Hvad med RASH, har vi stadig dig med? Hvis vi får det sidste hold smidt ud er vi jo et ulige antal. Jeg tænker det er bedre at have et inaktivt/blindt hold med (som commishioners evt kan sætte hold for til hver runde) end at en skal sidde over.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fantasy football 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægHvad med RASH, har vi stadig dig med? Hvis vi får det sidste hold smidt ud er vi jo et ulige antal. Jeg tænker det er bedre at have et inaktivt/blindt hold med (som commishioners evt kan sætte hold for til hver runde) end at en skal sidde over.
Hvor lang tid kommer det til at ta'?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg vil rigtig gerne være med, men jeg har først lige set, at der er i dag klokken 22, jeg håber, at jeg kan være foran en computer der, men det er desværre ikke sikkert, jeg ville gerne ha' haft minimum en dags varsel, men hvis alle andre er klar, så skal i bare gøre det, så må vi se om jeg når at komme med.
Hvor lang tid kommer det til at ta'?
http://www.fleaflicker.com/nfl/leagues/109337
Det plejer at tage en times tid. Give or take. Du kan lave dine rankings inden, så den automatisk drafter dine valg (medmindre de allerede er taget.)
Comment
-
Har skrevet derinde, men laver den også lige her:
Når den sidste mand lige får tilmeldt sig, laver jeg draft-rækkefølgen om. Mener at kunne huske, at der er en "auto-generate"-knap. Efter draften, laver jeg også divisionerne om, så det er lodtrækning, hvilken pulje man ryger i. Det håber jeg er ok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægRash, hvis du får tid så lav din egen Draft ranking derinde. Sp hvis du ikke når det i aften vil den stadig tage dem du gerne vil.
Ps: min storebror har en kammerat klar på stand-by, hvis nogen skulle melde fra. Fyi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlægHvis man har lyst, kan man også lave sig et fantasy-manager-agtigt hold, på holdet.dk
Det koster gratis, men husk at lave et hold, inden i nat :-)
Skal vi have en liga og dyste mod hinanden? Og hvis ja, laver i så et betalt (guld-hold) eller bare et gratis?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg havde faktisk tænkt mig at foreslå det samme. Hvis man laver et gratis er man vidst begrænset til 3 udskiftninger i løbet af sæsonen og man kan ikke oprette ligaer (man kan dog godt deltage i dem).
Skal vi have en liga og dyste mod hinanden? Og hvis ja, laver i så et betalt (guld-hold) eller bare et gratis?
Comment
Comment