Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Jeg har også mine skuffelser, det skal der som ikke være tvivl om, specielt en mand som Smalling, som har været her et stykke tid efterhånden, og jo allerede var godt udviklet inden han blev købt... Kagawa kan der ikke være tvivl om har klasse, men der kan godt være tvivl om han finder den i United, indrømmet... Zaha virker mest som en smutter, det kan jeg kun give dig ret i... Og så må vi ikke glemme Bebe, det virker næsten som en joke...
Hvad forskel gør det at den ene er målmand..? En klasse målmand, på bare 23 år... Det er da fantastisk i mine øjne, sådan har jeg det i hvert fald som United fan...
De Gea, Jones, Fabio, Januzaj, Kagawa, Welback, det tillader jeg mig at kalde klasse, virkelig eller ej... Og med spillere fra 24-26 år som Evans, Felleini, Chicharito, Mata, (Anderson) så synes jeg i hvert fald ikke fremtiden ser værst ud, men indrømmer selvfølgelig også at det langt fra er rosenrødt det hele, for det er det ikke, af flere grunde... Det skal så heller ikke forstås som at de kunne nappe guldet næste sæson, men mener nu nok de kunne blive en del af et hold der kunne, og/eller på et et hold der også fremover skal kæmpe med i toppen, de har jo faktisk prøvet det de fleste af dem...
Penge, tid og tålmodighed, er meget at bede om ja, men hvis du skal finde den 3-kløver, så tror jeg det er United den skal findes hos...
Comment