Annoncering

Collapse
No announcement yet.

VM i Brasilien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Det bliver én af de kampe man kommer til at snakke om ved hvert eneste VM i overskuelig fremtid.

    7-1! Til Tyskland. Over Brasilien. I semi'en. I Brasilien!

    Det er historisk. Det var ikke nogen "kamp" som sådan. Det var en udradering.

    7 fucking 1!
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #92
      Jeps. Utroligt at se Brasilien hvor meget de savnede neymar. Alt er bygget op omkring ham
      ligesom Messi og Argentina. Tyskerne og til dels Holland spiller sammen som hold g har så mange flere
      strenge at spille på

      Comment


        #93
        Kan da være at brasilianerne de vågner op nu, hvor de kan se at heksekunster ikke virker, og deres spillere ikke er guder der kan gå på vandet...

        ... til gengæld er de afsindigt gode til at tude, hold nu op... fint de er ude nu, det gavner ikke med noget det land...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #94
          satme dejligt at brasserne røg ud igår! mener ikke de har leveret noget der bare tilnærmelsesvis berettiger en plads i finalen, så skal Hollænderne bare lige sende Argentina ud... så er der lagt op til klassefinale mellem de(for mig) to bedst spillende/mest seværdige hodl ved dette VM kom så Holland!!!
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #95
            Hvis Argentina går hen og vinder dette vm. Så sys jeg sgu det er noget a det mest ufortjente.
            Damn de har ikke været overbevisende i mange af deres kampe

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Hvis Argentina går hen og vinder dette vm. Så sys jeg sgu det er noget a det mest ufortjente.
              Damn de har ikke været overbevisende i mange af deres kampe

              enig!! hollænderne skuffede mig også igår,men håber satme tyskerne sætter dem på plads...
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Hvis Argentina går hen og vinder dette vm. Så sys jeg sgu det er noget a det mest ufortjente.
                Damn de har ikke været overbevisende i mange af deres kampe
                holder sådan set lidt med argentina - og messi ;) men må indrømme de har skuffet - messi har bestemt ikke været på sit absolut bedste, men syntes især det er de andre offenssive kræfter der har skuffet, havde forventet mere af et hold der har higuain, aguero, lavezzi, de maria - men hold op hvor har det bare generelt været alt for stillestående og langsomt deres spil.

                - så selv om jeg gerne så messi tage mesterskabet hjem, så må jeg indrømme at tyskerne i den grad har fortjent det, de har været det bedste hold set over hele turneringen.

                Uanset hvad så håber jeg bare ikke finalen bliver en gentagelse af argentina - holland, for hold da op en kedelig kamp....

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  holder sådan set lidt med argentina - og messi ;) men må indrømme de har skuffet - messi har bestemt ikke været på sit absolut bedste, men syntes især det er de andre offenssive kræfter der har skuffet, havde forventet mere af et hold der har higuain, aguero, lavezzi, de maria - men hold op hvor har det bare generelt været alt for stillestående og langsomt deres spil.

                  - så selv om jeg gerne så messi tage mesterskabet hjem, så må jeg indrømme at tyskerne i den grad har fortjent det, de har været det bedste hold set over hele turneringen.

                  Uanset hvad så håber jeg bare ikke finalen bliver en gentagelse af argentina - holland, for hold da op en kedelig kamp....
                  jeg er fuldstændig neutral i finalen. Jeg medgiver dog at Argentina har skuffet i spillet på banen. Messi virker til tider umotiveret, dog med enkelte perioder af genialitet som har skaffet Argentina det nødvendige resultat, om han "fravær" skyldes stramme taktiske bånd, eller noget andet er svært at vide med sikkerhed. Hvis det skyldes mæthed i fht. fodboldspillet vil jeg mene at en VM finale må kunne tænde en gnist i ham så han kan levere en fantastisk præstation, så han kan få den titel han mangler i samlingen. Personligt tror jeg dog at den tyske fodboldmaskine kværner hen over Argentina og napper en solid sejr endnu en gang....jeg gætter på +3 mål i tyskernes favør
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg er fuldstændig neutral i finalen. Jeg medgiver dog at Argentina har skuffet i spillet på banen. Messi virker til tider umotiveret, dog med enkelte perioder af genialitet som har skaffet Argentina det nødvendige resultat, om han "fravær" skyldes stramme taktiske bånd, eller noget andet er svært at vide med sikkerhed. Hvis det skyldes mæthed i fht. fodboldspillet vil jeg mene at en VM finale må kunne tænde en gnist i ham så han kan levere en fantastisk præstation, så han kan få den titel han mangler i samlingen. Personligt tror jeg dog at den tyske fodboldmaskine kværner hen over Argentina og napper en solid sejr endnu en gang....jeg gætter på +3 mål i tyskernes favør
                    tror ikke det er mæthed - men mere at han ikke helt er oppe i de omdrejninger han tidligere har været. Og så er der for lidt bevægelse og fart i deres spil, de har været alt for stillestående. Og så mangler de andre offenssive folk omkring messi også noget kvalitet - de burde være bedre end det de har vidst indtil nu.
                    Messi har haft nogle få gode auktioner - og det har været nok hidtil, men er enig med dig i at det næppe rækker i finalen. Tyskerne er klare favoritter

                    Comment


                      Det da vildt hvor ringe dommer standarden er ved dette vm.
                      Klart rødt kort. Men næh nej dommeren tør ikke give det

                      Comment


                        Lukke 10 mål ind i 2 kampe som værtsnation. Rimelig vildt. Og ar Van gall så lige sætter 3 målmanden ind til sidst

                        Comment


                          Men vi må håbe for fodboldens skyld at Tyskland vinder i aften. Klart de fortjente vm mestre

                          Comment


                            Fortjent Tyskland. Klart det bedste hold igennem hele turneringen

                            Comment


                              Men Golden Ball til Messi ? Wtf

                              Comment

                              Working...
                              X