Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Manchester United

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    sjovt som ham rooney ca hvert andet år er stærkt utilfreds og rygtes væk - for så at signe en ny monster kontrakt. Kan det være hans agent der er på spil? Henover efteråret har snakken gået på at han var stærkt utilfreds, bla. pga af moyes og han derfor og ville væk - nu stå der her at han er meget tilfreds med moyes....men det hjælper nok med den kontrakt der åbenbart er strikket sammen til ham - medindflydelse på spillerindkøb, det fandme lidt vildt....og en rimelig pæn hyre

    http://www.bt.dk/fodbold/saa-meget-t...akt-med-united

    Comment


      #32
      Så kvitterede Rooney lige med et kanonmål i dag :)
      Og dejligt med en udebanesejr..

      Det må de gerne tage med hjem fra Grækenland på tirsdag.

      Comment


        #33
        Jeg tror ikke på Moyes holder sæsonen ud...

        I aften lignede United et hold, der har mistet troen på deres manager. Jeg fik flashback til vores sidste kamp under Olsen, hvor spillerne lignede nogle der hellere ville være alle andre steder end på banen, og hvor man tabte klart (og blev udspillet) af et hold der er ringere på alle parametre.

        Èn ting er, at man er i en opbygningsfase (proces, er der nogen der ville kalde det) og har spillere rendende der tydeligvis ikke har niveauet, men at ens topspillere ikke kæmper for det sidste store trofæ man har mulighed for at tage i denne sæson, må være meget bekymrende.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #34
          det sgu håbløst med det spil de viste igår er der sgu større chance for de taber i returkampen end vinder :(

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg tror ikke på Moyes holder sæsonen ud...

            I aften lignede United et hold, der har mistet troen på deres manager. Jeg fik flashback til vores sidste kamp under Olsen, hvor spillerne lignede nogle der hellere ville være alle andre steder end på banen, og hvor man tabte klart (og blev udspillet) af et hold der er ringere på alle parametre.

            Èn ting er, at man er i en opbygningsfase (proces, er der nogen der ville kalde det) og har spillere rendende der tydeligvis ikke har niveauet, men at ens topspillere ikke kæmper for det sidste store trofæ man har mulighed for at tage i denne sæson, må være meget bekymrende.
            men nærmer de sig ikke også snart et punkt hvor det ikke længere kan betale sig at fyre ham i denne sæson? Chl er de snart ude af, og i ligaen kan de intet nå.
            - jeg tror lidt på han får et til transfer vindue til at sammensætte sit hold, men så skal spillet og resultaterne også komme.

            Comment


              #36
              Læste en artikel i går fra en engelsk avis.
              De skrev om mytteri blandt spillerne, for det kan ikke passe at fra maj sidste år og til nu, at de har glemt at spille fodbold og falde så meget i niveau.

              Comment


                #37
                http://www.telegraph.co.uk/sport/foo....html#sections

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  men nærmer de sig ikke også snart et punkt hvor det ikke længere kan betale sig at fyre ham i denne sæson? Chl er de snart ude af, og i ligaen kan de intet nå.
                  - jeg tror lidt på han får et til transfer vindue til at sammensætte sit hold, men så skal spillet og resultaterne også komme.
                  Som nævnt tidligere, så tror jeg ikke på at en placering uden for CL-pladserne vil være acceptabelt for ledelsen.

                  Alle snakker om en "opbygningssæson", og at Moyes skal "finde sine fødder" og "skabe sit eget hold" og yada yada. Men hvad er det lige han har skrevet under på? Han kommer til en af verdens rigeste klubber, der er forsvarende engelske mestre, ikke en tidligere storklub, der skal rejses igen.

                  Fakta er, at han spiller med stort set det samme hold der blev engelske mestre i sidste sæson, plus Mata, Fellaini, Januzaj, Zaha (som man idiotisk nok har sendt på porten) og en tilbagevendt Fletcher.

                  At "finde sine fødder" læser jeg som "ok, vi bliver nok ikke mestre, men så må vi nøjes med CL", ikke "vi slutter som nummer seks-syv stykker, ryger historisk tidligt ud af pokalturneringerne, ryger (sandsynligvis) ud af CL til et mildest talt middelmådigt græsk hold, og bruger 3 millioner kr om ugen på at holde på Rooney".

                  Kan det betale sig at fyre ham i denne sæson, spørger du? Spørgsmålet er vel nærmere om de tør beholde ham. Hvis de ikke kvalificerer sig til CL, bliver det mere end svært at hente spillere ind til sommer i en klasse der kan konkurrere med Chelsea, Arsenal og Man City (for slet ikke at snakke om Real, Barca og PSG). Og hvis han har mistet omklædningsrummet, som den i øvrigt velformulerede artikel som Morgaine linkede til antyder, så er løbet kørt. Så ville det kræve en monumental indsats af Moyes at komme tilbage på fode.

                  Den slags tid og tålmodighed har man bare ikke i en klub, der i egen forståelse skal være en af verdens fem største klubber. Uanset hvad man så siger udadtil.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #39
                    http://oldtrafford.dk/nyheder/guardi...tion-er-sikker
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Som nævnt tidligere, så tror jeg ikke på at en placering uden for CL-pladserne vil være acceptabelt for ledelsen.

                      Alle snakker om en "opbygningssæson", og at Moyes skal "finde sine fødder" og "skabe sit eget hold" og yada yada. Men hvad er det lige han har skrevet under på? Han kommer til en af verdens rigeste klubber, der er forsvarende engelske mestre, ikke en tidligere storklub, der skal rejses igen.

                      Fakta er, at han spiller med stort set det samme hold der blev engelske mestre i sidste sæson, plus Mata, Fellaini, Januzaj, Zaha (som man idiotisk nok har sendt på porten) og en tilbagevendt Fletcher.

                      At "finde sine fødder" læser jeg som "ok, vi bliver nok ikke mestre, men så må vi nøjes med CL", ikke "vi slutter som nummer seks-syv stykker, ryger historisk tidligt ud af pokalturneringerne, ryger (sandsynligvis) ud af CL til et mildest talt middelmådigt græsk hold, og bruger 3 millioner kr om ugen på at holde på Rooney".

                      Kan det betale sig at fyre ham i denne sæson, spørger du? Spørgsmålet er vel nærmere om de tør beholde ham. Hvis de ikke kvalificerer sig til CL, bliver det mere end svært at hente spillere ind til sommer i en klasse der kan konkurrere med Chelsea, Arsenal og Man City (for slet ikke at snakke om Real, Barca og PSG). Og hvis han har mistet omklædningsrummet, som den i øvrigt velformulerede artikel som Morgaine linkede til antyder, så er løbet kørt. Så ville det kræve en monumental indsats af Moyes at komme tilbage på fode.

                      Den slags tid og tålmodighed har man bare ikke i en klub, der i egen forståelse skal være en af verdens fem største klubber. Uanset hvad man så siger udadtil.
                      jeg er sådan set enig med dig. Men hvorfor har man så ikke fyret ham allerede - det er nok der kæden springer af for mig. For han kan ikke nå at rette op på denne sæson - spillet bliver til stadighed værre, og alle matematiske forhåbninger om en 4. plads og chl syntes jeg ærlig talt virker latterligt naivt. - men det er givet den målsætning de har sat; som du skriver har Moyes fået tid til at finde sine fødder - uden krav om mesterskab i første sæson, men med en klar forventning om min. en 4. plads.
                      Men har han tabt omklædningsrummet kan det alt sammen være ligemeget - så det med at få ham strittet ud hurtigst muligt.

                      Comment


                        #41
                        "I love the pressure of managing such a big team as Manchester United." - Kæmpemæssig møgso af Pellegrini

                        Comment


                          #42
                          Hvis der stadig skulle være en enkelt der er i tvivl om United kan tiltrække de store sponsorindtægter...


                          ... men selv som United fan må jeg sige, det her er jo helt grotesk mange penge...


                          "Prisen? 5.400.000.000 kr over en periode på ti år, hvis man skal tro Sunday Mirror. Det er 540 millioner kroner om året.Det er næsten dobbelt så meget som Real Madrid får af Adidas - nemlig 279 millioner kroner. De er pt. den største aftale på markedet."

                          "Oven i det vanvittige beløb fra Nike, får Manchester United 315 millioner om året fra en ny trøjesponsor - det amerikanske bilmærke Chevrolet.

                          Med 855 millioner kroner om året i indtægt fra bare de to sponsorer, skulle der være råd til at Manchester United misser en sæson i Champions League"

                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2234408.ece



                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Hvis der stadig skulle være en enkelt der er i tvivl om United kan tiltrække de store sponsorindtægter...


                            ... men selv som United fan må jeg sige, det her er jo helt grotesk mange penge...


                            "Prisen? 5.400.000.000 kr over en periode på ti år, hvis man skal tro Sunday Mirror. Det er 540 millioner kroner om året.Det er næsten dobbelt så meget som Real Madrid får af Adidas - nemlig 279 millioner kroner. De er pt. den største aftale på markedet."

                            "Oven i det vanvittige beløb fra Nike, får Manchester United 315 millioner om året fra en ny trøjesponsor - det amerikanske bilmærke Chevrolet.

                            Med 855 millioner kroner om året i indtægt fra bare de to sponsorer, skulle der være råd til at Manchester United misser en sæson i Champions League"

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2234408.ece



                            spørgsmålet er vel mere om de kan trække de store stjerner til klubben (uden at skulle smide om sig med alt for mange latterligt store kontrakter) for der er jo i den grad brug for nyt blod.
                            at man hentede Mata og holder på Rooney hjælper helt sikkert, men RvP ser virkeligt ud til at ville væk

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2234382.ece

                            Comment


                              #44
                              Det er da et sponsorat der vil noget hahaha....

                              Ang. RVP, så må han jo afsted, hvis han er så utilfreds og ikke vil være med til at vende tingene til det bedre..

                              Rygtet hedder, at Man. United så vil forsøge at hente Cavani istedet for.

                              Comment


                                #45
                                - Faktum er at jeger glad her i klubben. Jeg er i gang med en 4-årig kontrakt og jeg vil megetgerne blive endnu længere. Længere end de to år jeg har tilbage af minkontrakt. Det er sådan jeg føler, selvom det ikke er det medierne har skrevet,lyder det fra Robin van Persie.




                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X