Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.4308 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Heller ikke her, men det er svært at slå igennem i FCK. Han var nu fremragende i Vejle....
-
Så lækkert. Og så kommer han fra et helt andet træningsmiljø....
Leave a comment:
-
Lægetjek i dag. Falk er detaljer fra OB. Siger BOLD...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Håber det er os, og ikke f.eks. FCN Der snarest lander en Falk. Er ikke helt rolig, før der er noget officielt. Bare en tanke....
- Likes 1
Leave a comment:
-
De går til den i Vejle. Hvad er planen i OB ?
vi er oprykkere,skal vænne os til tempo og niveau i superligaen. Skal implementere en krævende spillestil,...
- Likes 3
Leave a comment:
-
-
I samme interview siger han også “ Deres to dumme mål er jeg ligeglad med. Fire mål i en vigtig kamp er et punktum, der giver energi til superligaen,...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det er der forhåbentlig ingen, der prøver at bilde os ind. Det handler om at blive oppe. Og til det har vi hverken spillere, ell system endnu. Troels...
Leave a comment:
-
Mega underligt. Ligeledes er der jo ikke meldt noget officielt ud om Lyng. Selv om OB tilsyneladende, er godt i gang med at lede efter hans afløser....
Leave a comment:
-
“ men at der er nogle omstændigheder, som jeg ikke kender,som gør at man gerne vil afvente at lave en forlængelse med mig “
...
Leave a comment:
-
-
Enig. Men det kan Krogh da ikke først være klar over nu. Ell kan han. I givet fald er der da noget der halter gevaldigt, i den interne kommunikation i...
- Likes 1
Leave a comment:
-
[QUOTE=hankatten;n359699]
Jeg må også sige det var en yderst kikset og respektløs manøvre af Zorniger, at stå blandt striwede fans, hvis...
Leave a comment:
-
Kan jeg godt følge dig i. Men jeg hader, at vi er nød til at skele til nr 3. For det føler jeg vi er....
Leave a comment:
-
Er måske stødt på en artikel, om netop det emne. Skrevet af den indiske forsker Mr Ranslirpa....
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: