Oprindeligt indsendt af Bayliss
Se indlæg
Da jeg så situationen begyndte jeg faktisk at grine - fordi det da rigtig nok er absurd. Tænkte selvfølgelig også, at "det holder bare ikke og det skal han straffes for", men oplevede ganske enkelt ikke, at jeg blev mere forarget end når så meget andet sker. Jeg blev mere forarget og sad mere med den der "puha, det skal han straffes for"-følelse da jeg i går aftes så hans Liverpool-holdkammerat, Sakho, helt åbenlyst smække en albue i fjæset på en modstander i 1. halvleg af Ecuador - Frankrig.
- Og lige som en sidenote nu du nævner Roy Keane-tacklingen synes jeg bestemt ikke han fik en passende straf dengang. Kan lige hurtigt læse mig til at det blev 5 kampe og en bøde på £150,000. Kan ikke se hvordan det hænger sammen med, at Suarez fik 10 kampe sidst han bed (mener jeg det var). Jeg synes jo egentlig ikke Keane burde have haft lov til at spille mere efter det - 1 års karantæne ville jeg selv kategorisere som mildt. Derudover mener jeg egentlig, at det burde ses som en regulær voldshandling og burde være blevet behandlet som det (dvs. med retsligt efterspil).
Comment