Annoncering

Collapse
No announcement yet.

DANMARK - Albanien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    DANMARK - Albanien

    Hvordan tror I kampen går i aften? Vi skulle vel have et bedre hold, selvom Eriksen ikke er med.
    Last edited by MaxHH; 04-09-2015, 09:22.

    #2
    Den tager vi. Braithwaite og Lord er brandvarme for tiden. Vores forsvar ser også skræmmende ud
    Lykken er at se Brøndby fejle.

    Comment


      #3
      Tænker det bliver sådan en enten eller kamp... enten er vi der, og vinder med 3-4 mål, eller så kommer vi i store problemer, og redder er uafgjort, måske en 1 måls sejr...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Tænker det bliver sådan en enten eller kamp... enten er vi der, og vinder med 3-4 mål, eller så kommer vi i store problemer, og redder er uafgjort, måske en 1 måls sejr...
        lyder ikke helt usandsynligt - syntes det er svært rigtigt at blive klog på det hold

        Comment


          #5
          Er ikke meget for at sige sådan om en Bronbyspiller, men ham der Durmisi kunne jeg godt blive lidt fan af. Sikke en kriger han er.

          Minder i øvrigt lidt i statur om den svenske ex-håndboldspiller Ljubomir Vranjes. Ham der havde tilnavnet Den Flyvende Frikadelle....

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
            Er ikke meget for at sige sådan om en Bronbyspiller, men ham der Durmisi kunne jeg godt blive lidt fan af. Sikke en kriger han er.

            Minder i øvrigt lidt i statur om den svenske ex-håndboldspiller Ljubomir Vranjes. Ham der havde tilnavnet Den Flyvende Frikadelle....

            - var HAN den flyvende frikadelle?? Det har jeg altid kaldt Nikolaj Jacobsen (GOG/Kiel)

            endnu en pæn indsats af landsholdet - hvor man ikke skaber nok og ikke formår at score på den smule man skaber

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              - var HAN den flyvende frikadelle?? Det har jeg altid kaldt Nikolaj Jacobsen (GOG/Kiel)

              endnu en pæn indsats af landsholdet - hvor man ikke skaber nok og ikke formår at score på den smule man skaber
              Hehe, ja, tilnavnet ville også passe fint på Nikolaj Om det så også BLEV brugt om ham kan jeg ærlig talt ikke huske, men med Vranjes er det ganske vist... han var i den grad anderledes end Magnus Wislander, Staffan Olsson og alle de andre 200+cm/100+kg spillere, svenskerne havde dengang.

              Comment

              Working...
              X