Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Manchester United

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Endelig. Vildt at flere hold som United ikke havde tabt hjemme til i mange år. Ja det gjorde de så under moyes

    Comment


      #62
      Nu følger jeg ikke Man U specielt tæt, så dette er hverken et ledende eller provokerende spørgsmål: Er der ændret noget i spillestil og/eller opstilling, fra før til nu, som kan forklare den store forskel?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Nu følger jeg ikke Man U specielt tæt, så dette er hverken et ledende eller provokerende spørgsmål: Er der ændret noget i spillestil og/eller opstilling, fra før til nu, som kan forklare den store forskel?
        så tæt følger jeg heller ikke Man U. men tror måske mere holdet overpræsterede i sidste sæson. Og der tror jeg ikke Moyes har kunnet tvinge de sidste par dråber ud af spillerne på samme måde som en Ferguson. Oveni det har van Persie været en del skadet hvilket jo bestemt heller ikke har hjulpet.
        - Og så syntes jeg at have læst/hørt et sted at Moyes stort set ikke har stillet med samme opstilling to kampe i træk igennem hele sæsonen, selvfølgelig har skader spillet ind - men manden har ikke kunnet finde sin optimale opstilling.
        Og så mener jeg det var en fejl at Moyes ikke i langt større grad gik ind og satte sit eget præg på truppen, en trup der i forvejen nok var på vej ned af bakke - og hvad bringer han; en enkelt spiller der så slet ikke har slået til.

        Om det er det rigtige at smide ham på porten nu....tja hvis tilliden til at han kan genskabe holdet ikke er der så er det ihvertfald bedre at skifte ham nu frem for efter sommer når de har været ude og bruge en mindre formue på at optimere truppen.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Som nævnt tidligere, så tror jeg ikke på at en placering uden for CL-pladserne vil være acceptabelt for ledelsen.

          Alle snakker om en "opbygningssæson", og at Moyes skal "finde sine fødder" og "skabe sit eget hold" og yada yada. Men hvad er det lige han har skrevet under på? Han kommer til en af verdens rigeste klubber, der er forsvarende engelske mestre, ikke en tidligere storklub, der skal rejses igen.

          Fakta er, at han spiller med stort set det samme hold der blev engelske mestre i sidste sæson, plus Mata, Fellaini, Januzaj, Zaha (som man idiotisk nok har sendt på porten) og en tilbagevendt Fletcher.

          At "finde sine fødder" læser jeg som "ok, vi bliver nok ikke mestre, men så må vi nøjes med CL", ikke "vi slutter som nummer seks-syv stykker, ryger historisk tidligt ud af pokalturneringerne, ryger (sandsynligvis) ud af CL til et mildest talt middelmådigt græsk hold, og bruger 3 millioner kr om ugen på at holde på Rooney".

          Kan det betale sig at fyre ham i denne sæson, spørger du? Spørgsmålet er vel nærmere om de tør beholde ham. Hvis de ikke kvalificerer sig til CL, bliver det mere end svært at hente spillere ind til sommer i en klasse der kan konkurrere med Chelsea, Arsenal og Man City (for slet ikke at snakke om Real, Barca og PSG). Og hvis han har mistet omklædningsrummet, som den i øvrigt velformulerede artikel som Morgaine linkede til antyder, så er løbet kørt. Så ville det kræve en monumental indsats af Moyes at komme tilbage på fode.

          Den slags tid og tålmodighed har man bare ikke i en klub, der i egen forståelse skal være en af verdens fem største klubber. Uanset hvad man så siger udadtil.

          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #65
            Jeg er skuffet... Røvbananer alle sammen...

            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #66
              Hvad der er gået galt?

              1. På intet tidspunkt har hverken Rooney eller Van Persie været hverken i topform eller klar i en længere periode.
              2. Alex Ferguson var og er stadig den bedste motivator i international fodbold - enhver ved at hans svagheder ligger i det taktiske. (Selv om også det er på et, relativt, højt niveau. Moyes har været for grundig i sin tilgang til truppen, hvis det overhovedet giver mening.
              3. Selve truppen er ikke god nok. Men Alex Ferguson formåede at få det maksimale ud af alle spillere på de rigtige tidspunkter; det har Moyes ikke.

              Det er sådan set de 3 væsentligste grunde.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #67
                The Independent skriver, at der var en klausul i Moyes' kontrakt, så man kun skulle betale ham for et enkelt år, ud over det han allerede har fuldført, hvis man sluttede udenfor CL-pladserne. Det er en kraftig indikation på, at mit oprindelige gæt var korrekt. Man Us ledelse ville ikke acceptere, at man sluttede uden for CL-pladserne.

                http://ind.pn/1tvULXy
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #68
                  Der er mange bud på hvorfor han røg, men det virker lidt som om det mest er fordi EL pladsen også glippede nu, samt at Moyes åbenbart har været alvorlig på kant med kulturen omkring talent arbejdet i klubben...

                  Hvor om alting er, fik du dog ret i han røg...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #69
                    Det var skønt at se spillerne smile i går og spille god bold... Ved godt Norwich ikke var prangende...

                    Og ved stillingen 3-0 skiftede Giggs offensivt ind.

                    Comment


                      #70
                      så faldt den nye manager endelig på plads :)

                      http://9gag.com/gag/a8WQvR6

                      Comment


                        #71
                        Det billede var allerede ude dagen efter.

                        Comment


                          #72
                          Så er det officielt med Van Gaal som ny manager i klubben og Giggsy som assisterende manager :)

                          Lad der ske noget godt nu :)

                          Comment


                            #73
                            http://mobil.bold.dk/#/nyt/United-ej...aet-ved-doeden

                            Comment


                              #74
                              Må ærligt indrømme at jeg ikke er ked af det. Langt fra.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                                Må ærligt indrømme at jeg ikke er ked af det. Langt fra.
                                Glazer senior har nu også gjort noget positivt:
                                http://oldtrafford.dk/nyheder/analyt...r-anerkendelse

                                Comment

                                Working...
                                X