Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.4763 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Det kan da slet ikke undre nogen i OB...
-
-
Tag jer nu sammen. Udebane, fordi de er i træningslejr i Nyborg, hvor kampen spilles, så det er jo ikke “hjemme”...
Leave a comment:
-
Meget uenig med dig og dine synspunkter. Mange fine førstegangsafleveringer, ift kampen mod EFB, men når SDJ står så lavt, er vi nødt til at spille lidt...
- Likes 11
Leave a comment:
-
Tak for dit melding, hvor jeg er helt enig. Jeg bliver SÅ træt af at læse de mange holdninger om noget, der er sket for 8 år siden.
Jeg ved så...
- Likes 5
Leave a comment:
-
2 rigtige gode bud, men i min verden er det alternativ 2, der er mest sandsynligt...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Det var forventet, men som til dagligt, intet, ABSOLUT INTET, om seancen. Intet nyt i det, derfor min forespørgsel til det altvidende Forum...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nogen der kan opdatere os fjernt fra Odense, hvordan showkampen mod Sanderum forløb..
Pft
Leave a comment:
-
-
Vil I to ikke venligst kontakte Thorborg og Barfoed Group og tilbyde jeres ekspertise udi det økonomiske og byggetekniske idegrundlag..? I lyder oprigtigt...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg et helt enig med dig. Inderst tror jeg de har snakket muligheder, og så må vi se om det ikke ender med et trænerskift til sommer...
Leave a comment:
-
-
Personlige…! Og det kommer fra dig
OMG - du er ikke kommet meget længere i din udvikling, eller mangel på damme...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Du bliver ved, selvom vi gentagne gange har bedt dig om at stoppe med alle dine dum-smarte kommentarer.
Men det trænger åbenbart slet ikke ind -...
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: