Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fantasy football 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ja, for min skyld ingen alarm ift ændring i lineup og rosterstørrelse. Jeg er med på det hele.

    3 af dem der ikke har været aktive (Terkel, Lillefyr og Brylle) er nogen jeg kender. Jeg skriver til dem imorgen, men umiddelbart tror jeg helt bestemt at ihvertfald 2 ud af de 3 er klar igen.

    Jeg kan lave en doodle ift draften og så tager vi simpelthen bare den dag hvor der er flest der kan?


    Comment


      #17
      Perfekt, Bayliss. Godt arbejde.

      Men så nærmer vi os 14 mand i ligaen. Og sp synes jeg altså, at 2 rb's og 1 flex bliver for meget. Så jeg stemmer for at fortsætte med nuværende roster. Hvis der kommer 2 rb's, synes jeg, at flexen skal sløjfes.
      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
        Ja, for min skyld ingen alarm ift ændring i lineup og rosterstørrelse. Jeg er med på det hele.

        3 af dem der ikke har været aktive (Terkel, Lillefyr og Brylle) er nogen jeg kender. Jeg skriver til dem imorgen, men umiddelbart tror jeg helt bestemt at ihvertfald 2 ud af de 3 er klar igen.

        Jeg kan lave en doodle ift draften og så tager vi simpelthen bare den dag hvor der er flest der kan?
        Ja, det lyder fint. Driflin vil ikke være med i år, så hans hold kan du slette.

        Edit: det er JoMcslowMo derinde.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
          Perfekt, Bayliss. Godt arbejde.

          Men så nærmer vi os 14 mand i ligaen. Og sp synes jeg altså, at 2 rb's og 1 flex bliver for meget. Så jeg stemmer for at fortsætte med nuværende roster. Hvis der kommer 2 rb's, synes jeg, at flexen skal sløjfes.
          I mine øjne skal der klart være en flex!

          Jeg synes bare, vi skal lade Bayliss bestemme det 100%. Det er det nemmeste frem for at koordinere 14 mere eller mindre aktive brugeres mening.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
            Perfekt, Bayliss. Godt arbejde.

            Men så nærmer vi os 14 mand i ligaen. Og sp synes jeg altså, at 2 rb's og 1 flex bliver for meget. Så jeg stemmer for at fortsætte med nuværende roster. Hvis der kommer 2 rb's, synes jeg, at flexen skal sløjfes.
            Tja så vidt jeg kan tælle er vi så lige nu 10-11 klarmeldte. Måske bliver vi 12. I så fald synes jeg det er fint med 2 RB's og 1 flex. Skal vi ikke vente og se til vi har det endelige antal?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Tja så vidt jeg kan tælle er vi så lige nu 10-11 klarmeldte. Måske bliver vi 12. I så fald synes jeg det er fint med 2 RB's og 1 flex. Skal vi ikke vente og se til vi har det endelige antal?
              Jo, lad os bare gøre det. Og rigtig fint for mig, hvis Bayliss bare trumfer igennem. Det får ikke betydning for min deltagelse, hvilke spillere vi skal have.
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg

                3 af dem der ikke har været aktive (Terkel, Lillefyr og Brylle) er nogen jeg kender. Jeg skriver til dem imorgen, men umiddelbart tror jeg helt bestemt at ihvertfald 2 ud af de 3 er klar igen.

                Jeg kan lave en doodle ift draften og så tager vi simpelthen bare den dag hvor der er flest der kan?
                Så har jeg hørt fra alle 3, og de er alle klar på en omgang mere. Jeg får lige lavet en doodle og sat fleaflicker op, som i/vi gerne vil have det inden så længe..


                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                  Så har jeg hørt fra alle 3, og de er alle klar på en omgang mere. Jeg får lige lavet en doodle og sat fleaflicker op, som i/vi gerne vil have det inden så længe..
                  Hvor mange er vi egentlig efterhånden?

                  Jeg kunne forstå, at driflin ("JoMcslowMo" i ligaen) ikke var klar, så han kan vel godt slettes. Brylle skulle være klar, så når han aktiverer sit hold er vi 12 klar. RASH har også meldt sig klar og med ham er vi så 13. Eller hvad?

                  Er der nogen der har hørt fra den sidste (profeten / Easterbronx Polarbears)?

                  Comment


                    #24
                    Hvis I har et ulige antal, må I sige til. Så er jeg klar til at sparke jeres røv.

                    Ser dog stadig gerne en roster med 2 rb.

                    Comment


                      #25
                      Hvad så, Bayliss? Jeg tænker, at du bliver nødt til bare at vælge en dato og tidspunkt for Draft. For vi har kun tre dage tilbage at vælge mellem, så det skal snart være.
                      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                        Hvad så, Bayliss? Jeg tænker, at du bliver nødt til bare at vælge en dato og tidspunkt for Draft. For vi har kun tre dage tilbage at vælge mellem, så det skal snart være.
                        For mig ville det være nemmest at gøre det i aften, ellers bliver jeg nok nød til at have dagen og tidspunktet senest i aften, fordi de næste par dage har jeg rigtig meget på programmet.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Hvor mange er vi egentlig efterhånden?

                          Jeg kunne forstå, at driflin ("JoMcslowMo" i ligaen) ikke var klar, så han kan vel godt slettes. Brylle skulle være klar, så når han aktiverer sit hold er vi 12 klar. RASH har også meldt sig klar og med ham er vi så 13. Eller hvad?

                          Er der nogen der har hørt fra den sidste (profeten / Easterbronx Polarbears)?
                          Hov! Jeg kan se, at jeg ikke lige har givet lyd fra mig. Har ikke læst med herinde, så var ikke klar over ligaens eksistens. Jeg er allerede i en liga, så jeg bliver ikke også en del af jeres.

                          Hav en god sæson

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Toke Se indlæg
                            Hvis I har et ulige antal, må I sige til. Så er jeg klar til at sparke jeres røv.

                            Ser dog stadig gerne en roster med 2 rb.
                            Det er vi vidst. Lige nu er der 14 hold i ligaen, men 2 har midt bekendt meldt ud, at de ikke er klar så de skal lige fjernes (Easterbronx Polarbears / profeten og The Pleasure Elfs / JoMcSlowMo). RASH mangler vidst at blive tilføjet (hvis han stadig er klar) og så er vi jo 13. Med dig 14.
                            Last edited by Agbre; 07-09-2015, 11:04.

                            Comment


                              #29
                              Mht. draft skal vi jo til at skynde os. Det er måske lidt kort varsel at gøre det i aften? Ellers er der jo tirsdag, onsdag og torsdag aften. Umiddelbart kan jeg alle dage hvis jeg bare ved det lidt på forhånd.

                              Har lige fixet en hurtig doodle. Skynd jer at udfyld hvornår i kan.

                              http://doodle.com/poll/b7i7ufssvyuaimn8

                              Bayliss: kan vi få dig på banen igen? :-)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Det er vi vidst. Lige nu er der 14 hold i ligaen, men 2 har midt bekendt meldt ud, at de ikke er klar så de skal lige fjernes (Easterbronx Polarbears / profeten og The Pleasure Elfs / JoMcSlowMo). RASH mangler vidst at blive tilføjet (hvis han stadig er klar) og så er vi jo 13. Med dig 14.
                                Jeg har svaret op doodlen for en sikkerheds skyld. Så følger jeg lige lidt ekstra med her, hvis I er ulige antal, så hopper jeg med.

                                Comment

                                Working...
                                X