Oprindeligt indsendt af MaxHH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen sæson 15/16
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvordan var det med FCK og Fernando Adi...han trænede med uden arbejdstilladelse, men nåede han at spille nogen minutter uden tilladelse. Så vidt jeg husker fik FCK en bøde på 10000kr
mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet er da også amatør artigt. De skal bare taberdømmes.
Leave a comment:
-
Så ligner det at Hobro mister pointene fra GF lampen i går. Adams Tamboure spillede hele lampen uden spilletilladelsen var i orden
Leave a comment:
-
Jeg tror aldrig, at jeg har set en så "kedelig" kampoversigt på bold.dk:
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/agf-...erg-fb/8207622
Ikke et eneste kort eller må! EFB 5 skud i alt!
Leave a comment:
-
Det står sløjt til m tranfervinduet, når man skal sidde og næsten glæde sig over, at EfB i det mindste også mangler en eller flere defensivspillere. De er tvunget til at bruge oldgamle Lucena som stopper..
Leave a comment:
-
Godt nok score Nordstrand ikke mange kasser. Men sikke mål her til aften
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægLatterlig fyring i min bog. De har solgt og solgt og solgt alle de gode spillere ud under ham, og NF har skulle starte med noget der nærmest var et nyt hold ved hver halvsæsonstart. Der er ikke mange trænere i DK der kunne levere positiv, offensiv fodbold under de betingelser, og kredit til Frederiksen for at han prøvede at være tro mod sin filosofi.
Ledelsen i EFB har sendt aben ned til ham, selvom de ikke på nogen måde har erstattet de profiler der blev solgt.
Men det er nu engang træneren der ryger først.
Mon ikke de henter Glen? Udvikling af egne talenter - lyder da umiddelbart som noget der vil passe til ham
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægder var jeg sgu helt god til at forudsige.....frederiksen fyret
Ledelsen i EFB har sendt aben ned til ham, selvom de ikke på nogen måde har erstattet de profiler der blev solgt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet må siges - og tror simpelthen ikke på sdjr kommer i problemer i år.....EFB derimod - mon ikke frederiksen bliver den første der ryger, nu frank fik et point.
Og så kan man ærgre sig lidt over at BIF nu går ind til 3 runder mod VFF, SDJR og FCN - så mon ikke de får vendt bøtten nu?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg5 kampe spillet, kun Sønderjyske har vundet, det må være rundens store vinder........... og så Thomas Frank...
Og så kan man ærgre sig lidt over at BIF nu går ind til 3 runder mod VFF, SDJR og FCN - så mon ikke de får vendt bøtten nu?
Leave a comment:
Leave a comment: