Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Cirkus Bronby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    BUM... Minus 150 millioner for første halvår 14...

    Freak show...
    Nu skal det med, at stort set det hele er afskrivninger på stadion.
    Det underskud, der var på transferområdet er næsten dækket med de 17 mio fra Makienok-handlen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
      Nu skal det med, at stort set det hele er afskrivninger på stadion.
      Det underskud, der var på transferområdet er næsten dækket med de 17 mio fra Makienok-handlen.
      Arr. Havde de ikke et underskud på driften på 35 mil? Det er da en hel del.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        http://www.bold.dk/nyt/broendby-dialog-om-koeb-af-agger
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Man må sgu sige ham Agger ingen ambitioner har mere. Mener da bestemt han stadig har niveauet til chl osv

          Comment


            Men stadig vildt de lønninger de smider om sig. Ö det var da det der var ved at gå galt for dem engang

            Comment


              De har jo slet ikke lært noget... De er ved at gå konkurs, får så en stor indsprøjtning, og det første de gør er at gå ud og shoppe dem op som en ignorant teenagepige. Minus 150 millioner siger regnskabet for første halve år, og nu vil de så smide et ikke ubetydeligt millionbeløb efter Agger.

              Hvis de ikke vinder mesterskabet inden 2018 som planlagt (og med de resultater de har, hvordan skal de overbevise investorer og långivere om at vente så mange år?) så ender det jo galt. Det er jo ligesom en ludoman der bruger alt ham har; "i morgen vinder jeg millionen".

              Tror at Brøndby bare er et par linjer i historiebøgerne inden længe.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                De har jo slet ikke lært noget... De er ved at gå konkurs, får så en stor indsprøjtning, og det første de gør er at gå ud og shoppe dem op som en ignorant teenagepige. Minus 150 millioner siger regnskabet for første halve år, og nu vil de så smide et ikke ubetydeligt millionbeløb efter Agger.

                Hvis de ikke vinder mesterskabet inden 2018 som planlagt (og med de resultater de har, hvordan skal de overbevise investorer og långivere om at vente så mange år?) så ender det jo galt. Det er jo ligesom en ludoman der bruger alt ham har; "i morgen vinder jeg millionen".

                Tror at Brøndby bare er et par linjer i historiebøgerne inden længe.
                ... til at starte med grundlagde hele lavinen med dyre transfers og ikke mindst lønninger... Kahlenberg, Elmander, og måske Agger, det bliver nok ikke billigere at holde kørende nu end det var dengang... en forskel bliver, at de ikke kan sælge lortet denne gang, ikke for de summer i hvert fald...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  ... til at starte med grundlagde hele lavinen med dyre transfers og ikke mindst lønninger... Kahlenberg, Elmander, og måske Agger, det bliver nok ikke billigere at holde kørende nu end det var dengang... en forskel bliver, at de ikke kan sælge lortet denne gang, ikke for de summer i hvert fald...
                  Du glemmer en i firekløveret.

                  Det her lugter af et fuldtidscomeback til doktor Per Bjerregaard, der får en supercase og et millionbeløb til at forske i alle tænkelige fodboldrelaterede skader.

                  Men ja, det vil da være skæbnens ironi, hvis starten på en ny økonomisk nedtur bliver at samle Agger, Kahlenberg og Elmander.

                  Comment


                    så skulle den være bekræftet - agger i BIF til sommeren 16....

                    Comment


                      Vildt nok. Nogle siger endda det er ham rigmanden jan Bech Andersen.eller hva han nu hedder. Som betaler hans løn osv

                      Comment


                        Jeg forstår, hvis Agger vælger helbreddet pga skader igennem mange år. Hans ryg har jo ikke været ok i snart en del år. Når kontrakten 'kun' er to år, kunne det jo være, fordi Agger ikke selv er sikker på, at han gider længere end det. Han kommer sikkert til at booste deres forsvar i år, men spørgsmålet må være, hvor langt hans motivation holder på superliganiveau?

                        Comment


                          Uagtet hvor meget jeg ikke kan li' Brøndby, så er det ganske enkelt et scoop at hente Agger hjem. Ingen andre danske klubber kommer i nærheden af at kunne tilknytte en af Europas bedste (når han er på toppen) forsvarsspillere. Imponerende. Og hvor er det fedt at se, at der stadig findes spillere, der tænker mere med hjertet end kun på pengene. Hatten af for Agger på den konto. Det giver endnu mere respekt hos mig, end han i forvejen havde.

                          PS. "Hader" stadig BIF og håber de i den grad ryger på røven!
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Har fra god kilde, at BIF er i seriøs snak med Agger!
                            Det er så sjældent, at jeg har insider-info, så jeg fremhæver lige denne her fra for 2 uger siden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Uagtet hvor meget jeg ikke kan li' Brøndby, så er det ganske enkelt et scoop at hente Agger hjem. Ingen andre danske klubber kommer i nærheden af at kunne tilknytte en af Europas bedste (når han er på toppen) forsvarsspillere. Imponerende. Og hvor er det fedt at se, at der stadig findes spillere, der tænker mere med hjertet end kun på pengene. Hatten af for Agger på den konto. Det giver endnu mere respekt hos mig, end han i forvejen havde.

                              PS. "Hader" stadig BIF og håber de i den grad ryger på røven!
                              Ingen tvivl om at Agger er en dansk klasssespiller og i Suppen uden sammenlignelse men kigger man stats så spillede han kun 14 hele kampe for Liverpool i sidste sæson. 2 kampe var han ikke udtaget, 5 kampe skadet og 10 kampe på bænken ...
                              Sæsonen før var han fast man og kun ude i 3 kampe (en karantæne og de sidste to kampe var han ikke udtaget til .. første kamp fik han 58 min. og direkte rødt.
                              Han er ikke hvad han har været men ingen tvivl om han er en gevinst for dem .. både mentalt og på banen ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Det var vel også mere en konsekvens af, at Rodgers havde 4 kompetente midtstoppere, og at han hellere brugte de fysisk stærke boldmongoler Skrtel og Sakho frem for en spillende forsvarer som Agger. Og alligevel var Liverpool ikke specielt stærke defensivt.

                                Comment

                                Working...
                                X