Hvordan tror I kampen går i aften? Vi skulle vel have et bedre hold, selvom Eriksen ikke er med.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
DANMARK - Albanien
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTænker det bliver sådan en enten eller kamp... enten er vi der, og vinder med 3-4 mål, eller så kommer vi i store problemer, og redder er uafgjort, måske en 1 måls sejr...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægEr ikke meget for at sige sådan om en Bronbyspiller, men ham der Durmisi kunne jeg godt blive lidt fan af. Sikke en kriger han er.
Minder i øvrigt lidt i statur om den svenske ex-håndboldspiller Ljubomir Vranjes. Ham der havde tilnavnet Den Flyvende Frikadelle....
- var HAN den flyvende frikadelle?? Det har jeg altid kaldt Nikolaj Jacobsen (GOG/Kiel)
endnu en pæn indsats af landsholdet - hvor man ikke skaber nok og ikke formår at score på den smule man skaber
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
- var HAN den flyvende frikadelle?? Det har jeg altid kaldt Nikolaj Jacobsen (GOG/Kiel)
endnu en pæn indsats af landsholdet - hvor man ikke skaber nok og ikke formår at score på den smule man skaber
Comment
Comment