Hej folkens... Tænkte det var ved at være tiden for at hive en af de gamle lege frem igen, så håber jeg ikke den/de gamle idé-mænd har noget imod jeg gør det... Og så håber jeg folk er friske på at lege med...
Om en måned går det løs, til det Tour De France der kan blive det fedeste i mange år, den skal vi selvfølgelig med på herinde... Som vi kommer tættere på start, vil jeg løbende smide lidt info her i tråden(hver etape får en ny tråd), feks. om hold og ryttere, der kan stadig nå at blive en del udskiftning...
Som der ser ud nu vil der blive 5 daglige spørgsmål + et top-3 bud.... de bliver selvfølgelig alt efter etapens profil, den ene dag kan der være et med bjergtrøjen, dagen efter kan det være den grønne... Der vil også kunne komme spørgsmål med valgmuligheder... men her et eks:
--------
1. Etape - Utrecht / Utrecht 13.8 km enkeltstart - http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/stage-1.html
- Fra hvilket hold kommer dagens vinder..?
- Hvilket land har flest i dagens top-20..?
- Hvor mange sekunder ender der mellem nr. 1 og 2(hele antal)..?
- Hvem fører holdkonkurrencen efter dagens etape..?
- Hvor mange ryttere gennemfører ikke dagens etape..?
1. Alle gennemfører
2. 3 eller færre undgår
X. Flere end 3 udgår
- Dit bud på dagens top-3
1.
2.
3.
---------
Der er 5 point for hver rigtig svar... Omkring den daglige top-3, er der også 5 point for en rigtig - 2 rigtige giver 15 point, mens fuld plade, altså 3 rigtige, giver 25 point...(det er ikke nok de er med i top-3, placeringerne skal også være rigtige)
Du kan dermed få 50 point på en etape, hvis du er skarp... der vil hver dag blive lavet en ny stilling over deltagerne...
Spørgsmål eller idéer, så smid det endelig... Nærmere info følger...
Håber i vil lege med...
Om en måned går det løs, til det Tour De France der kan blive det fedeste i mange år, den skal vi selvfølgelig med på herinde... Som vi kommer tættere på start, vil jeg løbende smide lidt info her i tråden(hver etape får en ny tråd), feks. om hold og ryttere, der kan stadig nå at blive en del udskiftning...
Som der ser ud nu vil der blive 5 daglige spørgsmål + et top-3 bud.... de bliver selvfølgelig alt efter etapens profil, den ene dag kan der være et med bjergtrøjen, dagen efter kan det være den grønne... Der vil også kunne komme spørgsmål med valgmuligheder... men her et eks:
--------
1. Etape - Utrecht / Utrecht 13.8 km enkeltstart - http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/stage-1.html
- Fra hvilket hold kommer dagens vinder..?
- Hvilket land har flest i dagens top-20..?
- Hvor mange sekunder ender der mellem nr. 1 og 2(hele antal)..?
- Hvem fører holdkonkurrencen efter dagens etape..?
- Hvor mange ryttere gennemfører ikke dagens etape..?
1. Alle gennemfører
2. 3 eller færre undgår
X. Flere end 3 udgår
- Dit bud på dagens top-3
1.
2.
3.
---------
Der er 5 point for hver rigtig svar... Omkring den daglige top-3, er der også 5 point for en rigtig - 2 rigtige giver 15 point, mens fuld plade, altså 3 rigtige, giver 25 point...(det er ikke nok de er med i top-3, placeringerne skal også være rigtige)
Du kan dermed få 50 point på en etape, hvis du er skarp... der vil hver dag blive lavet en ny stilling over deltagerne...
Spørgsmål eller idéer, så smid det endelig... Nærmere info følger...
Håber i vil lege med...
Comment