Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Som altid er det behov + løn/transfer + kvalitet, der betyder noget. Behovet for en målscorer har vi åbenlyst, men spørgsmålet er 1) er den sportslige ledelse parat til at erkende, at Thomas Mikkelsen reelt ikke har kvaliteten?, 2) har vi råd til hans løn?, og endelig 3) hvor god er han nu?

    Hvis han kunne ramme sit niveau fra den sidste tid i Horsens, så er der ingen tvivl om, at han har bl.a. fart, som vi savner enormt oppe foran. Derudover har han målnæse. De to ting alene er jo enormt fristende:-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Som altid er det behov + løn/transfer + kvalitet, der betyder noget. Behovet for en målscorer har vi åbenlyst, men spørgsmålet er 1) er den sportslige ledelse parat til at erkende, at Thomas Mikkelsen reelt ikke har kvaliteten?, 2) har vi råd til hans løn?, og endelig 3) hvor god er han nu?

      Hvis han kunne ramme sit niveau fra den sidste tid i Horsens, så er der ingen tvivl om, at han har bl.a. fart, som vi savner enormt oppe foran. Derudover har han målnæse. De to ting alene er jo enormt fristende:-)
      Thomas Mikkelsen er vel ret beset indkøbt som udviklingsspiller, så at han ikke har kvaliteten netop nu bør ikke påvirke et valg af macena.

      Håber Macena kommer til klubben. Han er en klart anden type end Kryger/Bodul/Lado/TM. Hvis han har ca samme niveau som sidst og vi kan komme af med bodul, så ville det være en kongesigning og merprisen for hans løn/signon fee kan forhåbentlig indhentes i en højere placering med Macena på banen og dermed flere tv-penge.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Som altid er det behov + løn/transfer + kvalitet, der betyder noget. Behovet for en målscorer har vi åbenlyst, men spørgsmålet er 1) er den sportslige ledelse parat til at erkende, at Thomas Mikkelsen reelt ikke har kvaliteten?, 2) har vi råd til hans løn?, og endelig 3) hvor god er han nu?

        Hvis han kunne ramme sit niveau fra den sidste tid i Horsens, så er der ingen tvivl om, at han har bl.a. fart, som vi savner enormt oppe foran. Derudover har han målnæse. De to ting alene er jo enormt fristende:-)
        Jeg ser ham ikke som direkte afløser for TM. Ser mest Macena som hængende angriber eller "secondary striker" som transfermarkt kalder det.

        Jeg ser lidt vores angreb på følgende måde:

        Target spillere, LK, TM og 50% Lado (ikke voldsomt imponerende).

        Hængende angribere er resten, 50% Lado, Bodul og Greve (heller ikke så vildt det gør noget).

        Jeg er klar over der et halvt års overlap på lønkontoen, men ser mest Macena som Boduls afløser.

        Comment


          Hvor gammel er Macena? Hans ophold i Kina har den sidste periode ikke været prangende.. Er han overhovedet en gevinst?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Hvor gammel er Macena? Hans ophold i Kina har den sidste periode ikke været prangende.. Er han overhovedet en gevinst?
            Han fyldte 30 år den 1.april 2014

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Hvor gammel er Macena? Hans ophold i Kina har den sidste periode ikke været prangende.. Er han overhovedet en gevinst?
              30 er jo ingen alder for mange fodboldspillere, og hans sløje periode i Kina, kan jo hænge sammen med han er en spiller, der savner at komme hjem i trygge rammer, og Danmark er jo hans andet hjemland. Omvendt kan han have mistet speed, og udsigten til at der nok ikke kommer flere eventyre for ham, kan resultere i han ikke finder den samme sult, som han havde i sin tid i Horsens. Hans kvaliteter overstråler dog langt, de fleste andre spillere i OB's nuværende trup, og derfor er han da værd at satse på, men jeg skal da ærligt sige at jeg er på linje med at være en smule skeptisk overfor om han kan falde igennem som andre spillere har gjort, efter nogle år i udlandet.

              Comment


                Utaka er 30 ligesom Macena og har jeg misforstået noget eller blev han solgt fra Aerbin til Gouan i sommeren 2013 for at blive lejet ud i sommeren 2014 til Shenxin. En lejekontrakt der udløber 31.12.2014 ......
                Ham så jeg gerne igen.. Sammen med Macena 😉
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Utaka er 30 ligesom Macena og har jeg misforstået noget eller blev han solgt fra Aerbin til Gouan i sommeren 2013 for at blive lejet ud i sommeren 2014 til Shenxin. En lejekontrakt der udløber 31.12.2014 ......
                  Ham så jeg gerne igen.. Sammen med Macena 

                  Comment


                    Thomas Sørensen hjem til OB?

                    http://www.fyens.dk/sport/Thomas-Soe...rtikel/2621239

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Utaka er 30 ligesom Macena og har jeg misforstået noget eller blev han solgt fra Aerbin til Gouan i sommeren 2013 for at blive lejet ud i sommeren 2014 til Shenxin. En lejekontrakt der udløber 31.12.2014 ......
                      Ham så jeg gerne igen.. Sammen med Macena 
                      Hvis Peter Utaka ikke kunne finde motivationen til at spille for et hold, der spillede med om medaljer og i Europa hvert år, så har jeg meget svært ved at se ham komme "hjem" fra Kina med lommerne fulde af kinesiske dollars og finde motivationen til at spille for et lortehold, der har sloges mod nedrykning i snart tre år.

                      Nej tak.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        38 år gammel (fylder 39 i juni), har ikke spillet fast i snart tre år, og udtaler selv at et comeback i DK "ikke... er sandsynligt". Nej, den båd sejlede for lang tid siden.

                        Det kunne da have været rart hvis han i stedet for at være tilfreds med at sidde på bænken i Stoke og hæve en god check, havde haft lyst til at spille for sit ungdomshold. Det havde han ikke.

                        Nu er han er for gammel, og ude af kampform. Sammenholdt med den løn han garanteret skal have, så bliver det et kæmpe nej tak herfra.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          38 år gammel (fylder 39 i juni), har ikke spillet fast i snart tre år, og udtaler selv at et comeback i DK "ikke... er sandsynligt". Nej, den båd sejlede for lang tid siden.

                          Det kunne da have været rart hvis han i stedet for at være tilfreds med at sidde på bænken i Stoke og hæve en god check, havde haft lyst til at spille for sit ungdomshold. Det havde han ikke.

                          Nu er han er for gammel, og ude af kampform. Sammenholdt med den løn han garanteret skal have, så bliver det et kæmpe nej tak herfra.
                          Hvis man antog at lønnen ikke var et emne(men det er det) og han signede med os vil jeg stadig vædde med at han var en klasse eller 2 over resten af de målmand vi har pt... Men tror heller ikke på det..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis man antog at lønnen ikke var et emne(men det er det) og han signede med os vil jeg stadig vædde med at han var en klasse eller 2 over resten af de målmand vi har pt... Men tror heller ikke på det..
                            Min afdøde mormor er en klasse eller 2 over resten af de målmænd vi har pt...
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Min afdøde mormor er en klasse eller 2 over resten af de målmænd vi har pt...
                              Touché

                              Comment


                                En angriber med selvtillid må man sige. Kunne være en mulig 5 måneders leje

                                http://www.bt.dk/fodbold/zohore-vil-...g-kommer-derop

                                Comment

                                Working...
                                X