Jeg tror nu også mest at Spellman ikke fungerede på den centrale midt i OB, var pga. hans makker på som de fleste gange var Ari. De var begge alt for flyvske, og efterlod store rum til modstanderen. Men med El Makrini, som jeg i øvrigt ikke mener er så dårlig på bolden, har da sat ham lave adskillge gode diagonalafleveringer, så tror jeg at Spellman ville fungere fint på midtbanen, da han skal have lov til at have en lidt fri rolle.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Martin Spelmann
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg tror nu også mest at Spellman ikke fungerede på den centrale midt i OB, var pga. hans makker på som de fleste gange var Ari. De var begge alt for flyvske, og efterlod store rum til modstanderen. Men med El Makrini, som jeg i øvrigt ikke mener er så dårlig på bolden, har da sat ham lave adskillge gode diagonalafleveringer, så tror jeg at Spellman ville fungere fint på midtbanen, da han skal have lov til at have en lidt fri rolle.
Elskede Spellmann's vilje og fight , men han var stadig 50 % af den dårligste cm-konstallation i OB i mands minde .
Jeg har svært ved at se ham fungere med MeM .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg tror nu også mest at Spellman ikke fungerede på den centrale midt i OB, var pga. hans makker på som de fleste gange var Ari. De var begge alt for flyvske, og efterlod store rum til modstanderen. Men med El Makrini, som jeg i øvrigt ikke mener er så dårlig på bolden, har da sat ham lave adskillge gode diagonalafleveringer, så tror jeg at Spellman ville fungere fint på midtbanen, da han skal have lov til at have en lidt fri rolle.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Han har fungeret rigtig godt andre steder som CM, så jeg tror mere det var konstalationen der var galt. Derudover spillede vi også boldbesiddende fodbold (eller forsøgte), hvilket bestemt ikke er hans spidskompetence. Ikke at Kent ikke også gerne vil det, men det er trods alt mere direkte nu, hvor jeg bare tror han vil passe godt ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægBlander mig lige lidt, blot fordi jeg kom i tanken om, at Spellman aldrig fungerede som en del af en tomands midtbane i OB, men var del af en ret succesfuld tomands midtbane sammen med Retov i AC Horsens. Hvad kunne Retov, som gjorde Spellman så god den/de sæsoner?
MvT
Det mindede lidt om Pirlo - Gattuso, bare på lavere niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægBlander mig lige lidt, blot fordi jeg kom i tanken om, at Spellman aldrig fungerede som en del af en tomands midtbane i OB, men var del af en ret succesfuld tomands midtbane sammen med Retov i AC Horsens. Hvad kunne Retov, som gjorde Spellman så god den/de sæsoner?
MvT
Edit: Kom også lige i tanke om, at de var 3 mand på midtbanen dengang i Horsens. Thomas Kortegaard tog slæbet, så Spellman kunne være så flyvsk; og dermed overlade spilstyringen til Retov.
MvH ChrisOBLast edited by ChrisOB; 05-06-2016, 15:34.1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg tror nu også mest at Spellman ikke fungerede på den centrale midt i OB, var pga. hans makker på som de fleste gange var Ari. De var begge alt for flyvske, og efterlod store rum til modstanderen. Men med El Makrini, som jeg i øvrigt ikke mener er så dårlig på bolden, har da sat ham lave adskillge gode diagonalafleveringer, så tror jeg at Spellman ville fungere fint på midtbanen, da han skal have lov til at have en lidt fri rolle.
Så jeg tror, du tager fejl.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægRetov var en bedre boldfordeler end El Markrini nogensinde bliver. Det er egentlig derfor El Makrini/Spell ville være en rigtig dårlig combo.
Edit: Kom også lige i tanke om, at de var 3 mand på midtbanen dengang i Horsens. Thomas Kortegaard tog slæbet, så Spellman kunne være så flyvsk; og dermed overlade spilstyringen til Retov.
MvH ChrisOB
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/ac-h...-vs-ob/538729/
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/soen...orsens/538725/
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/broe...orsens/538664/
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægHan har fungeret rigtig godt andre steder som CM, så jeg tror mere det var konstalationen der var galt. Derudover spillede vi også boldbesiddende fodbold (eller forsøgte), hvilket bestemt ikke er hans spidskompetence. Ikke at Kent ikke også gerne vil det, men det er trods alt mere direkte nu, hvor jeg bare tror han vil passe godt ind.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment