Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Ja, men der ER jo forskel på at træne med, og så spille kampe. At jeg så synes det er at gå i lige små nok sko at give en bøde for at han trænede med er så en hel anden debat...

mvh

MaxHH
    det er da måske en overreaktion st i dømme bøder for at lade ham træne, men det er vel ret beset hovederhvervet i det job...jeg husker ikke om han spillede uden formalia var i orden..jeg husker kun han scorede i debutkampen.

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    hvordan var det med FCK og Fernando Adi...han trænede med uden arbejdstilladelse, men nåede han at spille nogen minutter uden tilladelse. Så vidt jeg husker fik FCK en bøde på 10000kr
    Ja, men der ER jo forskel på at træne med, og så spille kampe. At jeg så synes det er at gå i lige små nok sko at give en bøde for at han trænede med er så en hel anden debat...

mvh

MaxHH

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Bliver spændende at se, hvad det ender med!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...il-agf/5730386
    forhåbenligt med skrivebordssejr til AGF.....vi skulle helst holde Hobro bag os - og dertil får vi brug for al den hjælp vi kan få

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Bliver spændende at se, hvad det ender med!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...il-agf/5730386

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det er da også amatør artigt. De skal bare taberdømmes.
    hvordan var det med FCK og Fernando Adi...han trænede med uden arbejdstilladelse, men nåede han at spille nogen minutter uden tilladelse. Så vidt jeg husker fik FCK en bøde på 10000kr

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Så ligner det at Hobro mister pointene fra GF lampen i går. Adams Tamboure spillede hele lampen uden spilletilladelsen var i orden
    Det er da også amatør artigt. De skal bare taberdømmes.

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Så ligner det at Hobro mister pointene fra GF lampen i går. Adams Tamboure spillede hele lampen uden spilletilladelsen var i orden
    Ja øv, det var ellers et resultat, der gik vores vej...

Leave a comment:

• manner
    replied

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Jeg tror aldrig, at jeg har set en så "kedelig" kampoversigt på bold.dk:

http://www.bold.dk/fodbold/kamp/agf-...erg-fb/8207622

Ikke et eneste kort eller må! EFB 5 skud i alt!

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Det står sløjt til m tranfervinduet, når man skal sidde og næsten glæde sig over, at EfB i det mindste også mangler en eller flere defensivspillere. De er tvunget til at bruge oldgamle Lucena som stopper..

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Godt nok score Nordstrand ikke mange kasser. Men sikke mål her til aften

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Latterlig fyring i min bog. De har solgt og solgt og solgt alle de gode spillere ud under ham, og NF har skulle starte med noget der nærmest var et nyt hold ved hver halvsæsonstart. Der er ikke mange trænere i DK der kunne levere positiv, offensiv fodbold under de betingelser, og kredit til Frederiksen for at han prøvede at være tro mod sin filosofi.

Ledelsen i EFB har sendt aben ned til ham, selvom de ikke på nogen måde har erstattet de profiler der blev solgt.
    ganske enig - deres formand siger dog også at det ikke er trænerens ansvar alene.....mon ikke de godt er klar over der er solgt en profil eller to for meget.
    Men det er nu engang træneren der ryger først.

Mon ikke de henter Glen? Udvikling af egne talenter - lyder da umiddelbart som noget der vil passe til ham

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    der var jeg sgu helt god til at forudsige.....frederiksen fyret
    Latterlig fyring i min bog. De har solgt og solgt og solgt alle de gode spillere ud under ham, og NF har skulle starte med noget der nærmest var et nyt hold ved hver halvsæsonstart. Der er ikke mange trænere i DK der kunne levere positiv, offensiv fodbold under de betingelser, og kredit til Frederiksen for at han prøvede at være tro mod sin filosofi.

Ledelsen i EFB har sendt aben ned til ham, selvom de ikke på nogen måde har erstattet de profiler der blev solgt.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det må siges - og tror simpelthen ikke på sdjr kommer i problemer i år.....EFB derimod - mon ikke frederiksen bliver den første der ryger, nu frank fik et point.

Og så kan man ærgre sig lidt over at BIF nu går ind til 3 runder mod VFF, SDJR og FCN - så mon ikke de får vendt bøtten nu?
    der var jeg sgu helt god til at forudsige.....frederiksen fyret

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    5 kampe spillet, kun Sønderjyske har vundet, det må være rundens store vinder........... og så Thomas Frank...
    det må siges - og tror simpelthen ikke på sdjr kommer i problemer i år.....EFB derimod - mon ikke frederiksen bliver den første der ryger, nu frank fik et point.

Og så kan man ærgre sig lidt over at BIF nu går ind til 3 runder mod VFF, SDJR og FCN - så mon ikke de får vendt bøtten nu?

Leave a comment:

Working...
X