Så tror jeg i den grad du overvurderer Falks niveau.
En ting er at kører rundt med Rømer eller en gumpetung Lucena, en HELT anden ting er...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
119 results in 0.0345 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Muligvis er nøgleordet i den sætning. Vi aner ikke hvad vi kommer til at få. Heller ikke selvom evt. signinger "virker" fornuftige. Til gengæld...
Leave a comment:
-
-
Jeg håber at der er 100 interesserede klubber, når januar-vinduet åbner.
Og jeg håber vi afviser dem alle og at han får 0 minutters spilletid...
Leave a comment:
-
Det har sikkert været nævnt før, men i min verden er "problemet" med at forlænge, at Falks talent er marginalt for stort til OB.
Havde...
Leave a comment:
-
-
1. Ved ikke, men pakkede den selv ud af kassen for en måneds tid siden.
2. Er jeg igang med at undersøge.
3. EPC3928D Router...
Leave a comment:
-
Har stadig ikke fået løst dette irriterende problem. Tror problemet er lokalt på min computer, men ved det som sagt ikke.
NB: JEG HAR IKKE...
Leave a comment:
-
-
Jeg har ikke Fullrate. Det er bare deres hastighedsmåler jeg har brugt, da jeg tog billedet :-)
Jeg har før prøvet at ændre kanal, uden nogen...
Leave a comment:
-
Hehe, Fullrate har ikke noget med det at gøre. Jeg havde TDC før, og Dyrup-Sanderum Antenneforening nu. Det er bare deres speed-tester jeg bruger. Det...
Leave a comment:
-
Hjælp til netværk
Jeg ved der sidder et par eksperter på linjen, som måske kan hjælpe mig med et gentagende problem jeg har haft.
Af og til forsvinder styrken...
-
Kan bedre lide: OB har slået Real Madrid. Real Madrid har vundet champions league. Ergo er OB bedre end alle hold i champions league
...
Leave a comment:
-
Jeg spiller med nogle andre (blandt andet lillefyr fra fantasy), og det er kun de gratis hold vi laver. Så 3 udskiftninger. Men altså, hvis nogen laver...
Leave a comment:
-
Hvis man har lyst, kan man også lave sig et fantasy-manager-agtigt hold, på holdet.dk
Det koster gratis, men husk at lave et hold, inden...
Leave a comment:
Leave a comment: