Annoncering

Collapse
No announcement yet.

bedste app til livescore på mobilen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    bedste app til livescore på mobilen?

    Simpelt spørgsmål: hvilken app er den bedste til holde styr på livescores i fodboldkampe (jeg har iphone)

    #2
    FotMob uden tvivl. Og jeg har været MANGE forskellige apps igennem ;-)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
      FotMob uden tvivl. Og jeg har været MANGE forskellige apps igennem ;-)
      Den ser god ud... jeg synes, jeg har hørt, der findes en, hvor man kan se målene fra rigtig mange kampe, altså, der blev lagt (nok ulovlige små videoklip op). Ved du om den findes endnu?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlæg
        Den ser god ud... jeg synes, jeg har hørt, der findes en, hvor man kan se målene fra rigtig mange kampe, altså, der blev lagt (nok ulovlige små videoklip op). Ved du om den findes endnu?
        Tror det var Resultat.dk, men det er der vidst ikke mere (hverken på hjemmesiden eller app'en).

        FotMob er super god. Kan især rigtigt godt lide at du kan gå ind under hver hold og se en masse tal, næste kampe, tidligere kampe osv.

        Og så er der live kommentarer til kampe i de større turneringer, så man kan følge med dér også.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlæg
          Den ser god ud... jeg synes, jeg har hørt, der findes en, hvor man kan se målene fra rigtig mange kampe, altså, der blev lagt (nok ulovlige små videoklip op). Ved du om den findes endnu?
          Tror måske det kan være Forza du mener ! For der kan man se highlights fra mål og sådan.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
            FotMob uden tvivl. Og jeg har været MANGE forskellige apps igennem ;-)
            Er de skarpe på start11'ere til mange kampe og mange ligaer?

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Kender ikke Fotmob.
              Bruger selv Forza. Her kan du se rigtig mange mål og highlights i løbet af kort tid. De er hurtige med start 11, røde kort, straffe etc.
              Stats Zone er utrolig imponerende med live statistisk i alle tænkelige former fra de store ligaer. Kan man lide statistikker er det svært ikke at blive imponeret over indholdet af Stats Zone - og så endda live.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Er de skarpe på start11'ere til mange kampe og mange ligaer?

                MvT
                Ja. Og de har start-11 på lige så hurtigt som de er på superliga.dk for dansk fodbold.

                Comment


                  #9
                  1000 tak for alle svarene... det er verdensklasse med alle sammen, jeg prøver mig lidt frem.

                  Comment


                    #10
                    Her har jeg siddet og gloet på Livescore appen i flere år.
                    Kan godt være at jeg skal 'opgradere' til noget finere.
                    Åh Syd-London
                    Er dejlig smuk
                    Åh Syd-London er dejlig smuk
                    Fyldt med p*tt*r, f*sse og Charlton
                    Åh Syd-London er dejlig smuk

                    Comment


                      #11
                      Forza er er min foretrukne. Dog har de ikke startopstillingen i mindre ligaer fx de norske og i 1. division. Men den er super til PL og suppen.

                      Comment

                      Working...
                      X