Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sportsjournalisters troværdighed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Skrev til Claus Egelund, medforfatter på en af Falk/HSV artiklerne, og han står inde for det... Bare lige for at få det med...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Jeg har fulgt sagen længe, fordi jeg har en gammel Facebook-ven, der er engageret i sagen. Q har i årevis gået som en mand, der havde mange gode historie og kilder på ærmet, og nogen har også ment, lige lovligt mange. Men han har sat en dagsorden, og hans artikler kan jo forgrene sig til tusindvis af historier, særligt i Danmark men også internationalt. Så ja, vi kan i årevis have diskuteret rygter, som var det pureste opspind. Noget der især vakte undren, var historierne om Aggers angivelige skifte til Barcelona, noget kendere af miljøet rystede på hovedet af, manden skiftede som bekendt til Brøndby kort efter, og hvad skulle Barce med en Liverpool-reserve? Så mistanken har ulmet længe.
      Jeg har jo en del kontakter i journo-verdenen, og flere af dem jeg har snakket med har sagt, at der længe har gået rygter om at han ikke var helt fin i kanten, og at det var noget man talte om...

      Man undrede sig blandt andet over, at Qureshi som en af de eneste journalister i Europa havde kontakter helt ind i Barca's og Real's bestyrelser. (Hvad han jo så åbenbart heller ikke havde).

      Der må sidde nogle redaktører med meget røde ører, hvis de rygter taler sandt (og det tror jeg de gør. De er fra folk fra kernen af sportsjournalistik-miljøet)
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        Det er godt nok vildt som det har udviklet sig... Jeg håber ikke for MQ at det er så skidt som det umiddelbart virker til, for så ender han da i spjældet den mand... Og nu trækkes der tråde til udlandet også...

        Det ender sikkert i en gigantisk skandale det her...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Jeg var hurtig på aftrækkeren, da denne tråd blev lavet, og jeg forsøgte at skyde det lidt ned mht. sportsjournalisters troværdighed.

          Må godt nok sige, jeg er overrasket over det, MQ har haft gang i - det virker helt kørt af sporet. Jeg håber (og tror også), det er en enlig svale.

          Mit indtryk af de fleste sportsjournalister er stadig, at man godt - sådan overordnet set - kan regne med, at når de har kilder, som de nævner i deres artikler, så kan man også regne med, at de har en vis troværdighed.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #35
            Han har vist rigtig hygget sig, som det blev frygtet...

            http://www.b.dk/nationalt/egmont-pudser-skat-paa-michael-qureshi-efter-kildefusk
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Han har vist rigtig hygget sig, som det blev frygtet...

              http://www.b.dk/nationalt/egmont-pudser-skat-paa-michael-qureshi-efter-kildefusk
              Han har også tjent penge på sit fusk? Det bliver mere og mere pinligt. Gad vide, hvad hans fremtid byder på?

              Kommunikationsmedarbejder for DONG?
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Han har også tjent penge på sit fusk? Det bliver mere og mere pinligt. Gad vide, hvad hans fremtid byder på?

                Kommunikationsmedarbejder for DONG?
                Pressechef for Danmarks Liberale Parti.

                Comment

                Working...
                X