Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jeg tror heller ikke de pludselig falder totalt fra hinanden....omvendt tvivler jeg stærkt på de holder sig i toppen sæsonnen over....men ret beset er de nok også mest interesseret i at sikre endnu en sæson
    Humlebien der ikke ved den ikke kan flyve ... lige nu flyver de på en succes og har for travlt til at tænke klart .. i vinterpausen kommer de til at tænke på alt det der kan gå galt
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Så er Jonas Knudsen ikke med mod os efter rødt kort mod FCK :o)

      Comment


        #18
        Nu må det være nok med Daniel Aggers særbehandling. an laver til klokkeklart rødt og intet dømmes. Sidste kamp lavede han også ting, som burde have givet kort. Dommerne har for meget respekt for ham - det er skandaløst!

        Comment


          #19
          Det trist den dommer ikke har nosser nok. Tænk på AaB spilleren. Han slap billigt men kumme nemt have gået meget galt

          Comment


            #20
            og så vinder sønderjydske sgu i nordsjælland...

            Comment


              #21
              fcv vinde i går og sønderjydske har lige hentet et point mod fcm.....de hold omkring os skulle helst ikke få for mange point....

              Comment


                #22
                Silkeborg rykker ned. Helt 100. Den anden plads skal fordeles mellem os, Hobro, Vestsjælland og (måske) Sønderjyske. Det ville være monsterpinligt, hvis vi sluttede under et deltidsprofessionelt hold og rykkede ned, med ligaens 4-5-6-største budget.

                Men den sidste nedrykning, hvor vi havde et langt bedre hold end vi har nu, viser at alt kan ske. Jeg frygter, at vi stadig har en "det skal nok gå i længden"-mentalitet på holdet, kombineret med at der bliver længere og længere mellem succesoplevelserne. Det kan blive en grim, nedadgående spiral.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Silkeborg rykker ned. Helt 100. Den anden plads skal fordeles mellem os, Hobro, Vestsjælland og (måske) Sønderjyske. Det ville være monsterpinligt, hvis vi sluttede under et deltidsprofessionelt hold og rykkede ned, med ligaens 4-5-6-største budget.

                  Men den sidste nedrykning, hvor vi havde et langt bedre hold end vi har nu, viser at alt kan ske. Jeg frygter, at vi stadig har en "det skal nok gå i længden"-mentalitet på holdet, kombineret med at der bliver længere og længere mellem succesoplevelserne. Det kan blive en grim, nedadgående spiral.
                  altså skal vi have nogen chance for at gåforbi Hobro så kræver det en sejr i morgen, pt er der 8 point op, så skal vi have fat i dem er det ved at være på tide. Jeg tror ikke rigtigt på det....men hold op hvor jeg håber på det vender nu - vi har sgu været nok igennem efterhånden

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    altså skal vi have nogen chance for at gåforbi Hobro så kræver det en sejr i morgen, pt er der 8 point op, så skal vi have fat i dem er det ved at være på tide. Jeg tror ikke rigtigt på det....men hold op hvor jeg håber på det vender nu - vi har sgu været nok igennem efterhånden
                    Vi er selvfølgelig ikke rykket ned selv om vi taber til Hobro, men risikoen stiger med et tocifret antal procent hvis det sker.

                    En sejr til EFB over FCV om lidt og så en sejr til os i morgen. Det er ønskescenariet i denne runde.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Polle;32602[B
                      ]Vi er selvfølgelig ikke rykket ned selv om vi taber til Hobro[/B], men risikoen stiger med et tocifret antal procent hvis det sker.

                      En sejr til EFB over FCV om lidt og så en sejr til os i morgen. Det er ønskescenariet i denne runde.
                      selvfølgelig er vi ikke det. Men nu skrev jeg faktisk også om vores chance for at gå forbi hobro ;) de må for min skyld gerne slutte over os - bare vi sikre os min. en 10. plads.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        selvfølgelig er vi ikke det. Men nu skrev jeg faktisk også om vores chance for at gå forbi hobro ;) de må for min skyld gerne slutte over os - bare vi sikre os min. en 10. plads.
                        Korrekt korrekt, det var ikke min mening at være efter dig, beklager jeg svarer på noget andet end du skriver

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Korrekt korrekt, det var ikke min mening at være efter dig, beklager jeg svarer på noget andet end du skriver
                          no harm done :)

                          uanset - så skulle vi helst have 3 point i morgen....

                          Comment


                            #28
                            altså jeg nyder normalt når BIF taber, men Hobro skulle helst have tabt idag.....3-0 er de ved at vinde. Hvem sagde de var ved at falde sammen.....

                            Comment


                              #29
                              Nu er der kun Sif og FCV tilbage som jeg oprigtigt tror på vi kan slutte over, det er da også nok, men..........

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Nu er der kun Sif og FCV tilbage som jeg oprigtigt tror på vi kan slutte over, det er da også nok, men..........
                                Det er også rigeligt ...

                                Comment

                                Working...
                                X