Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
456 results in 0.2231 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
korthuset væltede vel for 15 år siden og aldrig blevet rejst rigtigt igen, så nu vil vi have det op i top på 8 kampe, kan og skal vi forvente mere ja...
- Likes 1
-
Det ved jeg ikke, tror du HB Køge bare er glade for at være med?...
Leave a comment:
-
Ohh, havde vi svaret på det, så var vi ikke forum trænere :), enig, selvom vi ligger hvor vi ligger, så har kampene på stadion stadig været mere underholdende...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ah, men ord har en vigtig betydning og især når vi er vrede/utilfredse, der stadig en forskel på at sige “det var skuffende” og “det var utilgi...
Leave a comment:
-
Ja, det er da pisse trælst vi spiller en masse flotte 1 halvleg også taber det i anden, men puha der skal mere til, at gøre mig så vred på en søndag....
Leave a comment:
-
Kommer vel an på de forventninger vi har som oprykker?...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Helt sikkert, men omvendt så syntes jeg måske også ord som utilgivelig er hårdt for unge spiller, der har 9-10 superliga kampe, vi har ikke holdt taget...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jah, det gør jeg, tænker ikke jeg var specielt fejl fri da jeg var 21, men selvom jeg gerne vil vinde, så kan jeg ikke blive så voldsomt vred, som nogle...
Leave a comment:
-
Ahh kom igen, der er en ny kamp på fredag, har man ikke hørt/set "SFÅ Tema: Om Zorniger, transition og talenter med Poulsen og Hermansen" så...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Flot spillede kamp, hatten af til Kalundborg drengene, de gjorde det ikke nemt og de spillede en fin kamp, man kunne nemt frygte den var blevet hårde...
- Likes 2
Leave a comment:
-
mister vi ikke nemt de 2500 tilskuere, første uge efter ferie og skole uge, som jeg bemærkede det, så var der klart færre børn med forældre, meget naturligt...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er trist, hvis ikke de havde planen plads, har man mon fortrudt man skulle have et dame hold, de par gange jeg var inde på stadion og se dem, så...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Bliver spændende om vi kan gøre det bedre uden de udenlandske spiller denne sæson....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Leave a comment: