Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen sæson 14/15
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Silkeborg rykker ned. Helt 100. Den anden plads skal fordeles mellem os, Hobro, Vestsjælland og (måske) Sønderjyske. Det ville være monsterpinligt, hvis vi sluttede under et deltidsprofessionelt hold og rykkede ned, med ligaens 4-5-6-største budget.
Men den sidste nedrykning, hvor vi havde et langt bedre hold end vi har nu, viser at alt kan ske. Jeg frygter, at vi stadig har en "det skal nok gå i længden"-mentalitet på holdet, kombineret med at der bliver længere og længere mellem succesoplevelserne. Det kan blive en grim, nedadgående spiral."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSilkeborg rykker ned. Helt 100. Den anden plads skal fordeles mellem os, Hobro, Vestsjælland og (måske) Sønderjyske. Det ville være monsterpinligt, hvis vi sluttede under et deltidsprofessionelt hold og rykkede ned, med ligaens 4-5-6-største budget.
Men den sidste nedrykning, hvor vi havde et langt bedre hold end vi har nu, viser at alt kan ske. Jeg frygter, at vi stadig har en "det skal nok gå i længden"-mentalitet på holdet, kombineret med at der bliver længere og længere mellem succesoplevelserne. Det kan blive en grim, nedadgående spiral.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægaltså skal vi have nogen chance for at gåforbi Hobro så kræver det en sejr i morgen, pt er der 8 point op, så skal vi have fat i dem er det ved at være på tide. Jeg tror ikke rigtigt på det....men hold op hvor jeg håber på det vender nu - vi har sgu været nok igennem efterhånden
En sejr til EFB over FCV om lidt og så en sejr til os i morgen. Det er ønskescenariet i denne runde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle;32602[B]Vi er selvfølgelig ikke rykket ned selv om vi taber til Hobro[/B], men risikoen stiger med et tocifret antal procent hvis det sker.
En sejr til EFB over FCV om lidt og så en sejr til os i morgen. Det er ønskescenariet i denne runde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægselvfølgelig er vi ikke det. Men nu skrev jeg faktisk også om vores chance for at gå forbi hobro ;) de må for min skyld gerne slutte over os - bare vi sikre os min. en 10. plads.
Comment
Comment