Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sæsonkort

"Jeg er bekymret over de rygter, jeg har hørt fra stadion vedrørende sæsonkort. Hvis det er sandt, at vi fremover ikke kan garantere pladsen til alle kampe og skal bookke manuelt uden sikkerhed for succes – så mister sæsonkortet en stor del af sin værdi og appel. Det vil helt sikkert få mange potentielle købere til at tøve med deres beslutning, hvilket igen svækker publikumstallet og salget i boderne.

Klubben bør derfor fokusere på at skabe et bedre incitament for kunderne: Gør det attraktivt for dem at frigive deres plads, hvis de ikke kan bruge den. Et simpelt tilbud – som fx en rabat eller gratis drikkevarer, når sædet videresælges – kunne gøre en stor forskel.

Jeg leder efter mere information og vil være taknemmelig for et link til en kilde om emnet."

Jeg er principielt enig med dig - men så vidt jeg kunne læse i FS er man som sæsonkortholder - garanteret en plads til alle kampe ( hvis man bestiller sin billet) - man er dog ikke garanteret at sidde samme sted hver gang. Det er en klar forringelse af produktet - men der er så tale om en overgangsfase i en byggeperiode - de trofaste er garanteret den oprindelige plads efter 2028 når perioden er ovre. Jeg mener dog ikke at OB har udsendt de endelige betingelser for ordningen endnu. Det vil for mig være logisk at OB sænker priserne når produktet bliver forringet - men det sker næppe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
      Jeg er principielt enig med dig - men så vidt jeg kunne læse i FS er man som sæsonkortholder - garanteret en plads til alle kampe ( hvis man bestiller sin billet) - man er dog ikke garanteret at sidde samme sted hver gang. Det er en klar forringelse af produktet - men der er så tale om en overgangsfase i en byggeperiode - de trofaste er garanteret den oprindelige plads efter 2028 når perioden er ovre. Jeg mener dog ikke at OB har udsendt de endelige betingelser for ordningen endnu. Det vil for mig være logisk at OB sænker priserne når produktet bliver forringet - men det sker næppe.

Nej det sker sgu næppe. Mon ikke nærmere prisen stiger fordi vi har et godt produkt.

Comment

Jeg har selv haft sæsonkort med fast plads de sidste 12-15 år og har derfor også fået den lidt triste mail fra OB. Efterfølgende har jeg fået en ny mail, da jeg skrev og spurgte, om det ikke var en forringelse af vores vilkår. Dette er hvad OB skrev retur - der er overhovedet ingen beklagelse eller andet…..jeg overvejer nu et noget billigere sæsonkort i fremtiden….eller slet intet kort…..

Prisen er den samme. Du har en uges forspring, hvor du vil kunne hente en billet inden, at den kommer i frit salg.
        Min anbefaling er derfor, at man henter sin billet i god tid.

Venlig hilsen / Best Regards

Caspar Christophersen
        Billet- og bodansvarlig​

Comment

Som sæsonkorthoder fik en e-mail om det. Sæsonkort/abonnement giver noget som et forkøbsret. Det skyldes ombygningen af stadion at man ikke kan have den vandte plads altid. Det er sikker ikke optimalt men der skal vi bare gå i kompromis. Under ombygningen venter nu en gang besværligheder. Selvfølgelig er det en nedgradering i service men har alligevel fornyet for næste sæson.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Jeg kan ikke gennemskue, om man "mister" muligheden til at komme ind som sæsonkortholder, hvis man ikke henter billetten en uge før?

Hvis dette er tilfældet er det problematisk. Hverdagen går jo, og som travl familiefar kan muligheden for at tage afsted, også for ens medfans, opstå relativt sent. Hvis man skal træffe den beslutning minimum 7 dage før vil min tilstedeværelse være nedadgående. Kan det virkelig passe, at man ikke spontant kan tage til fodbold som sæsonkortholder?

Jeg forsøger i øvrigt altid at give min plads videre, når jeg definitivt ved jeg ikke kan møde op.
            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Har de meldt noget ud om prisen på sæsonkort til næste sæson?
              I denne sæson kostede det 900 kr for de unummererede pladser, så jeg tænker, at bliver nogenlunde deromkring næste sæson, når nu alle pladser bliver unummererede - forstået på den måde, at man ikke er sikret sin plads. Til gengæld får man vidst mulighed for at booke pladser på alle tribuner.

​​​Som jeg har forstået det, piller de taget af hele stadion efter sæsonen, så vi skal alle have regntøj med de næste par år.

Jeg kan ikke rigtigt se, hvordan de kan gøre det anderledes, hele tribuner lukkes, og alle - inklusiv udefans - skal rykkes et andet sted hen. Det bliver i hver fald svært at kræve sin faste plads når tribunen er helt lukket.

Ang Mhjortebjergvejs spørgsmål: så går jeg ud fra, at man har mulighed for at booke billet helt indtil kampstart men har 'forkøbsret' i en periode.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                I denne sæson kostede det 900 kr for de unummererede pladser, så jeg tænker, at bliver nogenlunde deromkring næste sæson, når nu alle pladser bliver unummererede - forstået på den måde, at man ikke er sikret sin plads. Til gengæld får man vidst mulighed for at booke pladser på alle tribuner.

​​​Som jeg har forstået det, piller de taget af hele stadion efter sæsonen, så vi skal alle have regntøj med de næste par år.

Jeg kan ikke rigtigt se, hvordan de kan gøre det anderledes, hele tribuner lukkes, og alle - inklusiv udefans - skal rykkes et andet sted hen. Det bliver i hver fald svært at kræve sin faste plads når tribunen er helt lukket.

Ang Mhjortebjergvejs spørgsmål: så går jeg ud fra, at man har mulighed for at booke billet helt indtil kampstart men har 'forkøbsret' i en periode.
                Er det ikke kun en tribune de bygger på af gangen? Vil da være dumt at skrælle taget af en tribune de første stater på om 1 1/2 år.
                Desuden er det skørt de ikke går i gang nu hvor vi har 2 måneder uden fodbold på stadion.
                Men sådan er der så meget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Er det ikke kun en tribune de bygger på af gangen? Vil da være dumt at skrælle taget af en tribune de første stater på om 1 1/2 år.
                  Desuden er det skørt de ikke går i gang nu hvor vi har 2 måneder uden fodbold på stadion.
                  Men sådan er der så meget.
                  Det er fordi man kom så sent i gang med processen. Materialerne er ikke klar endnu.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Priserne for næste sæson står på hjemmesiden, ogdet er også muligt at forny og oprette "makkerfunktionen" hvis man tager til stadion sammen med andre.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                    X