Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Så ikke kampen, men det lyder da ret flot at nedrykningskandidaten FCV kunne tvinge FCK ud i forlænget i dagens kamp.

    Betyder resultatet forresten at 5. pladsen giver adgang til Europa fodbold?
    Ikke at jeg tror, det er realistisk, at vi kommer helt derop.
    Flot men FCK stillede ikke just med stærkeste hold ..

    Stephan Andersen - Tom Høgli, Pelle Nilsson, Mathias Zanka Jørgensen, Ludwig Augustinsson - Björn Sigurdarson, Daniel Amartey, Thomas Delaney (anf.), Rúrik Gíslason - Steve De Ridder, Nicolai Jørgensen

    På bænken sidder Kim Christensen, Christoffer Remmer, Christian Poulsen, Yones Felfel, Brandur Olsen, Berat Beciri og Marcus Mathisen

    I forhold til da de to hold mødtes i mandags starter Tom Høgli inde i stedet for Christoffer Remmer, og Pelle Nilsson afløser den lyskeskadede Mikael Antonsson.

    School of Excellence-talenterne Beciri og Mathisen spiller til daglig for vores U19-hold og kan få officiel debut, hvis de kommer på banen i dag.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Flot men FCK stillede ikke just med stærkeste hold ..

      Stephan Andersen - Tom Høgli, Pelle Nilsson, Mathias Zanka Jørgensen, Ludwig Augustinsson - Björn Sigurdarson, Daniel Amartey, Thomas Delaney (anf.), Rúrik Gíslason - Steve De Ridder, Nicolai Jørgensen

      På bænken sidder Kim Christensen, Christoffer Remmer, Christian Poulsen, Yones Felfel, Brandur Olsen, Berat Beciri og Marcus Mathisen

      I forhold til da de to hold mødtes i mandags starter Tom Høgli inde i stedet for Christoffer Remmer, og Pelle Nilsson afløser den lyskeskadede Mikael Antonsson.

      School of Excellence-talenterne Beciri og Mathisen spiller til daglig for vores U19-hold og kan få officiel debut, hvis de kommer på banen i dag.
      Nej, bestemt ikke deres stærkeste hold, men ud fra det spillermateriale de har til rådighed, er det vel nogenlunde det stærkeste de er stand til at byde på.

      Comment


        #48
        Nåh, men... Tillykke til FCM med mesterskabet.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Nåh, men... Tillykke til FCM med mesterskabet.
          Ja, hurra, den næstmest ulækre football club vandt mesterskabet. Næsten ikke til at få armene ned.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Ja, hurra, den næstmest ulækre football club vandt mesterskabet. Næsten ikke til at få armene ned.
            Næstmest?
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #51
              Vil nu hellere have at FCM vinder end FCK gør.

              Det er så rart når Thomas Delaney mener de har mistet noget der er deres.
              Men for så meget lyst til at råbe ind i hovedet på ham at han er en usympatisk idiot der ikke fortjener at blive danske mester nogensinde.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Næstmest?
                Football Club København er stadig højst placeret på min hadeliste; det er ægte foragt for en gøgeunge-klub, der lagde to traditionsklubber i graven (KB og B1903) - og så med afsky for Anders Hørsholt strøet over toppen. Læg dertil noget provinsiel misundelse. Lebbe-Glenn og slavehandlerne er stadig bare uldjyske kræmmere. De kan ikke gøre for det: de har ikke andet at lave på Heden.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Football Club København er stadig højst placeret på min hadeliste; det er ægte foragt for en gøgeunge-klub, der lagde to traditionsklubber i graven (KB og B1903) - og så med afsky for Anders Hørsholt strøet over toppen. Læg dertil noget provinsiel misundelse. Lebbe-Glenn og slavehandlerne er stadig bare uldjyske kræmmere. De kan ikke gøre for det: de har ikke andet at lave på Heden.
                  Jaeh, joeh. De startede også hele "FC"-tingen, hvilket jeg aldrig vil tilgive dem for (Football Club København Håndbold, anyone?). Diskussionen er lidt som at snakke om, hvorvidt man helst vil have højre eller venstre ben skåret af uden bedøvelse med en sløv brødkniv dækket i salt....
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jaeh, joeh. De startede også hele "FC"-tingen, hvilket jeg aldrig vil tilgive dem for (Football Club København Håndbold, anyone?). Diskussionen er lidt som at snakke om, hvorvidt man helst vil have højre eller venstre ben skåret af uden bedøvelse med en sløv brødkniv dækket i salt....

                    Ja, det dækker det måske meget godt:-) FCK er bare større og mere solide end FCM, og derfor mere irriterende.

                    Jeg tænker nok bare, at Benham og hele hans projekt med FCM (og jo mest Brentford. I modsætning til Abramowich og de andre oligarker er Benham jo Brentford-fan fra dreng af) virker en smule Stein Bagger-agtigt. Han er langt fra en af Englands rigeste, og hele idéen om at rationel analyse kan vinde over erfaring + store penge virker naiv. Benham er helt sikkert et frisk pust i en fodbold-verden, hvor (alt for) mange vigtige beslutninger træffes af folk, hvis største kvalifikation er, at de selv har spillet på topniveau. Han går så ind og anvender iskold, rationel analyse af mange data i stedet for. Det giver ham et forspring nu, men hvor længe? Han har ikke pengene til at gøre Brentford til mere end højst et bundhold i PL - og selv om de bygger stadion til 20.000 (skal stå klart i 2016/17), så er det nok det også det maksimale potentiale i Brentford, med mindre man får store penge-folk ind, der vil konkurrere med QPR, West Ham mv. i London-området. Derfor er jeg måske ikke så bekymret for udsigten til, at den store klub Brentford trækker penge i PL, som bliver smidt over til FCM og giver dem et vedvarende forspring i DK. Jeg tror mere på, at FCM reelt bliver feeder-klub for Brentford, og det kan Benham bare gøre, fordi han jo har kontrollen i FCM.

                    FCM jubler over deres første mesterskab og Benham nu. Lad os se, hvad de siger om 4-5 år, hvis det varer så længe.

                    Comment


                      #55
                      Jeg har det meget svært med at FcM nu er blevet mestre, at de kan kalde sig det, at de er kommet med i historiebøgerne, og hvad der nu ellers følger med... Det vil være noget nemmere hvis FcK "blot" fik endnu et mesterskab med hvad der til hører... men om 25 år er det sikkert også nemmere at acceptere et FcM mesterskab, end et til Fc Sydvestlolland-Falstermedomkringliggendeøer

                      Med tanke på at FcM blev reddet af penge udefra i sidste sekund, og at deres gamle rigmand ikke lukkede for pengestrømmen allerede inden da, da FcM ikke levede op til aftalen og han dermed kunne have slukket for FcM, og at de nu står her 12 måneder senere og gør sig selv til det nye sort i dansk fodbold, gør sig selv til fortjente magthavere i dansk fodbold... det er meget svært at være vidne til...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg har det meget svært med at FcM nu er blevet mestre, at de kan kalde sig det, at de er kommet med i historiebøgerne, og hvad der nu ellers følger med... Det vil være noget nemmere hvis FcK "blot" fik endnu et mesterskab med hvad der til hører... men om 25 år er det sikkert også nemmere at acceptere et FcM mesterskab, end et til Fc Sydvestlolland-Falstermedomkringliggendeøer

                        Med tanke på at FcM blev reddet af penge udefra i sidste sekund, og at deres gamle rigmand ikke lukkede for pengestrømmen allerede inden da, da FcM ikke levede op til aftalen og han dermed kunne have slukket for FcM, og at de nu står her 12 måneder senere og gør sig selv til det nye sort i dansk fodbold, gør sig selv til fortjente magthavere i dansk fodbold... det er meget svært at være vidne til...
                        enig ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jeg har det meget svært med at FcM nu er blevet mestre, at de kan kalde sig det, at de er kommet med i historiebøgerne, og hvad der nu ellers følger med... Det vil være noget nemmere hvis FcK "blot" fik endnu et mesterskab med hvad der til hører... men om 25 år er det sikkert også nemmere at acceptere et FcM mesterskab, end et til Fc Sydvestlolland-Falstermedomkringliggendeøer

                          Med tanke på at FcM blev reddet af penge udefra i sidste sekund, og at deres gamle rigmand ikke lukkede for pengestrømmen allerede inden da, da FcM ikke levede op til aftalen og han dermed kunne have slukket for FcM, og at de nu står her 12 måneder senere og gør sig selv til det nye sort i dansk fodbold, gør sig selv til fortjente magthavere i dansk fodbold... det er meget svært at være vidne til...
                          Testify!
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #58
                            Jeg har svært ved at sætte mig ind i, at man kan foragte FCM lige så meget som FCK - det er jo for pokker FCMs første mesterskab nogensinde.
                            Hvis FCM om 8 år har vundet 6 mesterskaber, kan det være de er på foragtniveau med FCK. Jeg tvivler dog.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Jeg har svært ved at sætte mig ind i, at man kan foragte FCM lige så meget som FCK - det er jo for pokker FCMs første mesterskab nogensinde.
                              Hvis FCM om 8 år har vundet 6 mesterskaber, kan det være de er på foragtniveau med FCK. Jeg tvivler dog.
                              Men....det der med at foragte FCM har vel ikke noget at gøre med antal vundne mesterskaber? Eller?
                              Det har det i hvert fald ikke hos mig....i så fald var der da en del flere hold, jeg skulle foragte - KB, fx...det har jeg aldrig gjort.

                              Det handler vel om, hvordan man ser på klubben, dens fans, dens ledelse, deres ageren...osv osv osv...det gør det i hvert fald hos mig.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #60
                                Hvor om alting er, så kan vi vel alle blive enige om at Fc det ene, Fc det andet, og så BIF, på de 3 medalje pladser ikke bliver meget værre...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X