Skidt for Hobro kun at få 4-4 efter at have været foran 4-1 mod de nærmeste rivaler ... 4 min inde i overtiden ..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen sæson 15/16
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSkidt for Hobro kun at få 4-4 efter at have været foran 4-1 mod de nærmeste rivaler ... 4 min inde i overtiden ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSkidt for Hobro kun at få 4-4 efter at have været foran 4-1 mod de nærmeste rivaler ... 4 min inde i overtiden ..
Men man kan sige - foran 4-1 SKAL de altså være dygtige nok til at holde føringen hjem til slutfløjtet, hvis de mener, de har noget at gøre i Superligaen....det har de pt. ikke, i mine øjne.
Næste kamp i dag: I optakten har der været bragt et interview med Nicolaj Jørgensen....pludselig er jeg glad for, at han ikke kom til OB. Jeg var blevet stiktosset, hvis en OB-spiller åbenlyst havde sagt på åben tv-skærm, at motivationen ikke altid var til stede til kampene mod de "små" hold (ordret brugte han ordet "kampgejsten" i stedet for motivation). Så kunne han bare blive bænket resten af sin kontrakt-tid ud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægVild kamp!
Men man kan sige - foran 4-1 SKAL de altså være dygtige nok til at holde føringen hjem til slutfløjtet, hvis de mener, de har noget at gøre i Superligaen....det har de pt. ikke, i mine øjne.
Næste kamp i dag: I optakten har der været bragt et interview med Nicolaj Jørgensen....pludselig er jeg glad for, at han ikke kom til OB. Jeg var blevet stiktosset, hvis en OB-spiller åbenlyst havde sagt på åben tv-skærm, at motivationen ikke altid var til stede til kampene mod de "små" hold (ordret brugte han ordet "kampgejsten" i stedet for motivation). Så kunne han bare blive bænket resten af sin kontrakt-tid ud."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Det er fanme lækkert, at det er så længe siden man har hørt en OB'er sige det..
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...kke-fra-start/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå blev Wieghorst lige fortid i Aarhus, overraskende alligevel...
Twitter skal nok blive underholdene i dag, de første jokes dukker allerede op...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet er lidt sjovt at han bliver fyret efter en sejr. Men så må det jo betyde at beslutningen var taget for flere dage siden. Nu har nu træner hele vinteren til at forme holdet.
weakhorse? Ja han er klar til at blive landsholds træner nu hvis det skulle friste DBU. Ps. Er IKKE et rygte817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment