Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Martin Spelmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg mindes, jeg kommenterede på skiftet, da det blev offentliggjort, og sagde at jeg ikke fattede, at man gad til en "no name"-klub i Tyrkiet...vi har set det SÅ mange gange, at tingene dernede bare ikke foregår som vi kender det i Vesteuropa. Måske spillerne en dag bliver klogere end blot at tænke penge?
    Azer må i hvert fald overveje sit, med den interesse der skulle være for ham dernede!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Jeg mindes, jeg kommenterede på skiftet, da det blev offentliggjort, og sagde at jeg ikke fattede, at man gad til en "no name"-klub i Tyrkiet...vi har set det SÅ mange gange, at tingene dernede bare ikke foregår som vi kender det i Vesteuropa. Måske spillerne en dag bliver klogere end blot at tænke penge?
      Klogere? Begrænset talent, kort karriere. Jeg havde også valgt en guldrandet kontrakt sydpå fremfor en eller anden dødsyg svensk klub eller engelsk 1. division.

      Jeg tror, han er glimrende tilfreds.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
        Klogere? Begrænset talent, kort karriere. Jeg havde også valgt en guldrandet kontrakt sydpå fremfor en eller anden dødsyg svensk klub eller engelsk 1. division.

        Jeg tror, han er glimrende tilfreds.
        Klogere mht. at vælge en klub, hvor man er nogenlunde sikret at man får sin løn udbetalt hver måned. Det er jo i hvert fald ikke uset, at klubberne i fx. Grækenland og Tyrkiet snildt tilbageholder hele/delvise månedslønninger gang på gang - især fra de spillere, der ikke er fast på holdkortet.

        Det gad jeg seriøst ikke ligge og rode med - heller ikke som fodboldspiller.

        Det kan da sagtens ske, han er fint tilfreds, den gode Spelmann, og så er det jo bare perfekt. Lige nu render han rundt og spilder de evner, han trods alt har ved at træne med B-truppen og ikke spille kampe. Det gavner ham i hvert fald ikke i forhold til en evt. næste kontrakt i en ny klub.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...iske-mareridt/ :(
          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

          Comment


            synd det er gået ham sådan - men kan desværre ikke ligefrem sige jeg er overrasket, syntes godt nok der har været mange skræk historier fra tyrkiet.......

            Comment


              Det er sgu en skræmmende video med Spelmann. Hvor er det bare stærkt af ham bare at stå imod. Så kan de slyngler sgu lære det.
              Nu håber jeg det er sidste gang vi har set en dansk spiller i tyrkisk fodbold, med mindre det er Fener, Besiktas, Gala og til dels Trabzon vi taler om.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Det er sgu en skræmmende video med Spelmann. Hvor er det bare stærkt af ham bare at stå imod. Så kan de slyngler sgu lære det.
                Nu håber jeg det er sidste gang vi har set en dansk spiller i tyrkisk fodbold, med mindre det er Fener, Besiktas, Gala og til dels Trabzon vi taler om.

                MvT
                Sjovt nok er det altid dem uden spilletid, der mener det har været forfærdeligt :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Tribunen.com mener at vide, at Spelmann bliver forsøgt hentet hjem til Brøndby.

                  http://footy.dk/2016/06/04/medie-bro...-kending-hjem/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Tribunen.com mener at vide, at Spelmann bliver forsøgt hentet hjem til Brøndby.

                    http://footy.dk/2016/06/04/medie-bro...-kending-hjem/
                    Han passer vel også perfekt ind i den spillestil der er blevet beskrevet omkring deres nye træner.......ligner desværre et godt cast.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Han passer vel også perfekt ind i den spillestil der er blevet beskrevet omkring deres nye træner.......ligner desværre et godt cast.
                      tænker jeg også - håber et eller andet sted det lykkedes, selv om han skulle vende tilbage til bif.....for det der tyrkiske rod han er endt i er der ikke nogen der fortjener. Men bedst ville det da være om han blev udenlands :)

                      Comment


                        Ja, vi kan desværre nok ikke være med, selvom han selv har sagt han gerne ville tilbage til OB engang.

                        Jeg tror faktisk han ville gøre det godt ved siden af El Makrini, og ift. Kents AaB hold, ville de være meget ala Wurtz/Risgaard. En defensiv kontrollerende, og en flyvsk spiller ved siden af, der både kommer med frem, men også deltager i det defensive.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Ja, vi kan desværre nok ikke være med, selvom han selv har sagt han gerne ville tilbage til OB engang.

                          Jeg tror faktisk han ville gøre det godt ved siden af El Makrini, og ift. Kents AaB hold, ville de være meget ala Wurtz/Risgaard. En defensiv kontrollerende, og en flyvsk spiller ved siden af, der både kommer med frem, men også deltager i det defensive.
                          Det er lidt som om, at folk har glemt hvor dårlig Spelmann var på den centrale midtbane
                          Risgaard er en langt bedre tekniker.
                          Spelmann var bedre da han kom længere frem, som en art angriber, men han var jo aldrig noget specielt i OB og SLET ikke på den centrale midtbane.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Ja, vi kan desværre nok ikke være med, selvom han selv har sagt han gerne ville tilbage til OB engang.

                            Jeg tror faktisk han ville gøre det godt ved siden af El Makrini, og ift. Kents AaB hold, ville de være meget ala Wurtz/Risgaard. En defensiv kontrollerende, og en flyvsk spiller ved siden af, der både kommer med frem, men også deltager i det defensive.
                            Risgård og Spell er to forskellige fodboldspillere. Fremfor alt er Risgård bedre med bolden og fysisk stærkere. Kombinationen Risgård/Würtz er et godt udgangspunkt at starte en sammenligning af konstellationer, men jeg er ikke enig i at Spell er at sammenligne med Risgård. Eller at El Makrini er direkte sammenlignelig med Würtz, i og med Würtz har fin boldkontrol. El Makrini er ikke en ørn med bolden; hvorfor makkeren ved siden af ham helst skal være sådan én. Og det er Spellman ikke; og som andre har påpeget så fungerede Spell heller ikke på den centrale midt. Han havde meget større succés som hængende.

                            Det er egentlig sjovt, at der er så forskellige opfattelser af tingene; Personligt kan jeg ikke se, at El Makrini/Spellman kan komme i nærheden af Würtz/Risgård; ja jeg tror faktisk det ville være en regulær katastrofe, mere á la Skulason/El Makrini, end Risgård/Würtz. Du er af en anden mening, kan jeg forstå?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det er lidt som om, at folk har glemt hvor dårlig Spelmann var på den centrale midtbane
                              Risgaard er en langt bedre tekniker.
                              Spelmann var bedre da han kom længere frem, som en art angriber, men han var jo aldrig noget specielt i OB og SLET ikke på den centrale midtbane.
                              Jeg er enig med dig at han var en katestrofe på den centrale midt, men at han aldrig var noget specielt i OB, det passer ikke - Han var uden tvivl, og uden sammenligning vores bedste mand i hans sidste sæson for os. Han var virkelig en stor del af grunden til at vi overlevede med Ove P som træner.. De fleste andre spillere virkede ikke særlig tændte, men det Spelmann var tændt og ydede en kæmpe indsats i hver evig eneste kamp, og endnu bedre - Så italesatte han spillere som han ikke mente ydede nok i kampene, og jeg elsker ham stadigvæk for at sætte Emil Larsen på plads for åben skærm, da han begyndte med hans tudepis i medierne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Risgård og Spell er to forskellige fodboldspillere. Fremfor alt er Risgård bedre med bolden og fysisk stærkere. Kombinationen Risgård/Würtz er et godt udgangspunkt at starte en sammenligning af konstellationer, men jeg er ikke enig i at Spell er at sammenligne med Risgård. Eller at El Makrini er direkte sammenlignelig med Würtz, i og med Würtz har fin boldkontrol. El Makrini er ikke en ørn med bolden; hvorfor makkeren ved siden af ham helst skal være sådan én. Og det er Spellman ikke; og som andre har påpeget så fungerede Spell heller ikke på den centrale midt. Han havde meget større succés som hængende.

                                Det er egentlig sjovt, at der er så forskellige opfattelser af tingene; Personligt kan jeg ikke se, at El Makrini/Spellman kan komme i nærheden af Würtz/Risgård; ja jeg tror faktisk det ville være en regulær katastrofe, mere á la Skulason/El Makrini, end Risgård/Würtz. Du er af en anden mening, kan jeg forstå?

                                MvH ChrisOB
                                Blander mig lige lidt, blot fordi jeg kom i tanken om, at Spellman aldrig fungerede som en del af en tomands midtbane i OB, men var del af en ret succesfuld tomands midtbane sammen med Retov i AC Horsens. Hvad kunne Retov, som gjorde Spellman så god den/de sæsoner?

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X