Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
139 results in 0.0718 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Vel han blev vist erklæret man of match igår. ikke jeg enig for jeg mener han stoppe med forsvare på deres mål...
-
Det var der ikke gav os straffe i en kamp. Eller ikke gav rødt mellem Lyngby og Horsens?...
Leave a comment:
-
Selvfølgelig skal han roses for sin første gode aflevering i denne sæson :-D...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Morten Bruun er ligegyldig. Samme med hans med kommantator. Og de valgte jo lave frispark konstant på Ganaus uden det blev dømt...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis man modsiger dommeren får man jo typisk også en extra straf... Hvis man altså ikke lige er FCK eller lignende...
Leave a comment:
-
Latterligt lukke hele ende tribunen ned og intet arbejder påbegyndt. Den modernisering er vel allerede en joke
Leave a comment:
-
Han ønsker vel en på venstre kant der kan ramme en medspiller mere end 1 gang per kamp :-D...
Leave a comment:
-
-
-
Vi kunne jo nemt have vundet den kamp hvis folk kunne ramme noget som helst med bolden.
1. Ramte Adam bolden ordentligt bare 1 gang i den kamp.....
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
Håber ærligt ikke det betyder Barfod på vej ud. Ville hellere end gerne se dem mere ind....
- Likes 3
Leave a comment:
-
Århus nærmer sig vel også en joke efterhånden. Er vel kun universitets byggeriet i københavn og vores letbane i Odense der ligeså elendigt styret :-)...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Sæsonkort
"Jeg er bekymret over de rygter, jeg har hørt fra stadion vedrørende sæsonkort. Hvis det er sandt, at vi fremover ikke kan garantere pladsen til...
-
Nu har det landsholdt jo vist vi hører til på lavere hylde med den træner :-D...
Leave a comment:
Leave a comment: