Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
16 results in 0.0093 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Var han ikke også skadet da vi lejede ham?
-
-
Det jeg mener er, den økonomiske uansvarlig rækker meget længere tilbage.. Og vi har jo, med enkelte undtagelser, vist sjældent kørt i plus....
Leave a comment:
-
Hvis du tror det kun skyldes LO og KB tiden, så kan du godt tro om....
Leave a comment:
-
Tja fint nok hvis FP er på vej ud.. Kigger man på tabellen har vi scoret 28 mål, hvilket egentligt er ganske tilfredsstillende isoleret set.. Men vi har...Last edited by daCarp0; 28-01-2014, 12:58.
Leave a comment:
-
-
Ung mand dræbt for playstation 4:
http://ekstrabladet.dk/kup/elektroni...cle2171879.ece
Leave a comment:
-
6-årig dreng bortvis for sexchikane (USA)
For helved, nu må de sgu styre sig derovre.
En dreng er blevet bortvist for sexchikane. han kyssede en pige på hånden. Uhadada.
...
-
Ja det kunne godt være lidt hårdt dømt for mindre forseelser inde i feltet, hvilket ødelægger mange kampe.
Helt enig med Onkel Riffel
Leave a comment:
-
HHA: Efterårets UEFA-hold
Kan huske hvor mange som var efter ham i OB. Personligt har jeg altid været fascineret af hans fightervilje og synes det var synd han ikke passede ind...Last edited by daCarp0; 13-12-2013, 12:08.
-
Idéen er god nok, hvis det vil blive brugt korrekt. Men hvis det resulterer i to halv døde forums, ser jeg helst begge samlet under en. Hellere et aktivt...
Leave a comment:
-
Det er fandme skræmmende :(
Det er jo sjælen, stolthed og historie mand sælger ud af.
Leave a comment:
-
-
Dejligt at det er blevet mere overskueligt hvornår et indlæg starter (den blå bjælke).
Leave a comment:
-
Re: Erfaringer med pillefyr?
I alle de år jeg har kendt dig, har du jo heller ikke været kendt for at overveje konsekvenserne...
Leave a comment:
Leave a comment: