Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg har svært ved at sætte mig ind i, at man kan foragte FCM lige så meget som FCK - det er jo for pokker FCMs første mesterskab nogensinde.
    Hvis FCM om 8 år har vundet 6 mesterskaber, kan det være de er på foragtniveau med FCK. Jeg tvivler dog.
    Men de fik et mesterskab ... Før OB... På trods af en overhængende konkurs for under et år siden .... Også træt af at AAB fik skabet sidste år .... På trods af ringe økonomi .... Og FCN der heller ikke havde penge .... Betyder penge så noget eller er det ringe ledelse ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Men de fik et mesterskab ... Før OB... På trods af en overhængende konkurs for under et år siden .... Også træt af at AAB fik skabet sidste år .... På trods af ringe økonomi .... Og FCN der heller ikke havde penge .... Betyder penge så noget eller er det ringe ledelse ...
      Nu har OB vel 3 mesterskaber, selv om de er af ældre dato tælder de vel stadigvæk med?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Men....det der med at foragte FCM har vel ikke noget at gøre med antal vundne mesterskaber? Eller?
        Det har det i hvert fald ikke hos mig....i så fald var der da en del flere hold, jeg skulle foragte - KB, fx...det har jeg aldrig gjort.

        Det handler vel om, hvordan man ser på klubben, dens fans, dens ledelse, deres ageren...osv osv osv...det gør det i hvert fald hos mig.
        Det er jo forskelligt - er bare personligt træt af, at FCK er så ekstremt dominerende i dansk fodbold - eller har været det i de sidste 10 år. Et hold som Brøndby har jeg f.eks. ikke alverden imod, da det er omrking 10 år siden de har vundet noget. Jeg vil ikke have noget imod, at de blev mestre næste år, hvis vi ikke selv kan.

        Comment

        Working...
        X