, det skal med i betragtningen, at det ikke var den eneste tyrkiske klub, der - på rygteplan - var ude efter Spelmann
    Kan være at der ligefrem har været budkrig

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Held og lykke til Spellman
    Betyder de at han ser bænken næste gang, eller stiller Ove med stærkeste hold incl Spellman?

    Leave a comment:


  • DanielK
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er der vel heller ikke noget galt i
    Vil også mene, det skal med i betragtningen, at det ikke var den eneste tyrkiske klub, der - på rygteplan - var ude efter Spelmann

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    28 er også en betragtelig alder for en fodboldspiller i dag. Der gemmer sig kun et beskedent videresalg, hvis overhovedet noget, for en spiller på Spelmanns niveau. Og så er 2 mio. altså bare mange penge i fodbold i dag, og især for OB. Har vi solgt Spelmann med 1 år tilbage af kontrakten for 4-5 mio, har vi godt nok taget de tyrkere stygt bagi.
    Det er der vel heller ikke noget galt i

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Så ville jeg klappe i mine små hænder. Han er satme god. Jeg håber, men tvivler på, at vi kan hente ham.
    + 1

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig. Det kunne være nok til at købe Rønnow og måske også til udbetalingen på en god angriber
    Er lige ved at sige, så kan vi da både hente Rønnow og Kløve...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han er nu kun 28 og har været en profil i superligaen her i foråret.
    2 mill er simpelthen for lidt. IMO
    28 er også en betragtelig alder for en fodboldspiller i dag. Der gemmer sig kun et beskedent videresalg, hvis overhovedet noget, for en spiller på Spelmanns niveau. Og så er 2 mio. altså bare mange penge i fodbold i dag, og især for OB. Har vi solgt Spelmann med 1 år tilbage af kontrakten for 4-5 mio, har vi godt nok taget de tyrkere stygt bagi.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Kan ærligt talt ikke se, hvorfor vi skulle have fået mere. Vi købte ham selv for et beløb i det leje, og siden da er han kommet tættere på de 30, og jeg vil ikke påstå hans niveau er blevet markant bedre. Og så har manden 1 år tilbage af sin kontrakt. Der er ikke mange spillere i Superligaen der går for 4-5 millioner med 1 år tilbage af kontrakten, og jeg tror ikke Spelmann er en del af den gruppe.
    Han er nu kun 28 og har været en profil i superligaen her i foråret.
    2 mill er simpelthen for lidt. IMO

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg var ikke fan da han kom til klubben. Et dumt svin. Tilmed et Brøndby svin og en spiller der ikke kunne særlig meget. Når Spelmann nu forlader klubben ser jeg det som et farvel til vores dumme svin. En en mands hær og et fremragende eksempel på hvad alle andre spillere vi henter ind skal kunne, når talent og alt muligt andet fejler. Martin Spelmann har gået forrest i kampen for at min klub skulle komme ud på den anden side. Jeg håber han score kassen med den kontrakt og får al den succes man kan tænke sig i Tyrkiet.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Håber da godt nok ikke at vi kun får 2 mill for ham
    Kan ærligt talt ikke se, hvorfor vi skulle have fået mere. Vi købte ham selv for et beløb i det leje, og siden da er han kommet tættere på de 30, og jeg vil ikke påstå hans niveau er blevet markant bedre. Og så har manden 1 år tilbage af sin kontrakt. Der er ikke mange spillere i Superligaen der går for 4-5 millioner med 1 år tilbage af kontrakten, og jeg tror ikke Spelmann er en del af den gruppe.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Men er han interesseret i at komme til OB?
    Money walks

    Leave a comment:

Working...
X