Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Tjaa, hvis falk bliver solgt - så regner jeg ikke med at der skal hentes en erstatning da den direkte erstatning allerede render rundt i striber (Desler) - skal der hentes en erstatning ind må det blive til bænken/bredden da vi kommer til at mangle spiller nummer 3-4 stykker til kanten. Der ser jeg til gengæld Kløve som en ok spiller.

    I mine øjne betyder et salg af Falk at hierakiet bliver skubbet så kanterne bliver Emil og Desler som de to primære, Lucas Jensen som den direkte udskifter for begge to også Kløve som værende fjerde spiller i rækken og backup.

    Dertil kan Kløve ikke ligefrem være den dyreste spiller at hente eller have på bænken.
    hvis Kløve er "dårligere" end Lucas J skal han da under ingen omstændigheder købes..
    så hellere smide Greve på kanten hvis Desler er ude

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      hvis Kløve er "dårligere" end Lucas J skal han da under ingen omstændigheder købes..
      så hellere smide Greve på kanten hvis Desler er ude
      Som sådan rigtigt nok, jeg smider ham dog bagerst i køen da jeg ikke er sikker på hvor han er i forhold til Lucas, og fordi han er ny.

      EDIT: Jeg mente han ville være transfer-fri til sommer og derfor var en ok og billig løsning som fjerdevalg, men kan godt se at han har kontrakt til 16 og derfor skal købes fri - med det in mente så er jeg ikke specielt interesseret i at hente ham ind som tredje/fjerde valg.

      Comment


        Vi har jo stadig en Kryger som backup

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Vi har jo stadig en Kryger som backup
          Han er vel det helt modsatte af hvad KN vil have fra en spiller i sin trup...
          så mon dog han får mange minutter næste år

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kjartan har godt nok scoret 11 mål, men det gjorde Kryger også næsten i sidste sæson..
            Rønnow er et ja tak
            Kjartan har til gengæld kun brugt en halv sæson på de 11 mål. Han kom i vinters mener jeg... I hvertfald har han kun scoret i foråret.
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
              Kjartan har til gengæld kun brugt en halv sæson på de 11 mål. Han kom i vinters mener jeg... I hvertfald har han kun scoret i foråret.
              Helt korrekt, 10 mål i 14 kampe, et ret godt scoringssnit. Ikke at det automatisk betyder at han ville fortsætte målscoringen i superligaen, men den diskussion havde vi jo også med Dalgaard da Viborg rykkede op, her mente mange at han absolut ikke havde niveauet til den bedste række, det gik dog som bekendt meget godt med målscoringen i den sæson. Skal lige siges at jeg aldrig har set manden spille, så aner intet om hans niveau.

              Comment


                Folk behøver næppe at være nervøse for flere af disse sekundasignings.

                Det er tilsyneladende slut med flere Lasse "Laudrup" Kryger-indkøb. Kent Nielsen kommer ikke til Odense for at købe middelmådige spillere i 1. division.

                Det er muligt, at de bliver brugt som røgslør til gengæld. Men der SKULLE altså være noget langt bedre på vej. En tidligere succesfuld angriber fra Horsens fx..
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af odense4ever Se indlæg
                  Helt korrekt, 10 mål i 14 kampe, et ret godt scoringssnit. Ikke at det automatisk betyder at han ville fortsætte målscoringen i superligaen, men den diskussion havde vi jo også med Dalgaard da Viborg rykkede op, her mente mange at han absolut ikke havde niveauet til den bedste række, det gik dog som bekendt meget godt med målscoringen i den sæson. Skal lige siges at jeg aldrig har set manden spille, så aner intet om hans niveau.
                  Enig. Omvendt "floppede" Morten Beck i SIF i år. Men det kan man jo aldrig vide...
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    En tidligere succesfuld angriber fra Horsens fx..
                    Macena eller...?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Macena eller...?
                      Horsens har vel kun haft to succesfulde angribere. Macena og Berisha (alt med måde, bevares).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Horsens har vel kun haft to succesfulde angribere. Macena og Berisha (alt med måde, bevares).
                        Det jeg mente var om det var et ønske/gæt eller et "ægte" rygte

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Folk behøver næppe at være nervøse for flere af disse sekundasignings.

                          Det er tilsyneladende slut med flere Lasse "Laudrup" Kryger-indkøb. Kent Nielsen kommer ikke til Odense for at købe middelmådige spillere i 1. division.

                          Det er muligt, at de bliver brugt som røgslør til gengæld. Men der SKULLE altså være noget langt bedre på vej. En tidligere succesfuld angriber fra Horsens fx..
                          Bliver svær at hente når han har en guldrendet kontrakt i whateverland. Men håber du har ret at de nye vil komme fra højere hylder

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Folk behøver næppe at være nervøse for flere af disse sekundasignings.

                            Det er tilsyneladende slut med flere Lasse "Laudrup" Kryger-indkøb. Kent Nielsen kommer ikke til Odense for at købe middelmådige spillere i 1. division.

                            Det er muligt, at de bliver brugt som røgslør til gengæld. Men der SKULLE altså være noget langt bedre på vej. En tidligere succesfuld angriber fra Horsens fx..
                            Der er vel reelt kun Macena, hvis vi udelukker 'sekundasignings'. Han spiller pt i Thailand, kan jeg se, hvor han skulle være udlejet (?) af sin kinesiske klub; kan ikke se udløb eller noget om kontraktforhold. Altså må han være indenfor rækkevidde.

                            Det kunne være en fin signing: hvis han altså stadig har den speed, der gjorde ham til god goalgetter i Horsens. Han er 31, men det er måske også fint i en situation, hvor vi faktisk savner erfaring.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Der er vel reelt kun Macena, hvis vi udelukker 'sekundasignings'. Han spiller pt i Thailand, kan jeg se, hvor han skulle være udlejet (?) af sin kinesiske klub; kan ikke se udløb eller noget om kontraktforhold. Altså må han være indenfor rækkevidde.

                              Det kunne være en fin signing: hvis han altså stadig har den speed, der gjorde ham til god goalgetter i Horsens. Han er 31, men det er måske også fint i en situation, hvor vi faktisk savner erfaring.
                              nu følger jeg ikke meget med i thailandsk fodbold....men nogen der ved hvordan hans niveau er efterhånden? har jo været væk fra europæisk bold noget tid....og han jo også blevet lidt ældre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nu følger jeg ikke meget med i thailandsk fodbold....men nogen der ved hvordan hans niveau er efterhånden? har jo været væk fra europæisk bold noget tid....og han jo også blevet lidt ældre
                                Efter hvad jeg kan se har han spillet 4 kampe i 2015, der godt nok har kastet 2 mål og 2 assists af sig, har dog ingen idé om niveauet, men det er sgu en spøjs turnering, hvor de åbenbart kun har spillet 2 gange om måneden(6 kampe hele foråret)... Ikke umiddelbart dét der skulle trække gode/seriøse navne til så niveauet kunne være der, men der er selvfølgelig pengene...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X