Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
273 results in 0.2152 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Ingen deciderede drops eller noget i dag, men savner godt nok også lidt flere redninger fra Martin Hansen....
-
Træner Aimar Scher stadig med og er der nogen der har set ham ved de seneste træninger, som kan berette lidt mere om niveauet?...
Leave a comment:
-
Er Sauli bare hentet fordi han er en sympatisk fyr der kan beatboxe? Det må sgu være trist, at han max får 15 minutter i sådan en kamp.....
Leave a comment:
-
Og generelt den spiller med det mest stabile niveau. God signing!...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Plus at der også skal være plads til Falk eller Eriksen til vinter...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Den chance tror jeg ikke de tør tage. De leder efter en starter og de har nok bemærket, at han har været skadet længe og siden hen ikke er vurderet god...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det betyder vel også, at Michelson, Grubbe og Ivansecic bliver, medmindre de ryger til ligaer, hvor vinduet er længere åbent....
Leave a comment:
-
Det synes jeg faktisk heller ikke, at han var. Havde han nu været udtaget til de første kampe, havde jeg nok heller ikke tænkt at behovet for forstærkning...
Leave a comment:
-
Det kan jo være, at der ikke er nogen klubber der ønsker at hente Mustafic, eller at han har sagt nej til nogle muligheder der er blevet præsenteret for...
Leave a comment:
-
Der er vel ikke nogen spillere der kan kræve fast spilletid? Det gør man sig fortjent til og imo giver det god mening for ham at komme på græs et sted,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Synes faktisk at det virker meget oplagt, såfremt Mustafic udlejes eller sælges. Så har man to unge, hvor Salifou her må forventes at have et højere niveau...
Leave a comment:
-
Fin sejr og dejligt for en gang skyld at få lavet mange mål i en kamp. Må dog indrømme at jeg efter første halvleg frygtede at det blev en kamp, hvor...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg er ikke tøsefornærmet på OB ligesom KEP, men jeg forstår sådan set godt, at han har valgt den forudsigelse. Jeg har også en bange anelse og frygter...
Leave a comment:
-
Sauli må da i så fald allerede tænke sit. Gad vide om det er en gardering i stedet for Mihajlo, hvis han lejes ud, eller om der er kommet bud på Slotsager...
Leave a comment:
-
Han er 175 cm. ifølge Transfermacht, så rollen som midterforsvarer skal da være i yderste tilfælde, tænker jeg....
Leave a comment:
Leave a comment: