Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.2982 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Sikke en tåbelig debat. Der er vist kviksand i skyttegravene.
-
Meget enig. Havde også lige været en postgang eller to for tidligt, må man nok indrømme.
Men det er sjovt med Eriksen. Han er bare helt vildt...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Nej, præcis. Aftalen er sikkert først underskrevet nu, men det har da selvfølgelig været en langstrakt proces. Derfor synes jeg heller ikke, det er fuldstændig...
Leave a comment:
-
Det er rene gisninger fra min side, men jeg har en fornemmelse af, at man har følt sig nødsaget til at lave et skifte nu, selvom det nok er lidt præmaturt....
Leave a comment:
-
Til Kentini: Ja, jeg er uddannet journalist og har relativt stor erfaring på området, hvis jeg selv skal sige det. Ift. det med spørgsmål, så afhænger...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Folk er godt nok meget positive. Jeg synes også, at Alexander Zorniger er et fremragende bud på en OB-træner, og jeg er helt enig i de mange nuancer ift....
Leave a comment:
-
Hvorfor det ville være dumt? Det er spekulationer for mit vedkommende. Manden har vel dårligt spillet en seniorsæson uden at være blevet ramt af skader,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
En skadesfri Mikkel Duelund i topform er mindst to niveauer over både Bonde og Ejdum pt, men kan den Duelund findes igen? Bonde er en bundspiller i suppen...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jo, tak. Der skal bestemt være plads til uenighed, men derfor behøver man ikke være unødigt grov i sine formuleringer. God søndag....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vor herre bevares for noget vrøvl. De skal hverken behandle dem for pænt eller for hårdt. De skal stille de relevante, nøgterne spørgsmål og selvfølgelig...Last edited by JMJ; 24-05-2025, 12:32.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Uden at gå dybere ind i dit indlæg, så er det et voldsomt journalistisk skråplan, hvis man tilbageholder kritik for at bevare en relation. Det er muligt,...
- Likes 8
Leave a comment:
-
Har nu aldrig set det store lys i ham, men han kan jo være en late bloomer. Han bliver i hvert fald ved med at få nye chancer, så nogen må jo vurdere,...
Leave a comment:
-
En fin (og velproduceret) lille video fra den officielle Premier League-kanal om Yankuba Minteh, hvor man også møder lidt af hans familie og hans baggrund....Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jamen, det er til gengæld vanskeligt at være uenig i. Hvorfor så bange for en fløjkrig på den baggrund? Har ikke set mange være på noget andet hold, så...
Leave a comment:
-
Well, jeg antager nu heller ikke, at nogen ønsker sig "en masse lottokuponer", så hvis du framer det på dén måde, så er det nok snarere et udtryk...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: