Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Årets sportsnavn på Fyn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Årets sportsnavn på Fyn

    så blev Emil lige nomineret til den ærefulde titel

    http://www.fyens.dk/article/2432471:...4--Emil-Larsen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    så blev Emil lige nomineret til den ærefulde titel

    http://www.fyens.dk/article/2432471:...4--Emil-Larsen
    Arrg. Det kan godt være han har været god, men den der synes jeg sgu alligevel ikke han fortjener at vinde. Det burde hedde "Årets fynske sportsnavn". Ikke "årets sportsnavn (på Fyn)".
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Arrg. Det kan godt være han har været god, men den der synes jeg sgu alligevel ikke han fortjener at vinde. Det burde hedde "Årets fynske sportsnavn". Ikke "årets sportsnavn (på Fyn)".
      det første er jeg helt på linie med, men jeg er ikke enig med dig i det sidste. Emil bor vel i Odense og repræsentere en klub der er hjemme i Fyns største by. Hvad med Mwape Miti, mon ikke han har været nomineret førhen? Hvis han har været det vil det have været fuldt fortjent, og hvad med fremtiden, måske i form af Victor Akselsen som vel bor og træner i Brøndby. Jeg har med andre ord ikke noget problem med EL nomineringen, eller ordlyden af titlen.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det første er jeg helt på linie med, men jeg er ikke enig med dig i det sidste. Emil bor vel i Odense og repræsentere en klub der er hjemme i Fyns største by. Hvad med Mwape Miti, mon ikke han har været nomineret førhen? Hvis han har været det vil det have været fuldt fortjent, og hvad med fremtiden, måske i form af Victor Akselsen som vel bor og træner i Brøndby. Jeg har med andre ord ikke noget problem med EL nomineringen, eller ordlyden af titlen.
        Jeg har ærlig talt svært ved at se at nogen OB-spiller har gjort sig fortjent til titlen, om vi så taler om indfødte fynboer eller ej. Men HVIS det skal være, så vil jeg foretrække Falken frem for Emil.

        Synes dog at andre står foran i køen. Viktor Axelsen, Rikke Møller Pedersen, Lasse Norman fx.

        Har man i øvrigt ikke før tildelt hele hold titlen? I så fald kunne GOG´s håndboldmænd vel være en kandidat.
        Last edited by ScouserTommy; 04-01-2014, 21:01.

        Comment


          #5
          Har et lille beskedent gæt på Maja Jager.......

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det første er jeg helt på linie med, men jeg er ikke enig med dig i det sidste. Emil bor vel i Odense og repræsentere en klub der er hjemme i Fyns største by. Hvad med Mwape Miti, mon ikke han har været nomineret førhen? Hvis han har været det vil det have været fuldt fortjent, og hvad med fremtiden, måske i form af Victor Akselsen som vel bor og træner i Brøndby. Jeg har med andre ord ikke noget problem med EL nomineringen, eller ordlyden af titlen.
            Mwape tæller ikke. Han er æres-odenseaner
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Jeg har ærlig talt svært ved at se at nogen OB-spiller har gjort sig fortjent til titlen, om vi så taler om indfødte fynboer eller ej. Men HVIS det skal være, så vil jeg foretrække Falken frem for Emil.

              Synes dog at andre står foran i køen. Viktor Axelsen, Rikke Møller Pedersen, Lasse Norman fx.

              Har man i øvrigt ikke før tildelt hele hold titlen? I så fald kunne GOG´s håndboldmænd vel være en kandidat.
              Jeg kan også sagtens komme i tanker om andre der er mere oplagte end Emil, det kan være de 3 foran nævnte og mon ikke, hvis det skal være en fodbold'er må Christian Eriksen også være et godt bud, og som Polle siger så er Maja Jæger også et indlysende bud.

              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Mwape tæller ikke. Han er æres-odenseaner
              hehe det har du ret i, men mener du kun der skal nomineres fynboer bosat på fyn, eller kan der også peges på fødte fynboer bosat andre steder i DK/verden
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg kan også sagtens komme i tanker om andre der er mere oplagte end Emil, det kan være de 3 foran nævnte og mon ikke, hvis det skal være en fodbold'er må Christian Eriksen også være et godt bud, og som Polle siger så er Maja Jæger også et indlysende bud.

                hehe det har du ret i, men mener du kun der skal nomineres fynboer bosat på fyn, eller kan der også peges på fødte fynboer bosat andre steder i DK/verden
                Født på Fyn, eller opvokset på Fyn, med en minimums-tid på ti års bosættelse ud af de 18 indtil man bliver myndig, ville være mine kriterier. Hvor de så flytter hen for at dyrke deres sport, er op til dem.

                Men Emil, der er født i Kbh, og har fået sin fodboldopdragelse på Nordsjælland, falder i hvert fald uden for kategorien.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Det er egentlig ok. Der er ikke så mange at vælge imellem. Men synes principielt det skal være en fynbo og ikke der tilfældigvis arbejdede på Fyn i 2013 og helst ikke ville. I øvrigt mærkeligt at Maja Jager er overset. Årets Idrætsnavn.
                  Last edited by Tåhyler; 05-01-2014, 14:48.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment

                  Working...
                  X