Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fantasy football 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Hvad med RASH, har vi stadig dig med? Hvis vi får det sidste hold smidt ud er vi jo et ulige antal. Jeg tænker det er bedre at have et inaktivt/blindt hold med (som commishioners evt kan sætte hold for til hver runde) end at en skal sidde over.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Hvad med RASH, har vi stadig dig med? Hvis vi får det sidste hold smidt ud er vi jo et ulige antal. Jeg tænker det er bedre at have et inaktivt/blindt hold med (som commishioners evt kan sætte hold for til hver runde) end at en skal sidde over.
      Jeg vil rigtig gerne være med, men jeg har først lige set, at der er i dag klokken 22, jeg håber, at jeg kan være foran en computer der, men det er desværre ikke sikkert, jeg ville gerne ha' haft minimum en dags varsel, men hvis alle andre er klar, så skal i bare gøre det, så må vi se om jeg når at komme med.

      Hvor lang tid kommer det til at ta'?

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Jeg vil rigtig gerne være med, men jeg har først lige set, at der er i dag klokken 22, jeg håber, at jeg kan være foran en computer der, men det er desværre ikke sikkert, jeg ville gerne ha' haft minimum en dags varsel, men hvis alle andre er klar, så skal i bare gøre det, så må vi se om jeg når at komme med.

        Hvor lang tid kommer det til at ta'?
        Jeg har smidt profeten ud nu, så der er plads til RASH, hvis du vil være med.

        http://www.fleaflicker.com/nfl/leagues/109337

        Det plejer at tage en times tid. Give or take. Du kan lave dine rankings inden, så den automatisk drafter dine valg (medmindre de allerede er taget.)


        Comment


          #49
          Password der: odense1887

          Tror du skal bruge det for at kunne tilmelde dig.

          Comment


            #50
            Har skrevet derinde, men laver den også lige her:

            Når den sidste mand lige får tilmeldt sig, laver jeg draft-rækkefølgen om. Mener at kunne huske, at der er en "auto-generate"-knap. Efter draften, laver jeg også divisionerne om, så det er lodtrækning, hvilken pulje man ryger i. Det håber jeg er ok.


            Comment


              #51
              Rash, hvis du får tid så lav din egen Draft ranking derinde. Sp hvis du ikke når det i aften vil den stadig tage dem du gerne vil.

              Ps: min storebror har en kammerat klar på stand-by, hvis nogen skulle melde fra. Fyi.
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                Rash, hvis du får tid så lav din egen Draft ranking derinde. Sp hvis du ikke når det i aften vil den stadig tage dem du gerne vil.

                Ps: min storebror har en kammerat klar på stand-by, hvis nogen skulle melde fra. Fyi.
                Okay. Hvor længe sidder han standby? Og hvor længe tør vi vente på RASH? :-)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Okay. Hvor længe sidder han standby? Og hvor længe tør vi vente på RASH? :-)
                  Skal jeg ikke bare oprette et hold på den plads, så vi kan få lavet draftrækkefølge? Så må han overtage holdet, hvis ikke han når at komme inden 22.00?


                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                    Skal jeg ikke bare oprette et hold på den plads, så vi kan få lavet draftrækkefølge? Så må han overtage holdet, hvis ikke han når at komme inden 22.00?
                    Jo gør det.

                    Comment


                      #55
                      Hvis man har lyst, kan man også lave sig et fantasy-manager-agtigt hold, på holdet.dk

                      Det koster gratis, men husk at lave et hold, inden i nat :-)


                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                        Hvis man har lyst, kan man også lave sig et fantasy-manager-agtigt hold, på holdet.dk

                        Det koster gratis, men husk at lave et hold, inden i nat :-)
                        Jeg havde faktisk tænkt mig at foreslå det samme. Hvis man laver et gratis er man vidst begrænset til 3 udskiftninger i løbet af sæsonen og man kan ikke oprette ligaer (man kan dog godt deltage i dem).

                        Skal vi have en liga og dyste mod hinanden? Og hvis ja, laver i så et betalt (guld-hold) eller bare et gratis?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Jeg havde faktisk tænkt mig at foreslå det samme. Hvis man laver et gratis er man vidst begrænset til 3 udskiftninger i løbet af sæsonen og man kan ikke oprette ligaer (man kan dog godt deltage i dem).

                          Skal vi have en liga og dyste mod hinanden? Og hvis ja, laver i så et betalt (guld-hold) eller bare et gratis?
                          Jeg spiller med nogle andre (blandt andet lillefyr fra fantasy), og det er kun de gratis hold vi laver. Så 3 udskiftninger. Men altså, hvis nogen laver et guldhold (og har flere udskiftninger, men fred være med det), og opretter en liga, så skal jeg nok melde mig under fanerne der.


                          Comment

                          Working...
                          X