Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Ha ha den usmagelige vestjyske bastard fra Herning/Ikast har mere end svært ved at sælge biletter til kampen mod Club Brugge .. De skulle ligge inde med ca 3000 , og er begyndt ringe rundt til samarbejdspartnere osv og tilbyde dem til under halv pris ...

    En sølle klub med nogle sølle fans ..,
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #92
      Vi havde da heller ikke selv udsolgt til vores Europa kampe :)

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Vi havde da heller ikke selv udsolgt til vores Europa kampe :)
        Nej, men første gang i Europa gruppespil og en kamp hvor de kan spille sig videre . Og kun godt 6000 biletter solgt , det er sgu sølle
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Esbjergs fans er utilfredse med afskeden med HHA... Kan jeg egentlig godt forstå, når nu hele byen var inviteret til netop afskedskamp...

          (Kan godt høres og dels ses, trods anti-adblock)
          http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/esbjerg-fans-utilfredse-kalder-det-afskedskamp/
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Nej, men første gang i Europa gruppespil og en kamp hvor de kan spille sig videre . Og kun godt 6000 biletter solgt , det er sgu sølle
            Du erindrer slet ikke OBs kampe i Europa, og hvordan de i gruppespillet spillede på et stadion, der ikke engang var halvt fyldt i kampen mod Lens...og OB havde skam muligheden for at gå videre...så skulle vi ikke lige kigge lidt på os selv, inden vi peger fingre af andre? ;-)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #96
              Det her er en af grundene til at jeg HADER fck.
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...a-mesterskabet

              Håber så meget de taber mesterskabet til lige meget hvilken anden klub.

              Comment


                #97
                Sindsyg kamp i Aalborg. Duncan udligner lige før uret runder de 90. Brænder straffe kort tid efter. AaB score så inde i overtiden. Også score AGF's keeper Steffen Rasmussen da lige ril 2-2 efter hjørne endnu længere inde u overtiden. Hold da fast for en afslutning 😳😳😳

                Comment


                  #98
                  FØJ for et monsterpres FCK kommer med i starten af kampen mod FCM...2-0 efter 10 min. Jeg frygter allerede vores kamp mod dem i næste weekend
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    FØJ for et monsterpres FCK kommer med i starten af kampen mod FCM...2-0 efter 10 min. Jeg frygter allerede vores kamp mod dem i næste weekend
                    Nr. 1: de er på udebane - her har de ikke spillet nær så imponerende. Nr. 2: Med resultatet i dag regner alle mesterskabet for endeligt sat på plads - om ikke andet, så fordi FCK slutter af med hele bunden på stribe: Hobro (hjemme), Esbjerg (ude) og AGF (hjemme). Jeg håber det kunne få tappet lidt motivation.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Nr. 1: de er på udebane - her har de ikke spillet nær så imponerende. Nr. 2: Med resultatet i dag regner alle mesterskabet for endeligt sat på plads - om ikke andet, så fordi FCK slutter af med hele bunden på stribe: Hobro (hjemme), Esbjerg (ude) og AGF (hjemme). Jeg håber det kunne få tappet lidt motivation.
                      Og de lukkede trods alt tre mål ind...


                      (Jeg tror stadig vi taber, det er ikke det. Men alligevel)
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Colin Todd stopper til sommer i Randers. Det kunne godt komme til at gøre ondt på dem.

                        Colin Todd udtaler omkring uroen, der har været:
                        "Selvom vi alle gerne havde været foruden disse hændelser, kan jeg helt ærligt sige, at ingen enkelt hændelse har udløst denne gensidige aftale"

                        Er jeg den eneste, der læser det som, at han er blevet træt af udviklingen generelt? Uroen omkring Keller-Borring var ikke udløsende i sig selv, men som en del af en voksende utilfredshed med bestyrelsen? Det har virket som om bestyrelse og træner i Randers FC ikke har været helt enige i løbet af 2016.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Colin Todd stopper til sommer i Randers. Det kunne godt komme til at gøre ondt på dem.

                          Colin Todd udtaler omkring uroen, der har været:
                          "Selvom vi alle gerne havde været foruden disse hændelser, kan jeg helt ærligt sige, at ingen enkelt hændelse har udløst denne gensidige aftale"

                          Er jeg den eneste, der læser det som, at han er blevet træt af udviklingen generelt? Uroen omkring Keller-Borring var ikke udløsende i sig selv, men som en del af en voksende utilfredshed med bestyrelsen? Det har virket som om bestyrelse og træner i Randers FC ikke har været helt enige i løbet af 2016.
                          Det har været en offentlig hemmelighed, at de gerne ville af med ham. Der var samtaler med andre trænere, da Right To Dream-projektet ville købe sig ind i Randers.

                          Det er KONGEtåbeligt. Han er en af ligaens bedste håndværkere, og de burde lægge sig fladt ned og give ham hvad, og hvem, han ville ha'.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Det har været en offentlig hemmelighed, at de gerne ville af med ham. Der var samtaler med andre trænere, da Right To Dream-projektet ville købe sig ind i Randers.

                            Det er KONGEtåbeligt. Han er en af ligaens bedste håndværkere, og de burde lægge sig fladt ned og give ham hvad, og hvem, han ville ha'.
                            Helt enig!
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Så vandt Sønderjyske sgu igen igen. Det sgu en vild sæson de har gang i

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Så vandt Sønderjyske sgu igen igen. Det sgu en vild sæson de har gang i
                                Ja, det er det.

                                Hvis jeg husker rigtigt, så har FCK vundet 3 kampe mod SønderjyskE. Det er 18 points i forskel mellem de to...og FCK fører kun med...hvad...7 points?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X