Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby - OB 05-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Det er 50-50 det her. Skandalebane. Vi skal have 1 point ellers er jeg sgu nervøs.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      OB er godt nok dårlige, også i regnvejr.
      Under de der forholdene kan ikke bedømmes et hold.
      Den her kamp siger intet om OBs eller Lyngbys evner at spille fodbold
      Vi har lige udskiftet vores teknisk bedste fodboldspiller fordi det er ikke muligt med godt og teknisk spil...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        To ringe hold på et ekstremt vanskeligt underlag. Havde forventet en ringe kamp på grund af holdenes manglende kvalitet. I stedet for er det blevet en kamp hvor banen er den største hæmsko for en god kamp.
        Havde også en forventning om at se to hold, som ville være præget at frygt for at tabe, det tror jeg vi vil se tydeligere, jo længerevarende kommer frem i anden halvleg.
        Lad os håbe tilfældighederne går vores vej.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Det var chancen. Tror endda han er onside

          Comment


            #80
            Det ligner at banen har suget lidt vand.

            Comment


              #81
              banen sesr ud til at være tørret lidt op...måske man liiige var hurtigt nok ude med den udskiftning af rami

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                banen sesr ud til at være tørret lidt op...måske man liiige var hurtigt nok ude med den udskiftning af rami
                Han kan vel komme ind igen

                Comment


                  #83
                  Hvor er Myhra en dygtig målmand, han ender med at redde røven på OB

                  Comment


                    #84
                    Hvorfor sætter vi ikke Luca ind og losser lange bolde? I det hele taget er historien om ham sær; lidt ud af det blå forlænger vi med ham, hvorefter han ingen spilletid får.

                    Comment


                      #85
                      Har Ejdum nærmest været på bolden endnu?

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Hvorfor sætter vi ikke Luca ind og losser lange bolde? I det hele taget er historien om ham sær; lidt ud af det blå forlænger vi med ham, hvorefter han ingen spilletid får.
                        Synes ikke jeg husker at han er god på hovedet faktisk. Men kan han suge bolden til sig og aflægge vil det også være fint.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                          Har Ejdum nærmest været på bolden endnu?
                          Ikke mig bekendt. Og nu hvor banen ser en smule bedre ud, så giver den udskiftning endnu mindre mening

                          Comment


                            #88
                            altså jeg har ikke noget imod min midtbane tager et gult kort en gang imellem - men kunne det ikke være for andet end brok Köhler? Lær det nu for fanden

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                              Synes ikke jeg husker at han er god på hovedet faktisk. Men kan han suge bolden til sig og aflægge vil det også være fint.
                              Ifht størrelsen er han ikke specielt god, men han fylder og man kan spille bolden op på ham.

                              edit: så ja, vi er helt enige

                              Comment


                                #90
                                Hvor er jeg træt af at Mouritsen altid tager et træk ud af banen når han får bolden og bare losser den op i blinde.

                                Comment

                                Working...
                                X