Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJonasson har imo på ingen måde imponeret i de kampe han har fået som midtstopper. Han har miserabel timing i sine luftdueller. Han ville være et voldsomt skridt ned i forhold til Høegh. Og som sekser synes jeg ikke han er boldfast nok. Han ligner ikke en "Kent Nielsen-sekser" ala Würtz og Augo. Han blev spillet ned af Hobros midtbane igår, f.eks. Det er ikke potentielt top-fem niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJonasson spillede en meget habil højre back i SDJ. Hvis han skal spille i OB som andet end reserve, er det der vi skal bruge ham (imo). Det ville være fjollet at hente Flinta, der i min optik er på samme niveau som Jonasson. Så hellere bruge pengene på vores skrantende offensiv.
Men jeg må indrømme, at hans præstationer her i foråret har fået mig til at tvivle mere. Umiddelbart kan jeg heller ikke se ham som starter på længere sigt på hverken midtbanen (han er ganske enkelt ikke god nok på bolden) eller i midterforsvaret. Så hvis han skal starte skal det være på backen. Er bare blevet mere i tvivl om han har de offensive kvaliteter (fart, drev med bolden, generel teknik) som en back på dette niveau bør have.Last edited by Agbre; 01-06-2015, 09:25.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJonasson har imo på ingen måde imponeret i de kampe han har fået som midtstopper. Han har miserabel timing i sine luftdueller. Han ville være et voldsomt skridt ned i forhold til Høegh. Og som sekser synes jeg ikke han er boldfast nok. Han ligner ikke en "Kent Nielsen-sekser" ala Würtz og Augo. Han blev spillet ned af Hobros midtbane igår, f.eks. Det er ikke potentielt top-fem niveau.
Ellers skal vi bare forsøge at smide ham på toppen. Trods alt ikke mange af dem vi har rendende, der har scoret to kasser ude mod Portugal.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNu skal det absolut ikke lyde som om, at jeg er fan af Flinta til OB, men skulle jeg vælge i mellem de to til backen, ville jeg godt nok vælge Flinta, der trods alt kan noget mere fremad banen. Jeg foretrækker klart Haddi centralt, enten som stopper eller sekser, hvis han skal spille.
Ser i øvrigt ikke ud til, at de er vanvittigt tilfredse med Flinta i SIF. Tjek 1:10 inde: http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=44493
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJonasson spillede en meget habil højre back i SDJ. Hvis han skal spille i OB som andet end reserve, er det der vi skal bruge ham (imo). Det ville være fjollet at hente Flinta, der i min optik er på samme niveau som Jonasson. Så hellere bruge pengene på vores skrantende offensiv.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSer i øvrigt ikke ud til, at de er vanvittigt tilfredse med Flinta i SIF. Tjek 1:10 inde: http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=44493
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan kunne godt være et emne ja. Men så skal Desler jo ind centralt.
HK kommer Desler til at sidde på fremover
Blev der ikke snakket om, at der var flere penge at gøre med fra dette vindue?
Flinta, Drachmann, Kamper og lignende, peger i en anden retning!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægKamper er sat af i Randers og 32 år gammel ...
Blev der ikke snakket om, at der var flere penge at gøre med fra dette vindue?
Flinta, Drachmann, Kamper og lignende, peger i en anden retning!
At holde Kasper Fisker fra hold kortet er ikke dårligt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror liiige at du skal få styr på facts. Kamper har kæmpet sig tilbage. Scoret mål og været en af holdets bedste de sidste 5 kampe..
At holde Kasper Fisker fra hold kortet er ikke dårligtTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment