Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forum Tour De France spil 2015 - Info tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Forum Tour De France spil 2015 - Info tråd

    Hej folkens... Tænkte det var ved at være tiden for at hive en af de gamle lege frem igen, så håber jeg ikke den/de gamle idé-mænd har noget imod jeg gør det... Og så håber jeg folk er friske på at lege med...

    Om en måned går det løs, til det Tour De France der kan blive det fedeste i mange år, den skal vi selvfølgelig med på herinde... Som vi kommer tættere på start, vil jeg løbende smide lidt info her i tråden(hver etape får en ny tråd), feks. om hold og ryttere, der kan stadig nå at blive en del udskiftning...

    Som der ser ud nu vil der blive 5 daglige spørgsmål + et top-3 bud.... de bliver selvfølgelig alt efter etapens profil, den ene dag kan der være et med bjergtrøjen, dagen efter kan det være den grønne... Der vil også kunne komme spørgsmål med valgmuligheder... men her et eks:

    --------

    1. Etape - Utrecht / Utrecht 13.8 km enkeltstart - http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/stage-1.html

    - Fra hvilket hold kommer dagens vinder..?

    - Hvilket land har flest i dagens top-20..?

    - Hvor mange sekunder ender der mellem nr. 1 og 2(hele antal)..?

    - Hvem fører holdkonkurrencen efter dagens etape..?

    - Hvor mange ryttere gennemfører ikke dagens etape..?

    1. Alle gennemfører
    2. 3 eller færre undgår
    X. Flere end 3 udgår

    - Dit bud på dagens top-3
    1.
    2.
    3.

    ---------

    Der er 5 point for hver rigtig svar... Omkring den daglige top-3, er der også 5 point for en rigtig - 2 rigtige giver 15 point, mens fuld plade, altså 3 rigtige, giver 25 point...(det er ikke nok de er med i top-3, placeringerne skal også være rigtige)

    Du kan dermed få 50 point på en etape, hvis du er skarp... der vil hver dag blive lavet en ny stilling over deltagerne...

    Spørgsmål eller idéer, så smid det endelig... Nærmere info følger...

    Håber i vil lege med...
    Last edited by Kaspernon; 07-06-2015, 11:23.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Helt sikkert :-)

    Comment


      #3
      Det er godt, sådan skal det lyde...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Øv øv...

        http://sporten.tv2.dk/cykling/tour/2...for-at-ryge-ud
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          ja den er sgu lidt træls.....men i det mindste er det ikke i sidste øjeblik det sker - så de har da tid til at få en alternativ rute på plads

          Comment


            #6
            Hmm

            http://www.bt.dk/cykling/nicki-soere...-har-dopet-mig
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              ja...det måtte jo komme efterhånden - håber bare de med den rapport efterhånden har fået rodet op i alt det der ligger så langt tilbage. Så man kan trække en streg i sandet og komme videre....for helt ærligt - hvad får vi ud af at vide hvad der skete for 10-11 år siden.

              Comment


                #8
                Hvor mange streger er der efterhånden ikke blevet trukket?!

                Jeg nyder stadig at se cykelløb, men jeg hylder ikke nogen. Der går mange år endnu, før jeg tror på en, bare forholdsvis, ren sport.


                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                  Hvor mange streger er der efterhånden ikke blevet trukket?!

                  Jeg nyder stadig at se cykelløb, men jeg hylder ikke nogen. Der går mange år endnu, før jeg tror på en, bare forholdsvis, ren sport.
                  Det har aldrig været en ren sport, og der skal ske mirakler, hvis det nogensinde skal blive det. I gamle dage var det kokain, stryknin og det meste der ender på -in, man kunne injicere. Muligvis har et par stykker en gang taget benzin, bare fordi det ender på -in. Og alligevel elsker jeg Touren. Ironman eller 100 km løb er for pussies; Tour de France er verdens hårdeste sportsbegivenhed. Det er direkte sindssygt og sundhedsskadeligt, og derfor er det fascinerende, at nogen gennemfører alligevel. Rigtige cykelfans hylder rytterne og løbet; vinderen er fin nok, men det er selve smerten, det handler om. Og selv om de tager massevis med doping, så gør det stadig pisse hamrende ondt.

                  Comment


                    #10
                    - Fra hvilket hold kommer dagens vinder..?
                    Tyskland

                    - Hvilket land har flest i dagens top-20..?
                    England

                    - Hvor mange sekunder ender der mellem nr. 1 og 2(hele antal)..?
                    8

                    - Hvem fører holdkonkurrencen efter dagens etape..?
                    Team Sky

                    - Hvor mange ryttere gennemfører ikke dagens etape..?
                    1. Alle gennemfører

                    - Dit bud på dagens top-3
                    1. Tony Martin
                    2. Tom Dumoulin
                    3. Adriano Malori
                    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      BOOOM!!!

                      Kittel ikke udtaget... Der røg lige et par sikre svar der... men okay, formen havde nok begrænset det alligevel....

                      http://m.bt.dk/cykling/tysk-sprinter...i-min-karriere
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Det har aldrig været en ren sport, og der skal ske mirakler, hvis det nogensinde skal blive det. I gamle dage var det kokain, stryknin og det meste der ender på -in, man kunne injicere. Muligvis har et par stykker en gang taget benzin, bare fordi det ender på -in. Og alligevel elsker jeg Touren. Ironman eller 100 km løb er for pussies; Tour de France er verdens hårdeste sportsbegivenhed. Det er direkte sindssygt og sundhedsskadeligt, og derfor er det fascinerende, at nogen gennemfører alligevel. Rigtige cykelfans hylder rytterne og løbet; vinderen er fin nok, men det er selve smerten, det handler om. Og selv om de tager massevis med doping, så gør det stadig pisse hamrende ondt.
                        Jeg er nok heller ikke en rigtig cykelfan. Men jeg nyder, ligesom dig, at se "smerten" og de kampe som de, både som hold, men også individuelt, må tage..
                        Og så er jeg helt enig i det sidste. Det er som om, at mange tror, at bare fordi man doper sig, så kan hr. og fru Jensen tordne over Alpe D'huez. Sådan fungerer det altså trods alt ikke.


                        Comment


                          #13
                          Og ikke forglemme det enorme psykiske spil/pres der er... det er sindssygt fascinerende hvordan de psykisk kan sætte hinanden ud af spillet, eller bliver det mere ubevidst, hvor det mere skyldes at rytteren taber kampen oppe hovedet imod sig selv...

                          Indurain i 96, hvor han senere udtalte at da han så Riis sidde og træde den store klinge, ja der knækkede han psykisk... kroppen og benene kunne godt mere, men hovedet overbeviste ham om han ikke havde noget at komme efter...

                          Eller når den gule trøje/forsvarende rytter lige lister op på siden af den angribene rytter, bare lige for at kigge ham i øjnene engang og signalere, du kan lige så godt lade være...

                          Det er så blæret...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Fuglsang ikke overraskende bekræftet hos Astana i årets Tour...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              14 af 22 hold er nu helt klar, følg udtagelserne her: http://www.feltet.dk/nyheder/her_er_...e_france_hold/
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X