Ud over at de jo gør det godt med få midler og på et begrænset grundlag så er dette da spændende ... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ers-fc/5805773
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rfc
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Nogen der har bud??
Esbjerg eller AGF kunne være mit bud
OB kommer ikke på tale
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægBaredetikkeerOBbaredetikkeerOB!!
I det mindste er de lokalt forankret.
Jeg vil helt klart være færdig med OB, hvis man en dag overdrager klubben til udenlandske investorer, hvis eneste mål overhovedet er at forsøge at lave penge - eller bare lege med en klub på højeste niveau et sted. SÅ meget ønsker jeg heller ikke succes på klubbens vegne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Det blev jo så FCN, der blev opkøbt - og samtidig skiftede træneren ud.
Sådan grundlæggende er jeg "imod" at fodboldklubber opkøbes af udenlandske investorer og gør klubberne til deres legeplads.
Nu er det jo sådan, at der vel ikke er nogen af os, der har nogen dybere indsigt i, hvad det er, de gerne vil lave i FCN - udover det de fortæller om i medierne. Noget med talentudvikling og sætte ekstra skub i dette. Se, så blev det faktisk lidt anderledes for mig. Havde de haft planer om, at nu skal vi ud og købe dyre spillere og forsøge at vinde mesterskaber, i CL osv., så havde jeg bare rystet på hovedet. Men FCN kan noget med unge mennesker og talentudvikling - det må vi give dem - og det ser umiddelbart ud til, at det er det, de udenlandske investorer sætter lidt mere skub i.
Så fra at gå fra at være totalt imod alt hvad der hedder udenlandske investorer i danske klubber, så er jeg landet på, at det faktisk lyder som et ret interessant projekt (naturligvis bedømt ud fra den viden, jeg har gennem medierne). Der hvor det stadig er farligt er, hvis de pludselig ikke gider lege mere - lidt a la Kurt Andersen...men sådan kan det jo også gå i OB, i princippet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJa, ydermere var de jo faktisk allerede ejet af AKP, eller hvad han nu forkortes.
Så forskellen er vel ikke så stor, udover at der skal snakkes mere engelsk til bestyrelsesmøderne.
Så skal de jo hen og poste penge i ved siden af for at der sker noget. Og det er nok ikke lidt
Comment
Comment