Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Cirkus Bronby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    så kom de på andre tanker igen

    http://www.bold.dk/nyt/BIF-bekraefte...lles-TV-aftale

    http://www.bold.dk/nyt/Div-foreninge...il-de-11-andre
    Last edited by manner; 06-05-2014, 15:41.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #77
      og mon ikke de får lov at komme tilbage i folden - det er sikkert bedst for alle - selv om jeg et eller andet sted godt ville sidde og fryde mig når deres store planer faldt til jorden og de stod med et mindre udbytte end hvad de kunne have fået ved en fælles aftale.

      Comment


        #78
        Fuck hvor er det bare verdens klammeste klub. Fy for satan!

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
          Fuck hvor er det bare verdens klammeste klub. Fy for satan!
          du har da ret i at det er den klammeste klub, men selv de klammeste klubber har lov at blive klogere
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #80
            Selvfølgelig lykkedes det ikke klubben som tiltrækker alle tabertyperne, at vinde noget som helst med dette klamme og usympatiske stunt, der en gang for alle cementerede denne ækle klubs rolle som dansk fodbolds paria. Forudsigeligt at se dem krybe tilbage som små orme, og trods alt må vi tage dem ind igen, for produktet er bedre med disse maddiker i flokken, desværre.

            Anders Bay og Aldo Petersten står fuldstændigt afklædt tilbage, nøjagtig som den uhæderlige Per Rud, som en rædselstrio af stupiditet og vederstyggelighed.

            Hvor ville verden dog være et bedre sted, uden dette affald.

            Så fik jeg også afreageret idag :-)

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Selvfølgelig lykkedes det ikke klubben som tiltrækker alle tabertyperne, at vinde noget som helst med dette klamme og usympatiske stunt, der en gang for alle cementerede denne ækle klubs rolle som dansk fodbolds paria. Forudsigeligt at se dem krybe tilbage som små orme, og trods alt må vi tage dem ind igen, for produktet er bedre med disse maddiker i flokken, desværre.

              Anders Bay og Aldo Petersten står fuldstændigt afklædt tilbage, nøjagtig som den uhæderlige Per Rud, som en rædselstrio af stupiditet og vederstyggelighed.

              Hvor ville verden dog være et bedre sted, uden dette affald.

              Så fik jeg også afreageret idag :-)
              Det svarer næsten til at sige til ens kæreste, at man lige skal tjekke en eller anden godte ud og se, om ikke hun har noget bedre og mere interessant at byde på. Og når det så viser sig, at det havde godten ikke, så kryber man tilbage til patten...de skulle fandme ikke have lov til at komme med i denne omgang - de har valgt noget andet - dette mislykkes, og så må de tage konsekvensen af dette
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #82
                mon ikke de andre klubber bare står klar med åbne arme, selvom bif har pisset på dem

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  mon ikke de andre klubber bare står klar med åbne arme, selvom bif har pisset på dem
                  det kan jeg ikke tro andet end at de 11 andre lader dem komme tilbage i folden fordi den samlede aftale bliver bedre for de enkelte klubber når alle er med i aftalen.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det kan jeg ikke tro andet end at de 11 andre lader dem komme tilbage i folden fordi den samlede aftale bliver bedre for de enkelte klubber når alle er med i aftalen.
                    Så vidt jeg ved er den samlede sum allerede fastlagt, og påvirkes IKKE af at BIF kommer tilbage... Grunden til at BIF forlod samarbejdet var at de andre klubber ikke ville give BIF en større bid af kagen end de plejede at få...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Så vidt jeg ved er den samlede sum allerede fastlagt, og påvirkes IKKE af at BIF kommer tilbage... Grunden til at BIF forlod samarbejdet var at de andre klubber ikke ville give BIF en større bid af kagen end de plejede at få...

                      Mvh

                      MaxHH
                      skal det forstås på den måde at de 11 andre har lavet en fordelingsnøgle hvor de har indregnet BIFs tilbagevenden i folden, eller hvordan hænger det sammen. Jeg antog at tv aftalen ville blive mere værd med alle 12 klubber samlet.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        skal det forstås på den måde at de 11 andre har lavet en fordelingsnøgle hvor de har indregnet BIFs tilbagevenden i folden, eller hvordan hænger det sammen. Jeg antog at tv aftalen ville blive mere værd med alle 12 klubber samlet.
                        Altså, jeg forstod på klubberne, og Viasat, at de ikke rystede på hånden, og ændrede aftalen, da BIF trak sig ud... hvordan fordelingen ser ud, med og uden BIF, har jeg ikke nogen idé om, blot at den samlede sum ikke ændrer sig, som jeg forstod det...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Altså, jeg forstod på klubberne, og Viasat, at de ikke rystede på hånden, og ændrede aftalen, da BIF trak sig ud... hvordan fordelingen ser ud, med og uden BIF, har jeg ikke nogen idé om, blot at den samlede sum ikke ændrer sig, som jeg forstod det...

                          Mvh

                          MaxHH
                          med andre ord er der mindre i kassen til de 11 klubber der oprindeligt var med i aftalen. Så må vi vel håbe at aftalerne de næste gange får mere værdi (eller som minimum holder værdien) med BIF som en del af aftalen.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #88
                            Rettighederne bliver sat i udbud i næste uge, og et produkt indeholdende alle 12 klubber er selvfølgelig mere værd, men om hver enkelt klub tjener egentlige ekstra penge på at BIF er med, det ved jeg ikke... vi har jo set at ingen er villige til at betale ekstra for dem, så gevindsten kommer vel mest i at man har et samlet produkt... Lå der en ekstra stor gevinst i at have BIF med, havde man vel også føjet dem en anelse...

                            De kunne ikke få tv-stationerne til at betale mere for en samlet pakke, så kunne de ikke få de andre klubber til at afgive nogle af deres procenter, og nu kunne de så ikke få tv-stationerne til at give ekstra for en pakke kun med dem...

                            ... og nu vil man så forhandle med de 11 klubber igen... hmmm, forhandle... Håber at der er bare én af de andre klubber der modsætter sig, det er nok til at fordelingsnøglen mellem de 11 klubber står ved magt...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #89
                              Så kom Brøndby med i tv-aftalen igen....de skulle simpelthen have haft lov at sejle deres egen sø i de 6 år. Vatp**** hele bundtet, er de :-)
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Så kom Brøndby med i tv-aftalen igen....de skulle simpelthen have haft lov at sejle deres egen sø i de 6 år. Vatp**** hele bundtet, er de :-)
                                De er jo iskolde forretningsmænd, der kigger på bundlinien, og ikke følelsesdrevne mennesker når det kommer til fodbold ligesom os... men ja, jeg havde foretrukket de havde sagt "Tak, det var sødt af jer, men vi har desværre allerede lavet andre planer"... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X