Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
114 results in 0.0164 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Kan jo være noget med de lader ham gå med en pose i hånden for spare nogle penge. Hvis han alligevel ikke er med i deres planer for fremtiden....
-
Det er om superliga.dk
ikke om selve ligalogin.. Kan være det er samme myndighed. Men samtidig giver vi så tilladelse til microsoft som databehandler....
Leave a comment:
-
Ligalogin
Scary at man skal oprette sig der nu.
Intet om hjem der står for den service.
Hvem man skal kontakte ved errors etc.
Hvorledes er mine...
-
Er vel den sædvanlige. De laver et budget de ved ikke holder, og siger efterfølgende. Vi er jo igang. Kan ikke stoppe det nu....
Leave a comment:
-
Mere han skulle vel køre med hjem i bussen.. Er jo fra Horsens...
Leave a comment:
-
Brøndby har altid været forfordelt. Se evt selv den straf OB fik til sæsonstart. Brøndby har konstant problemer der større men intet sker....
Leave a comment:
-
for nogle er det ligegyldigt hvordan folk spiller, hvis de først har set sig sure på dem. lidt ligesom nogle mener at vi absolut skal hente en venstre...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Ah lidt lavt sat,.
fra wiki15790 tilskuere (13990 sæder)
så der...
Leave a comment:
-
med vores kommune tror jeg du skrev forkert. mener vel 2150...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Viste Troels nogle fantastiske evner som direktør i Brøndby?...
Leave a comment:
-
-
Virker som om KEP stadig ikke helt har fået bearbejdet sin afsked med OB ordentligt endnu...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Odense har jo mere travlt med jage folk ud af byen til de omkringliggende kommuner.....
Leave a comment:
-
Kan kun følge dig.
Personligt købte jeg ofte ex Ecco Sandale.
Nu er der ingen i familien der købte det det mere. Et firma der aktivt hjælper...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så skal frø godt nok snart til vise noget stabilitet istedet for de glimt vi ser for så være væk resten af året....
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: