Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Efter hvad jeg kan se har han spillet 4 kampe i 2015, der godt nok har kastet 2 mål og 2 assists af sig, har dog ingen idé om niveauet, men det er sgu en spøjs turnering, hvor de åbenbart kun har spillet 2 gange om måneden(6 kampe hele foråret)... Ikke umiddelbart dét der skulle trække gode/seriøse navne til så niveauet kunne være der, men der er selvfølgelig pengene...
    Ja det lyder sgu godt nok underligt. Kunne måske være at han er blevet træt af det der nede

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Bliver svær at hente når han har en guldrendet kontrakt i whateverland. Men håber du har ret at de nye vil komme fra højere hylder
      Han har sådan set kontrakt udløb her til sommer, i artiklen står der både OB og AAB ville have ham i vinters, så Kent må da være lun på ham
      Men kender intet til hans niveau nu og spørgsmålet er om de vil tilbyde ham endnu en stor kontrakt, så kan det jo nok blive lidt svært!

      http://hsfo.dk/article/20150102/ARTIKLER/150109945

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Efter hvad jeg kan se har han spillet 4 kampe i 2015, der godt nok har kastet 2 mål og 2 assists af sig, har dog ingen idé om niveauet, men det er sgu en spøjs turnering, hvor de åbenbart kun har spillet 2 gange om måneden(6 kampe hele foråret)... Ikke umiddelbart dét der skulle trække gode/seriøse navne til så niveauet kunne være der, men der er selvfølgelig pengene...
        nej men er han så stadig interessant? Han vil sikkert komme rimeligt veludhvilet men hvad med formen?? Syntes snart vi trænger til at ramme lige i plet når det kommer til angribere - der har været alt for mange svipsere de sidste mange år

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nej men er han så stadig interessant? Han vil sikkert komme rimeligt veludhvilet men hvad med formen?? Syntes snart vi trænger til at ramme lige i plet når det kommer til angribere - der har været alt for mange svipsere de sidste mange år
          Han har scoret 15 mål i 64 kampe mens han har været i Kina. Har ingen anelse om hvordan den liga er i forhold til superligaen, men det lyder da umiddelbart ikke prangende med et mål i hver fjerde kamp. og slet ikke alderen taget i betragtning. Vi har desperat brug for en angriber der kan levere over 10 scoringer pr. sæson.

          Comment


            Jeg siger i hvert fald pænt nej tak til Gilberto Macena. Tænker han har mistet en del hurtighed, som langt de fleste gør når de runder 30. Han var rigtig god i Danmark, men SÅ god var han altså heller ikke. Vil hellere have en fysisk stærk angriber, ala Fall. Dalgaard er for dyr og doven efter min mening. Zohore har for mange skader, og måske bare ikke god nok.
            Men glæder mig til at se hvad JH finder på.

            Og til snakken om Kløve, Drachman osv. bare stop. Så kan vi jo lige så godt melde ud vi går efter nedrykning. Den eneste spiller fra Horsens vi kan bruge, er Rønnow, han er ung og har vist glimt af et enormt potientiale.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Jeg siger i hvert fald pænt nej tak til Gilberto Macena. Tænker han har mistet en del hurtighed, som langt de fleste gør når de runder 30. Han var rigtig god i Danmark, men SÅ god var han altså heller ikke. Vil hellere have en fysisk stærk angriber, ala Fall. Dalgaard er for dyr og doven efter min mening. Zohore har for mange skader, og måske bare ikke god nok.
              Men glæder mig til at se hvad JH finder på.

              Og til snakken om Kløve, Drachman osv. bare stop. Så kan vi jo lige så godt melde ud vi går efter nedrykning. Den eneste spiller fra Horsens vi kan bruge, er Rønnow, han er ung og har vist glimt af et enormt potientiale.
              👍🏻

              Comment


                Oprindeligt indsendt af odense4ever Se indlæg
                Han har scoret 15 mål i 64 kampe mens han har været i Kina. Har ingen anelse om hvordan den liga er i forhold til superligaen, men det lyder da umiddelbart ikke prangende med et mål i hver fjerde kamp. og slet ikke alderen taget i betragtning. Vi har desperat brug for en angriber der kan levere over 10 scoringer pr. sæson.
                næ....det vil ungefähr svare til 7 mål i 33 kampe ( hvis vi leger at ligaerne kan sammenlignes 1:1) klar over at det kan man ikke....men helt enig vi mangler en rigtig angriber der kan lave, jeg går højt, +12 mål ;)

                Comment


                  Jeg overværede i dag u19 kampen imod FCK på stadion. Jesper Hansen var selvfølgelig at finde , han kom og satte sig på tribunen efter Ca. 20 min. Af kampen ved siden af vores nye u19 træner tonny Hermansen og en anden gut, hvor han sidder og snakker. Efter ca. 5-10 min. Ringer JH's telefon åbentbart, han skynder sig at tage den og går raskt ned imod det ene stadionhjørne hvor der absolut ingen sidder, ca. 20-30 meter fra hvor han sad. Han snakker temmelig lang tid. Han var for langt væk til at jeg kunne høre hans stemme så kunne ikke høre om det var på engelsk eller hvad det var. Det er ikke sikkert at dette betyder en skid, det er bare en lille sjov ting at lægge mærke til i disse tider (;

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                    Jeg overværede i dag u19 kampen imod FCK på stadion. Jesper Hansen var selvfølgelig at finde , han kom og satte sig på tribunen efter Ca. 20 min. Af kampen ved siden af vores nye u19 træner tonny Hermansen og en anden gut, hvor han sidder og snakker. Efter ca. 5-10 min. Ringer JH's telefon åbentbart, han skynder sig at tage den og går raskt ned imod det ene stadionhjørne hvor der absolut ingen sidder, ca. 20-30 meter fra hvor han sad. Han snakker temmelig lang tid. Han var for langt væk til at jeg kunne høre hans stemme så kunne ikke høre om det var på engelsk eller hvad det var. Det er ikke sikkert at dette betyder en skid, det er bare en lille sjov ting at lægge mærke til i disse tider (;
                    Jeg tror det var hans kone, som lige remsede de ting op for ham, som han skal have med hjem fra Bilka!!

                    Comment


                      Lad os håbe, at Drachmann flyver til Nordtyske http://www.bold.dk/nyt/avis-soenderj...horsens-profil

                      Comment


                        K.E.P bliver måske erstatning hvis Daniel smutter til Basel.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          K.E.P bliver måske erstatning hvis Daniel smutter til Basel.
                          Oplagt.

                          KN skulle være glad for ham (når man læser på Aab´s debat).

                          De har andre der kan spille CF i Aalborg.

                          Han er ikke min største drøm, men det er en løsning der ligger indenfor det rimelige imo.

                          Han kan godt være lidt overtændt, men det er også et plus.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            K.E.P bliver måske erstatning hvis Daniel smutter til Basel.
                            Kunne være dejligt. I min optik en bedre spiller end Høegh (omend lidt mere ilter). Vi har brug for en stærk, stabil makker til Lasse N., ikke nogen lottokupon.
                            Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Jeg havde nu håbet mere på Thelander, hvis vi skulle tage en af de to..

                              Comment


                                Ser ham nu ikke som en bedre spiller end Daniel der kun er 24 og stadig ung.

                                Comment

                                Working...
                                X