Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fantasy football 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Mht. draft skal vi jo til at skynde os. Det er måske lidt kort varsel at gøre det i aften? Ellers er der jo tirsdag, onsdag og torsdag aften. Umiddelbart kan jeg alle dage hvis jeg bare ved det lidt på forhånd.

    Har lige fixet en hurtig doodle. Skynd jer at udfyld hvornår i kan.

    http://doodle.com/poll/b7i7ufssvyuaimn8

    Bayliss: kan vi få dig på banen igen? :-)
    Ja, selvfølgelig. Godt initiativ med doodlen, når jeg nu ikke kan få hovedet ud af røven :-)

    Jeg har gjort dig til co-commish, så du burde også kunne ændre i tingene nu. Der er ingen grund til det kun er mig, der har de rettigheder.

    Doodlen er der blevet svaret på, og det ligner vi alle kan i aften kl. 22.00.


    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
      Ja, selvfølgelig. Godt initiativ med doodlen, når jeg nu ikke kan få hovedet ud af røven :-)

      Jeg har gjort dig til co-commish, så du burde også kunne ændre i tingene nu. Der er ingen grund til det kun er mig, der har de rettigheder.

      Doodlen er der blevet svaret på, og det ligner vi alle kan i aften kl. 22.00.
      Sådan. Så er der draft i aften kl. 22.00 :-)

      God ide med co-commish. Jeg kan dog se, at det eneste jeg ikke kan er at slette hold. Det er stadig kun dig der kan det. The Pleasure Elfs og Easterbronx Polarbears skal som bekendt fjernes. Når de er ude er vi 12 og så er der plads til de to sidste (Toke og RASH) hvis de kan nå det i aften.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Sådan. Så er der draft i aften kl. 22.00 :-)

        God ide med co-commish. Jeg kan dog se, at det eneste jeg ikke kan er at slette hold. Det er stadig kun dig der kan det. The Pleasure Elfs og Easterbronx Polarbears skal som bekendt fjernes. Når de er ude er vi 12 og så er der plads til de to sidste (Toke og RASH) hvis de kan nå det i aften.
        Jeg har også lige prøvet, men jeg kan ikke få lov. Den skriver bare "You cannot make changes to your schedule at this time.".

        Ved ikke umiddelbart om det kommer til at ændre sig. Så enten skal vi håbe det kan, og teste løs i løbet af dagen, og ellers alternativt lave en ny liga. Jeg er bare bange for, at nogen enten overser eller glemmer at tilmelde sig den nye liga.

        Jeg ved det ikke :-)


        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
          Jeg har også lige prøvet, men jeg kan ikke få lov. Den skriver bare "You cannot make changes to your schedule at this time.".

          Ved ikke umiddelbart om det kommer til at ændre sig. Så enten skal vi håbe det kan, og teste løs i løbet af dagen, og ellers alternativt lave en ny liga. Jeg er bare bange for, at nogen enten overser eller glemmer at tilmelde sig den nye liga.

          Jeg ved det ikke :-)
          Måske er det fordi det er for tæt på draft tidspunktet? Hvis vi prøver midlertidigt at ændre drafttidspunktet kan det være du kan?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Måske er det fordi det er for tæt på draft tidspunktet? Hvis vi prøver midlertidigt at ændre drafttidspunktet kan det være du kan?
            Jeg skal nok se, om jeg ikke lige kan få JoMcslowMo til at være aktiv, hvis det ikke kan lade sig gøre at slette hans hold.

            Har I lavet ændringer i roster?

            EDIT: ellers kan de selv droppe ud af ligaen.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
              Jeg skal nok se, om jeg ikke lige kan få JoMcslowMo til at være aktiv, hvis det ikke kan lade sig gøre at slette hans hold.

              Har I lavet ændringer i roster?

              EDIT: ellers kan de selv droppe ud af ligaen.
              Det burde de kunne ja. Hvis de når at se det :-)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Måske er det fordi det er for tæt på draft tidspunktet? Hvis vi prøver midlertidigt at ændre drafttidspunktet kan det være du kan?
                Nej, prøvede også inden jeg lavede drafttidspunktet om, så det burde ikke være det.


                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Jeg skal nok se, om jeg ikke lige kan få JoMcslowMo til at være aktiv, hvis det ikke kan lade sig gøre at slette hans hold.

                  Har I lavet ændringer i roster?

                  EDIT: ellers kan de selv droppe ud af ligaen.
                  Nej, jeg har ikke ændret i roster.

                  Skriv lige præcis hvad jeg skal ændre, og så gør jeg det :-)


                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                    Nej, prøvede også inden jeg lavede drafttidspunktet om, så det burde ikke være det.
                    Er det ikke noget med du bare kan fjerne brugeren fra holdet så det bliver ledigt for en anden bruger? Så ændrer schedule sig vel ikke.

                    Kan også være de bare har systemproblemer lige nu.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                      Nej, jeg har ikke ændret i roster.

                      Skriv lige præcis hvad jeg skal ændre, og så gør jeg det :-)
                      Der har været ønsker fremme om 2 RBs :)

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                        Der har været ønsker fremme om 2 RBs :)
                        Det skulle være ændret nu :-)


                        Comment


                          #42
                          Jeg har ikke mulighed for at tilmelde mig ligaen. Jeg kan godt finde den, men der er ikke noget sted jeg kan tilmelde mig.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Toke Se indlæg
                            Jeg har ikke mulighed for at tilmelde mig ligaen. Jeg kan godt finde den, men der er ikke noget sted jeg kan tilmelde mig.
                            Det var fordi ligaen var fyldt. Nu har du mulighed, vidst nok. Gå ind på oversigten og vælg "claim this empty spot".

                            Vi mangler stadig at få den sidste ud. Profeten følger du stadig med her? Du må stadig gerne deltage i år hvis du lyster. Hvis ikke må du meget gerne gå ind og droppe ud af ligaen så pladsen bliver ledig (vi kan åbenbart ikke fjerne dig).
                            Last edited by Agbre; 08-09-2015, 14:44.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Det var fordi ligaen var fyldt. Nu har du mulighed, vidst nok. Gå ind på oversigten og vælg "claim this empty spot".

                              Vi mangler stadig at få den sidste ud. Profeten følger du stadig med her? Du må stadig gerne deltage i år hvis du lyster. Hvis ikke må du meget gerne gå ind og droppe ud af ligaen så pladsen bliver ledig (vi kan åbenbart ikke fjerne dig).
                              Ja det ville være rart, for sidste år var han også inaktiv.
                              Man kan også droppe ud af ligaen efter draften, men så skal der være en, der overtager holdet med det makværk det nu er blevet til efter en draft, hvor man sidder ude.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Det var fordi ligaen var fyldt. Nu har du mulighed, vidst nok. Gå ind på oversigten og vælg "claim this empty spot".

                                Vi mangler stadig at få den sidste ud. Profeten følger du stadig med her? Du må stadig gerne deltage i år hvis du lyster. Hvis ikke må du meget gerne gå ind og droppe ud af ligaen så pladsen bliver ledig (vi kan åbenbart ikke fjerne dig).
                                Så er jeg med og klar til draften i aften.

                                In it to win it...

                                Comment

                                Working...
                                X