Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Cirkus Bronby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    De er jo iskolde forretningsmænd, der kigger på bundlinien, og ikke følelsesdrevne mennesker når det kommer til fodbold ligesom os... men ja, jeg havde foretrukket de havde sagt "Tak, det var sødt af jer, men vi har desværre allerede lavet andre planer"... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    Jeg ved det - men ved at lukke dem ind igen, er der nu givet "frit spil" til at alle kan forsøge sig...og så ellers komme krybende tilbage, hvis de ikke fandt noget bedre.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Det svarer næsten til at sige til ens kæreste, at man lige skal tjekke en eller anden godte ud og se, om ikke hun har noget bedre og mere interessant at byde på. Og når det så viser sig, at det havde godten ikke, så kryber man tilbage til patten...de skulle fandme ikke have lov til at komme med i denne omgang - de har valgt noget andet - dette mislykkes, og så må de tage konsekvensen af dette
      bryder mig ikke om sammenligningen, så klamme kærester har jeg aldrig haft.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        bryder mig ikke om sammenligningen, så klamme kærester har jeg aldrig haft.
        Lucky bastard... ,o)

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Så kom Brøndby med i tv-aftalen igen....de skulle simpelthen have haft lov at sejle deres egen sø i de 6 år. Vatp**** hele bundtet, er de :-)
          På den anden side så gavner det jo ikke at der står 11 klubber og siger at BIF er usolidariske og nås BIF kommer tilbage med hatten i hånden så vil holde dem udenfor .. det er sq lige så usolidarisk .. Der er trods alt en del udvalg og andre ting hvor de er blevet straffet og ikke mindst på deres ry ..

          En ny ledelse og en ny chance..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2283530.ece

            Comment


              #96
              YES... go go go. Per B tilbage på tronen, og det kan KUN gå for langsomt. Nu var der ellers lige ved at lidt ro på de indre linier, og det sportslige var i klar fremgang... og så kommer Per ind og fucker det op igen. Priceless...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #97
                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-170-millioner jo jo

                Comment


                  #98
                  den er også ude på TV2 😜 gu' ve' om det lykkes dem at formøble det hele på rekordtid 😃
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    den er også ude på TV2 😜 gu' ve' om det lykkes dem at formøble det hele på rekordtid 😃
                    Hvor er det dog vanvittigt. Samtidigt er de ude med planer om kæmpe millioninvesteringer i langsigtet talentudvikling. På et eller andet tidspunkt, må der vel være nogen der trækker stikket.

                    Comment


                      http://sporten.tv2.dk/2014-05-22-pen...A5-fem-%C3%A5r det sgu mange penge

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Luk nu lortet

                        Comment


                          Der er jo ikke nogen danske hold, der kan overleve med sådanne underskud år efter år. Det virker som om, at de budgettere med deltagelse i CHL, hvilket ikke komme til at ske lige foreløbig. 170 mio er ikke småpenge og især deres underskud på driften er helt godnat. De bruger penge som de ikke har, samt ikke formår at få det tilsvarende ind igen.

                          Ser frem til BIF er i Sjællandsserien pga konkurs.

                          Comment


                            Det der kan ikke blive ved med at gå. Som Mågen skriver, så kan ingen danske klubber overleve så store underskud gennem så gennem flere år.
                            Nu ved jeg godt (syntes jeg, jeg læste), at der igen er nedskrevet på stadion og også på spillere - det i sig selv gør jo ikke at pengene fosser ud af kassen, men værdien af BIF er i hvert fald blevet mindre med nedskrivningerne. Noget ser ud til at være helt galt derovre.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Jeg er ikke så skarp i regnskab. Er der en med lidt indsigt i den slags "kedelige" ting, som kan belyse sagen lidt for mig (og andre).

                              Hvor stort er underskuddet på driften alene - altså forskellen på indtægter og udgifter? Er det ikke det som siger noget om, om klubbens drift er sund?
                              Det med nedskrivning og så videre, er det ikke mere en regnskabsteknisk ting? Man står jo nok ikke lige foran at skulle sælge stadion.

                              Men ærligt talt - jeg ved intet sikkert om den slags ting!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Jeg er ikke så skarp i regnskab. Er der en med lidt indsigt i den slags "kedelige" ting, som kan belyse sagen lidt for mig (og andre).

                                Hvor stort er underskuddet på driften alene - altså forskellen på indtægter og udgifter? Er det ikke det som siger noget om, om klubbens drift er sund?
                                Det med nedskrivning og så videre, er det ikke mere en regnskabsteknisk ting? Man står jo nok ikke lige foran at skulle sælge stadion.

                                Men ærligt talt - jeg ved intet sikkert om den slags ting!
                                DU har ret i, at det ser værre ud, end det reelt er, da noget af det netop skyldes en nedskrivning af værdien på blandt andet stadion. SÅ det siger reelt ikke noget om driftens balance. Men luk nu lortet alligevel :-)

                                Comment

                                Working...
                                X