Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror, at økonomien er rigtig god i 2. bundesliga. Tilskuergennemsnittet var 21.717 per kamp i sidste sæson, hvilket så vidt jeg umiddelbart kan se, er et par hundrede tilskuere mere end gennemsnittet til Serie A-kampe... det er faktisk ret vildt.
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
      Jeg tror, at økonomien er rigtig god i 2. bundesliga. Tilskuergennemsnittet var 21.717 per kamp i sidste sæson, hvilket så vidt jeg umiddelbart kan se, er et par hundrede tilskuere mere end gennemsnittet til Serie A-kampe... det er faktisk ret vildt.
      Forskellen på top og bund er vidst ret stor, men generelt ja, så er det også min oplevelse, at en gennemsnitslønnen i en midterklub i 2. Bundesligaen er lidt højere end for en klub i midten af Superligaen. Sidste sæson var der jo kæmpeklubber som Stuttgart og Hannover nede og vende, og de opererer selvfølgelig på lønniveau der givet var større end FCKs, hvorimod at jeg ved fra en der spillede i Holstein Kiel for nogle få år siden, som er oprykkere og faktisk ligger til oprykning igen nu i denne sæson, at pengene ikke var større, end da han spillede for en klub i bunden af Superligaen.

      Braunchweig er jo en af de større klubber i den række og en af dem der har været i Bundesligaen for nylig og har klare ambitioner om at skulle derop igen, så mon ikke der har været en pæn lønstigning i det for Tingager trods alt.

      Lige i tilfældet Tyskland, har de jo så også en fantastisk fankultur som ikke nødvendigvis er lig mange penge og gode spillere. Magdeburg er et glimrende eksempel på det. De har ikke været højere end 3. Bundesliga siden genforeningen, men havde alligevel et tilskuersnit på lidt over 17.000 i sidste sæson, og havde 1500 fans med til Bolton i går, hvor de skulle spille en træningskamp mod Boltons U23 hold! Det betyder dog ikke, at de har noget særligt godt fodboldhold eller nogen stor økonomi.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
        Jeg tror, at økonomien er rigtig god i 2. bundesliga. Tilskuergennemsnittet var 21.717 per kamp i sidste sæson, hvilket så vidt jeg umiddelbart kan se, er et par hundrede tilskuere mere end gennemsnittet til Serie A-kampe... det er faktisk ret vildt.
        Anede ikke det var tilfældet. Det er nok mig der enten undervurdere den 2. bundesliga, overvurdere den danske - eller en kombination af begge.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Til de interesserede, så fik Tingager 45 min. (2. Halvleg) for Braunschweig mod Nijmegen fra Holland i en træningskamp i spanien, hvor Tingager og co. tabte 4-0. Jeg fulgte med på et stream, og Tingager spillede rigtig godt. Der gik tre mål ind i 1. Halvleg, hvor Tingager ikke var i midterforsvaret. Der gik så 1 mål ind i 2. Halvleg og det var små 3-4 minutter før slutfløjt, og det var på et straffespark. Ærgerligt for Tingager ikke at holde nullet i sine første 45 minutter, men han spillede rigtig godt. Han skal nok tilspille sig den startplads i truppen.
          Hej Matti,

          Har du et link til streamingen. Mon ikke de sender kampen i morgen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Reyeb Se indlæg
            Hej Matti,

            Har du et link til streamingen. Mon ikke de sender kampen i morgen.
            Hej Reyeb,

            Jeg skal nok finde et link i morgen, så sender jeg en privatbesked til dig. Har ikke link pp nuværende tidspunkt, men det skal nok komme.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Hej Reyeb,

              Jeg skal nok finde et link i morgen, så sender jeg en privatbesked til dig. Har ikke link pp nuværende tidspunkt, men det skal nok komme.
              Smukt og tak.

              Comment


                Interview med Frederik på Braunschweigs hjemmeside, og til dem som er ligeså elendig til tysk som jeg, så har jeg tilføjet en google translate herunder. Det er meget forkortet, men et videointerview kommer senere i dag - og ja, det er på engelsk, så de fleste kan være med.

                Men først på tysk og på skrift:

                http://m.eintracht.com/aktuelles/tin...chaft-zu-sein/

                Overskrift:
                Tingager: "Jeg er stolt over at være en del af dette hold"

                Artikel:
                Efter Georg Teigl giver hans nye underskrift Frederik Tingager sit første interview efter forandringen til løverne. Her taler han om de første dage i træningslejr og hans barndom i Danmark. Interviewet vil snart være tilgængeligt i fuld længde på EINTRACHT-TV.

                Frederik, hvordan har du det, og hvordan var dine første dage med holdet?

                Frederik Tingager: "Super, tak De første dage var virkelig gode Tidligere var det virkelig sjovt Mine ben er bare lidt tunge efter alle de træningsprogrammer, men jeg nyder det, og jeg er glad for at være her, jeg ...! Jeg er også meget stolt over at være en del af dette hold og ser frem til fremtiden. "

                Den første testkamp gik ikke så godt. Men har dit første spil i Lion jersey stadig få dig til at føle dig godt?

                Tingager: Ja, det var meget flot, det er altid noget specielt, når du spiller for en ny klub for første gang, jeg har virkelig nydt det, vi tabte 0-4, men i anden halvdel tabte vi For mig var det bare rart at være tilbage på banen. "

                Hvorfor besluttede du dig for at tage dette store skridt for at forlade dit hjemland og logge ind i Braunschweig?

                Tingager: "Godt spørgsmål (griner) Jeg var simpelthen tror, ​​at jeg er klar til en ny udfordring Du er nødt til at forlade sin comfort zone på et tidspunkt, og jeg tror jeg har gjort nu, er meget spændende, i et andet land ..! Selvom jeg ikke snakker sproget så godt, håber jeg at lære det hurtigt, hvilket er en meget vigtig faktor for mig - jeg vil gerne lære tysk så hurtigt som muligt. "

                Måske kan du fortælle os, hvor du blev født og opvokset i Danmark.

                Tingager: "Jeg blev født i en lille by kaldet Holbæk og begyndte tidligt at spille fodbold Jeg voksede også op i en meget sporty familie Min søster og min bror gør både sport, min far var en professionel håndboldspiller - Jeg tror .. Senere flyttede jeg til København for at spille i Bröndby i ungdommen, så gik jeg tilbage til Holbaek, hvor jeg spillede et par årstider, og guterne fra Odense så mig at spille der og forpligte mig . "

                Hvordan ser du tilbage på dette tidspunkt?

                Tingager: "Det var to dejlige år i Odense, som er en rigtig stor klub med mange fans - selvfølgelig ikke så mange som i Braunschweig Men det er en stor klub, og jeg var i stand til at lære en masse ..."

                Selvfølgelig må vi spørge. Som ny spiller skal du lave et lille show til dine holdkammerater. Har du nogen ideer?

                Tingager: ... "Jeg har faktisk en idé, jeg er ikke en god sanger, men jeg tror, ​​jeg stadig kommer til at synge en sang andre særlige talenter, såsom at spille klaver eller noget, jeg ikke har, men jeg ser frem til min sang (griner)! "

                Comment


                  Prøvede at overarbejde google-translaters oversættelse lidt. (Kan stadig huske min første tid her i forummet hvor jeg forsøgte at arbejde med det... )
                  Artikel:
                  "Efter Georg Teigl giver også Frederik Tingager sit første interview efter ham skiftede til løverne. Her taler han om de første dage i træningslejr og hans barndom i Danmark. Interviewet vil snart være tilgængeligt i fuld længde på EINTRACHT-TV.

                  Frederik, hvordan har du det, og hvordan var dine første dage med holdet?

                  Frederik Tingager: "Super, tak. De første dage var virkelig gode. Hidtil var det virkelig sjovt. Mine ben er bare lidt tunge efter alle de træningsprogrammer, men jeg nyder det, og jeg er glad for at være her. Jeg er også meget stolt over at være en del af dette hold og ser frem til fremtiden. "

                  Den første testkamp gik ikke så godt. Men gav dit første spil i løvetrøjen alligevel en god følelse?

                  Tingager: Ja, det var meget flot, det er altid noget specielt, når du spiller for en ny klub for første gang, jeg har virkelig nydt det. i tabte 0-4, men i anden halvdel blev vi bedre. Det var bare fin at være tilbage på banen igen. "

                  Hvorfor besluttede du dig for at tage dette store skridt for at forlade dit hjemland og logge ind i Braunschweig?

                  Tingager: "Godt spørgsmål (griner) Jeg var bare overbevist at jeg var klar for en ny udfordring. Der kommer en dag hvor man må forlade sin comfort zone, og trot det er hvad jeg har gjort nu. Det er meget spændende at komme i et andet land ..! Selvom jeg ikke snakker sproget så godt, håber jeg at lære det hurtigt, hvilket er en meget vigtig faktor for mig - jeg vil gerne lære tysk så hurtigt som muligt. "

                  Måske kan du fortælle os, hvor du blev født og opvokset i Danmark.

                  Tingager: "Jeg blev født i en lille by kaldet Holbæk og begyndte tidligt at spille fodbold .Jeg voksede også op i en meget sporty familie. Min søster og min bror gør både sport, min far var en professionel håndboldspiller - Jeg tror det er en tradition i vores familie. Senere flyttede jeg til København for at spille i Bröndby i ungdommen, så gik jeg tilbage til Holbaek, hvor jeg spillede et par årstider, og guterne fra Odense så mig at spille der og forpligte mig . "

                  Hvordan ser du tilbage på dette tidspunkt?

                  Tingager: "Det var to dejlige år i Odense, som er en rigtig stor klub med fantastiske fans - selvfølgelig ikke så mange som i Braunschweig. Men det er en stor klub, og jeg var i stand til at lære en masse der."

                  Selvfølgelig må vi spørge. Som ny spiller skal du lave et lille show til dine holdkammerater. Har du nogen ideer?

                  Tingager: ... "Jeg har faktisk en idé, jeg er ikke en god sanger, men jeg tror, ​​jeg vil kommer synge en sang. Andre særlige talenter, så som at spille klaver eller noget, har jeg ikke, men glæder mig til min sang (griner)!"



                  Frederik skrev mig at ham var rigtig tilfreds med de første 45 minutter ham spillede for Braunschweig.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Sport Fyn har også snakket med Tingager

                    https://www.fyens.dk/ob/Eintracht-ha...rtikel/3220282

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Det har vel længe været meldt ud at man ønsker at opdaterefaciliteterne og at man er tilfreds med klubben .. pengene kan kun bruges en gang og der kommer ikke flere penge udefra ..
                      Så planen for at få OB tilbage i toppen og hvordan og hvornår det skal ske kan beskrives med “nye træningsfaciliteter”?

                      For det første tror jeg ikke det gør det alene, for det andet er det ufatteligt dårligt kommunikeret ud hvis det er planen.

                      Igen: Jeg tror ikke OB helt ved hvad planen er. Det er ofte den gode forklaring på at man er dårlig til at kommunikere den.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Sport Fyn har også snakket med Tingager

                        https://www.fyens.dk/ob/Eintracht-ha...rtikel/3220282
                        Så har Leif Rasmussen da skiftet arbejdsplads i hvert fald :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Så har Leif Rasmussen da skiftet arbejdsplads i hvert fald :-)
                          Ja ja :)

                          Leif Rasmussen har kørt en tysk artikel igennem google translate så

                          Comment


                            Tingager imponerer sin nye træner

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ner-i-tyskland

                            Comment


                              Tingager kan få debut her om 50 min. Når Braunschweig er på besøg hos Heidenheim.

                              .. Han er dog ikke i startopstilling. Mon ikke han får en 10 min. eller lignende.

                              Comment


                                Så fik Tingager debut i 2-0 nederlaget..

                                Comment

                                Working...
                                X